Palautetta palstan henkilökunnalle

Tarkoitan tällä ,että viime aikoina ketju on ollut kovin hiljainen.Onko kyseessä haastava ongelma joka on vaikea ratkaistava?

Suorastaan toivoton ratkaistava näillä johtolangoilla. En tiedä miten asiaa lähestyisi.

2 tykkäystä

Mikä olisi näille sopivampi ketju? Mielestäni niistä kuitenkin tulee keskustelua, kun tilanne kuitenkin johtaa spekulaatioon ja mahdollisuuteen saapua Liigaan. Onko haaveiluketjun kamaa vai pitääkö perustaa ihan uutta ketjua?

Karhunen aiheutti aika paljon keskustelua myös poistuessaan SHL:stä ja SHL:ää kuitenkin seurataan tiiviisti Suomessa.

En itse asiassa tiedä, mikä olisi sopivampi ketju ja onko sellaista. Ehkä uusi huhuketju, jos on mielenkiintoinen pelaaja. Näin taidettiin toimia Karhusen kohdalla ja muutenkin Tappara-taustaisten kanssa. Jos Tapparaan joku jonkun haluaa, niin sitten varmaan haaveiluketjuun. Haaveiluketjuun voi näitä mun mielestäni heittää myös ns. porkkanoiksi: “mites sallinen” -tyyppisesti.

Pelaajasiirrot-ketjua luodessa sovittiin ketjun kohdalle tiukemmat säännöt.

Joo, näitä SHL/KHL/yms. siirtoja on aina ollut tuossa liigajoukkueiden ketjussa, koska muutakaan ei ole. En tiedä onko niistä niin paljon haittaakaan koska määrä on melko pieni. Otsikko voisi tietysti jotenkin tämän huomioida, mutta miten?

Toi ketju muistaakseni luotiin sillä ajatuksella, että sinne kerätään keskitetysti Liiga-siirtoja(?), koska ne on oleellista tietoa Liigan seuraamisen kannalta. Porukka ei ilmeisesti seuraa eri joukkueiden ketjuja niin tiiviisti. Siellä tosiaan on “muutakin” pelaajaliikehdintää, jota ei ole siivottu pois.

En silti ihan ymmärrä, miten Sallisen SHL-sopimuksen purku Liigaan liittyisi. Jos liittyy, niin silloin huhuketju, eikö? Tai jos siirtyy Liigaan, niin sitten tuonne.

Helpointa olisi varmaan tehdä kausittainen SHL-ketju, jos sellaiselle on tilausta. Tavallaan jopa hieman outoa, ettei sellaista ole, jos sarjaa tiiviisti Suomessakin seurataan. KHL:llekin on, eikä sitä taida oikeasti seurata kukaan.

3 tykkäystä

Voin olla väärässä, mutta ainakin Itse toivoin ketjua, jossa kotimaisen Liigan siirrot kerättäisiin yhteen paikkaan. Ilman jaarittelua.
Edelleen samaa mieltä olen.

7 tykkäystä

SULKI JUURI ÄSKEN Kiitos,tarviiko paljastaa ketjua?

2 tykkäystä

Tämä on hyvä idea. Siitä puuttuu vain aktiiviset tiedon koostajat.

Sietääkin kiittää, kun sananvapautta rajoitetaan.

Se on totta, mutta toisaalta jotkin pelaajasiirrot saattavat hukkua noihin eri seurojen kausiketjuihin.
Näin ollen toivoisin edelleen, että porukka jaksaisi linkata siirrot aina tuohon ketjuun.

1 tykkäys

Taas taitaa tunkit jäädä omistajalleen, vaikka joulu on antamisen aikaa?

Mikki pukki taas täällä. :+1:

4 tykkäystä

Ei ole @Kilo nyt kyllä yhtään joulumielellä, kun vei kirkassilmäisiltä palstalaisilta joulupukin odottelun riemun. Paremmanpuoleista joulua/joulunaikaa tästä huolimatta myöskin staffille :dog: .

5 tykkäystä

@Kilo ei taida joulusta perustaa. Vetelee uudenvuoden safkaa jo jouluna :wink:.

4 tykkäystä

Myykää ne tunkit ja ostakaa Kilolle kunnon ruokaa niillä rahoilla.

7 tykkäystä

Mites tää homma ny meni, kuinka pitkäks aikaa yks liputettu viesti riittää estämään pääsyn sinne parempien ihmisten politiikka-osioon?

Olin jo unohtanu koko homman ennen kun joku taannoin mainitsi ko. alueen tuolla toisessa palauteketjussa, ja tajusin kuinka tyytyväinen oon etten pääse sinne. Voisko mulle klikata manuaalisesti jonkun elinikäisen porttikiellon sinne, vai täytyyks koittaa tahallaan hommata noita lippuja aina tasasin väliajoin?

“Eksyy aiheesta” -lippu ei vaikuta statukseen. Sut on joskus hyllytetty, jonka vuoksi et voi sinne nousta, jollei hyllytystä poisteta rekistereistä, mutta se maksaa 50 € käsittelymaksun. No ei maksa, mutta sitä voi halutessaan pyytää. Tai jos ei halua nousta, niin jättää hyllytysmerkinnän.

5 tykkäystä

Eli, kun minut hyllytettiin sen hirviömäisen viivekommentin jälkeen, minut on tuomittu kadotukseen loppuiäksi?

1 tykkäys

Mun mielestä ehkä parhaimmistoa näin jouluna. :smiley: Taas on tunkit jaossa :smiley:

Hyvää joulua myös palstan henkilökunnalle, joka pysyy aktiivisena myös jouluna! :slight_smile:

1 tykkäys