Palautetta palstan henkilökunnalle

Ei muutakuin lippua antamaan sillä,palstalla on Ilves mediassa ketju sekä muille seuroille tarkoitettu mediaketju.

Liputettu. :slight_smile:

Just tässä selvittelin, onko meillä some-ketjua muille joukkueille. Hoidetaan asia tavalla taikka toisella päivän aikana.

1 tykkäys

Poistetaan mieluummin kokonaan viestit kuin editoidaan päälle. Ja tehdään samalla tavalla kaikille viesteille eikä kohdisteta yhteen käyttäjään.

Kiitos.

Puhutaan siis siitä, kun yliviivasin osan viestistäsi ketjuun kuulumattomana. Olen käyttänyt sitä tehokeinoa aiemminkin. Suht harvoin, mutta kuitenkin. Et ole joutunut silmätikuksi tai mitään. Ajattelin ja ajattelen, että hyvä tapa ehkä käyttäjillekin (sekä kirjoittajalle että lukijoille) oppia, mikä on offtopicia ja mikä ei. Lisäksi kirjoitettu teksti ei katoa, mikä on myöskin aiheuttanut ärsytystä, kun viestejä poistellaan.

Voit halutessasi ja tietääkseni perua viestisi, jota muokkasin.

4 tykkäystä

Voinhan toki. Minä en tuosta tehokeinosta pidä, joten annoin palautetta kaikille. Toivoisin, että juuri tuota tehokeinoa ei käytetä. Paljon parempi keino on poistaa koko viesti.

Varsinkin, kun offtopicin johdannainen löytyy edellisestä viestistä. En ota opikseni tästäkään.

Niin, jos joku kirjoittaa ohi aiheen, se ei oikeuta jatkamaan ohi aiheen kirjoittelua.

Muistelisin, että tuo tehokeino on saanut myös kiitosta, joten vähän taas vaikea sanoa, mikä on “oikein”. Ja onko mikään.

Muttei mulla tästä sen enempää ole. Taidan olla ainut, joka tuota tehokeinoa käyttää, joten ehkä tulevaisuudessa vedän viestit vain liputuksen kautta bittiavaruuteen.

5 tykkäystä

Erilaisia mielipiteitähän noista on. Minä pidän tuota leimaavana ja ikävänä moderointitapana, mutta kuten kaikissa asioissa näissä on kaksi puolta. Nuo nousee keskustelusta selvemmin esille, joskin unohtuvat sinne samalla tavalla.

Toki salaliittoteoriat voi jättää sikseen. Ehkä se on tämä, kun on toistuvasti saanut huomautuksia offtopiceista niin on joutunut ihan ansaitusti sinne seurantalistalle. Toisaalta en sitten koe nyt viimeiseltä kahdelta kuukaudelta mitään “pistoa” sydämessä, kun oon kiltisti juossut topicista toiseen.

Varmaan oma tunne ajaa asiaa väärään suuntaan, mutta minun kokemani on, että täällä kyllä saa kirjoittaa offtopicia yhden lauseen verran ketjuun kuin ketjuun - ilman että kukaan puuttuu. Asiaan puututaan rankemmin vasta sitten, kun joku meistä storytellereistä on paikalla. Sekin on kai valvojien puolelta inhimillistä, mutta minä en siitä pidä. Enkä tule jatkossakaan liputtamaan viestejä, kun tuo ei minun toimintatapaani sovi.

Jos kirjoitan offtopicia niin minulle parempi ja mukavampi vaihtoehto on se, että viestini poistetaan. Jotkut ovat asiasta eri mieltä, mutta en muista valittaneeni vielä kertaakaan, kun viestini on poistettu. Siltä osin anakin tiedätte minun toiveeni. :slight_smile:

2 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Olen nyt sen verran kevyellä jalalla etten anna periksi. Kyllä tämä viesti ihan rosteria koski. :upside_down_face:

Hieman ihmetyttää myös, ruoditaanko tämän hetken rosterin maalinteko-ongelmat haaveiluketjussa?

Kyllä tuo haaveilulle kuullostaa niin kauan kuin kyseessä on mystinen sniper, hampaaton kanukki tai joku muu vastaava. Haaveillaan niistä vähän kuin joulupukin tulosta.

Rosterissa puhutaan kavereista, jotka on olemassa.

Edit. @Hampaaton_Kanukki on kyllä olemassa :+1:

2 tykkäystä

Kyllä tuon viestin primääri tarkoitus oli käsitellä rosterin laukaisumääriä hyökkääjien osalta, ts. ratkaisuhalukkuutta, vrt. aiempiin kausiin ja yleisesti tämän päivän Liigaan. Mutta olkoot. :grinning: Olen tämän yläpuolella.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Hankala juttu tosiaan kun tulokulmahan oli nykyrosterin puute, mutta ymmärän kollega @Iceman:in ratkaisun koska hyvin pian se muuttuu haaveiluksi.

Olin siis itsekin siirron kohde.

Jos nyt pilkkua viilattaisiin, niin kuuluisi peliesitykset ketjuun laukaisumäärien analysointi - ei roster ja haaveiluketjuun, mutta siirtoraja meni jo.

Noi muuttuvat varsin nopeasti haaveiluksi ja samalla kaavalla: ensin halutaan sniper ja sitten Eliteprospectsista aletaan ladella nimiä (yleensä jakaantuu vielä moneen eri ketjuun).

Latasin nyt kaikki samaan ketjuun ja haaveillaan siellä onko Mikillä kovaa pakettia joulun tai alkuvuoden tienoilla. Eikös KHL siirtoikkuna mene kiinni taas perinteisesti joulukuun lopulla ja tämän jälkeen KHL tasoisia pelaajia alkaa vapautumaan myös muiden liigojen tavoiteltavaksi… (KHL seurat laittavat juuri nyt :moneybag: tiskiin ja hommaavat viimeisiä vahvistuksia).

1 tykkäys

Tähän haluaisin nyt selkeän kannan:

2 tykkäystä

Vaikkei tämä mitään huutoäänestystä ole niin nuo Instastoryt tuovat kyllä lisäarvoa palstalle. Eikä niitä nyt tunnin välein paukahda. Ja vaikka seuraisikin somessa niin nuokin katoavat siellä sen vuorokauden kuluessa (?), ei siellä aina ehdi käydä.

8 tykkäystä

Pitää kyllä antaa palautetta. On se saatanan kumma, kun ihminen saa edes 5min avautua CHL otteluseurannassa. Kaikki edes ehtiny viestejä loppuun laittaa, kun ketju jo sulettiin. Käykö joka kerta näin? Ei…

Ehdit sä jo vähän avautua.

Tarvitsi laittaa ketju tällä kertaa kiinni, jottei asiakeskustelua valu liikaa seurantaan. Seurantaketju on tarkoitettu ottelujen aikaiseen kommentointiin, jolla ei merkittävää arvoa ole. Näkemyksellisemmät kirjoitukset haluamme asianmukaisiin ketjuihin aina.

4 tykkäystä

Älä stressaa @terppp. Mun edestä on suljettu milloin mikäkin ketju vaan sen takia, että on nähty, että kirjoitan sinne. Kuitenkin tuo oli ihan asiallinen sulku, kun aina omista viesteistäni lähtien ketju alkoi eksyä enemmän ja enemmän siihen suuntaan, että kohta puhuttaisiin enemmänkin formaatista kuin niistä peleistä enää.

Sinä saatoit olla jopa ainoa, joka edes kirjoitti jotain itse peliin liittyvää enää. Me kaikki muut oltiin jo ns. pelin jälkeisessä ajassa ja CHL:n formaatissa yleisesti. Tässä siis olen moderaattorien kannalla. Hyvä sulku.

1 tykkäys