Palautetta palstan henkilökunnalle

Luotan ylläpidon kokemukseen, että tarkka linja on kuitenkin paras. Kiusausta chattailyyn tulee välillä itsellekin. Tätä pitäisi muistaa ajatella enemmän yleisönosastokeskustelun tyylisenä paikkana.

2 tykkäystä

Yksi pieni kysymys ylläpidolle. Mihin te meinaatte varastoida nuo kaikki teille jätetyt tunkit?

24 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Se on renkaanvaihtojen aikaa. Hyvä olla varatunkin varatunkki.

12 tykkäystä

Juurikin samaa mieltä, tai ehkä vielä voimakkaammin sitä mieltä, että puhutaan pääosin muusta kuin ruuasta.

Esitänkin nyt kysymyksen henkilökunnalle, että ollaanko juttuja liiankin herkästi siirtelemässä toisiin ketjuihin “pelkän otsikon perusteella”. Minulla on vastaava kokemus noin viikon takaa ja silloin siirtäjä itse sanoi, ettei ollut päässyt lukemaan juttua. Eikö kuitenkin voisi välillä luottaa meidän kirjoittajien arvostelukykyyn, että minkä otsikon alle juttu parhaiten sopii.

@ProTappara noiden kahden ketjun jutut menevät erittäin vahvasti lomittain. On täysin makuasia kumpaan tuon laittaa, sillä osuu kummankin otsikon alle sataprosenttisesti. Minun näkemykseni kuitenkin on, että lihansyönnin vähentämiseen liittyvät keskustelut keskittäisiin sille omistettuun ketjuun. Laajemmassa ilmastonmuutosketjussa asiaa voidaan sivuta ja sitä pitääkin sivuta.

Nyt mennään näin, älkää ottako mitään painetta tällaisista siirroista.

1 tykkäys

En tiedä kenen käsissä on mutta saisiko tuohon tietoja osioon viimeiset sata päivää? Olisi kivaa tietää jotain asioita… Jossa on siis alla näkyvät tilastot.
Sieppaa

Nuo aikavälit eivät ole muokatttavissa. (Meidän keinoin siis. Periaatteessa ihan mikä tahansa on muutettavissa, sillä tämä ohjelmisto on avointa lähdekoodia.)

Henkilökunnalle on kuitenkin tarjolla tilastopaneeli, josta voi katsella noita tilastoja ja monia muita miltä aikaväliltä tahansa. Jos siis on perusteltua tarvetta jonkun tilaston näkemiseksi joltain tietyltä aikaväliltä, saa pyytää.

1 tykkäys

Kuhan kysyn? Voisiko tietyissä topiceissa rajata vastausten määrää (vaikka2 kpl/tyyppi)? Jos siihen olisi hyvä syy.
Tuossa lähtee Repo-keissi lapasesta ja saman kirjoittajat alkavat ennen pitkään jankkaamaan samaa viestiä ja loppua ei näy. Kuten sanoin, kuhan kysyn? Minä voin sen topicin toki hiljentää, ei sillä. Mutta kuinka paljon sitä kuuluisaa LISÄARVOA nuo jankkaukset tuovat?

3 tykkäystä

Käytä liputustoimintoa. Se on just sitä varten.

2 tykkäystä

Tuo “latauskurpitsa” (sori, en keksinyt parempaakaan nimeä) logolla varustettuna on aivan mahtava :smile:

4 tykkäystä

Mulla vähän kuumotti se aluksi, mutta nyt vaikuttaa ihan ystävälliseltä kaverilta. Hienoa kun on alansa osaajia täällä tekemässä noita spesiaali grafiikkoja. Omaleimasuudelle iso :+1:

3 tykkäystä

Pikku kritiikki annettava, ainakin toiista vuotta sama kurpitsa :wink:

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

@henkilökunta Liigan kausiseurantaketju on lukittu vaikka Lappeenrannassa tuupitaan kiekkoa.

2 tykkäystä

Huomasin viikko sitten, että palstalla on aivan omat määritelmänsä sanalle rasismi. Haluaisin tietää, miten sana rasismi määritellään?

Meinaan, viikon mittainen banaanin mussutus ei enää nappaa.

Olisiko laittaa vaikka jokin lista sanoista, jotka ovat rasistisia? Sen tiedän nyt, että “rättipää” on rasistinen sana tällä palstalla (en ymmärrä, miten tuo typerä ja mauton sana voi olla rasistinen), mutta mitkä muut sanat ovat rasistisina kiellettyjä?
En haluaisi enää toista bänniä tuollaisesta syystä.

Kunnioittaen,

JoKaGO

En ole henkilökuntaa, mutta vastaan silti.
Rättipää ei sovelias tänne vaikka sitä puhekielessä käyttäisitkin.
Mietit vaan korrektit ilmaisut, mistä kukaan ei voi pahoittaa mieltänsä niin hyvä tulee.

5 tykkäystä

No jos peilaat omaa määritelmääsi vaikka Wikipediaan niin mikä menee erilailla?

1 tykkäys

Kiitos. Siis Wikipedia olkoon jatkossa palstan sääntöjen yli menevä määrittelijä.

Öööh…

Minä luulin, että tällä palstalla on ihan omat sääntönsä, joita mikään hikipedia ei ylikävele :thinking:

2 tykkäystä

No nyt vedettiin kyllä vähän mutkia suoriks. :smiley:

2 tykkäystä