Palautetta palstan henkilökunnalle

Mun mielestä kipinään riittää se, jos @Kilo jaksaa taiteilla. Se on ollut sen ketjun juttu.

Yläpalkkiin mahtuisi enemmänkin numeroita.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Nyt kun Ekun numero on siellä jo on, niin nostakaa loputkin jäädytetyt numerot samaan riviin.

On tää upeaa. Jok’ikinen meikäläisen offtopic saa lipun alta aikayksikön, mutta se, joka offtopicin aloittaa ei saa edes lippua. Upeaa, hienoa jne. Menee tunteisiin. Antakaa bannia taas pariksi viikoksi.

I am out of here.

Mihin keskusteluun viittaat? Vai yleisesti saamasi ja/tai kokemasi kohteluun?

@Varilasit ei oo mitenkään relevanttia tän keskustelun kannalta. Meni tunteisiin ja nyt on kuppi nurin. Sen verran kauan jatkunut sama touhu. Voin ottaa sen parin viikon bannin niin pääsette keskusteleen keskenänne. Varmaan muutoinkin parempi niin. Nyt tästä ei varmaan tarvi enää keskustella.

(「LIVE IS LIFE」) #1133

Ei kai asiaankuulumattomista tule banneja? Sit vaan siirrellään.

Kyllä tulee, jos on seurantalistalta. Se ärsyttää eniten. Kai se on itse aiheutettua, mutta silloin, kun kuppi menee nurin niin se menee todellakin nurin. Ja nyt meikäläisen kuppi valuu jo ylitse. Kiitti, mutta mulle riitti. Tuleekohan se tauko noin muuten tarpeeseen? Joka tapauksessa pitäkää keskustelunne.

Palautetta kanssakeskustelijoille

Niin käsitykseni on jos viesti on hyvä,mutta väärässä paikassa.Niin viesti siirretään oikeaan ketjuun ja ylläpito on todennut muutamaan otteeseen,että eksyy aiheesta ei kerrytä rikosrekisteriä.“Se on sopimaton
Viesti on palstan sääntöjen vastainen (esimerkiksi asiaton kommentti tai turhanpäiväinen one-liner).” Kerryttää sen sijaan rikosrekisteriä ja jäähylle @henkilokunta pistää oman harkintansa mukaan.

Ihmettelen myös miksi edeltävää viestiä ei ole liputettu.

Toisaalta ihmettelen myös tätä kiukustumista. Eikö olisi ollut parempi sinun napata lainaus edellisestä viestistä ja ohjata oikeaan ketjuun? Sitähän @valvojat toivovat, oma-aloitteisuutta.
Eikö silloin vähän etukäteen jo tiedetä, että lippua voi tulla, kun viesti alkaa sanoilla:

Menee aiheen ulkopuolelle…

(「LIVE IS LIFE」) #1137

Eikös kahdesta lipusta piiloteta viesti? Vai kolmesta? Liputin ainakin oman viestini, niin liputtakaa nyt joku muukin.

Tämä viesti on liputettu ja on siksi piilotettu väliaikaisesti.

(「LIVE IS LIFE」) #1139

Tämä viesti on liputettu ja on siksi piilotettu väliaikaisesti.

Tuli muuten tuosta “12” tuolla yläpalkissa, että oisko mahdollista, että tietokoneversiolla näkyis kaikkien Tapparan jäädytettyjen paitojen numerot ja mobiiliversiossa ei näkyisi kuin nykyinen yläpalkkisetti?

Esim: :tappara: 2 3 7 8 10 12 muut yläpalkin jutut

Ihan hauska idea, mutta omaan silmään vetäisi vähän turhan tukkoon tuon yläpalkin, tuomatta kuitenkaan lisäarvoa sivuston toiminnaloisuuteen.

:mikki: emojin voisi kyllä jäädyttää sinne ikuisesti, kun sekin hetki on kohta käsillä :cry:

@valvojat Hei, kysyisin, että millä tavalla olen rikkonut palstan sääntöjä, kun keskusteluoikeudet poistetaan. Olisko ollut paikallaan edes varoittaa ensin?

Oikeuksiasi ei ole viety, mutta viestisi esimoderoidaan, josta voi aiheutua viivettä. Olet siis 0-tasolla tai jääkiekkotermein try-outilla.

Kysyin joka tapauksessa syytä tähän.

Taitaa olla normaali toimenpide kaikille uusille jäsenille.

Ennen kuin joku hiljattain liittynyt muu käyttäjä kumoaa tämän käsityksesi, minä kumoan. Kyllä tässä @anon69450252 on joutunut erikoiskohtelun kohteeksi. Sille on syynsä, mitkä hän varmasti itsekin tietää, joten niitä on turha sen enempää alkaa avaamaan.

Kuten sanottua, hän voi silti kirjautua ja kirjoittaakin, joten asiat voisivat olla huonomminkin.

En tiedä. Olen jo pari kertaa kysynyt, että millä tavalla olen rikkonut palstan sääntöjä. Mitään ilmoitusta mistään ei ole tullut.

Mielestäni minua on kohdeltu asiattomasti, joten
pyydän tunnukseni ja minuun liittyvien tietoja poistamista sivuston ylläpitäjältä. Kiitos.