Palautetta palstan henkilökunnalle

Tuo koko vitsiketju on sulkemista vaille pysyvästi kiinni. Tästä on kolmostasolaisten alueella jo puhuttukin, mutta julkisesti: ongelma on Googlen robotit, jotka haistelevat sivuston sisältöä ja etsivät heidän käytänteiden vastaisia sanoja. Noottia pukkaa kun löytyy jotakin alatyylistä ja nimenomaan vitsiketjusta niitä on saatu paljon. Jos niitä kertyy liikaa, menetämme mainosyhteistyön, jolla on merkittävä rooli ylläpitokustannusten kattamisessa.

9 tykkäystä

Tämä selvä. Kiitos vastauksesta.

1 tykkäys

Pystyykö näitä ihmeellisiä fantasiarosteri, Ben Blood lohko, kuinka leikitään fantasirosteria jne jne ketjuja jotenkin yhdistään? Estään? Siirtään jotenkin omaan osioonsa?

Liika on liikaa kun tänne palstalle tulee ja lävähtää nää ketjut silmille…

Yhdistäminen tekisi niistä sekavan!
Kokeiles vaimentaa ne molemmat jos ei kiinnosta seurata niitä.

Vastasin vaikken henkilökuntaa olekaan.

4 tykkäystä

Vaimentaminen tapahtuu ketjun alareunassa olevasta sinisestä seuraa-palkista. Napautat sitä ja listan viimeisenä on vaimenna.

5 tykkäystä

@ylläpitäjät
Siellä tulisi eurokarsinnoissa tänään :
Sijoista 1&2 pelejä paljon

Englanti Kosovo
P.Irlanti Saksa
Itävalta Puola
Unkari Slovakia sijasta 2-3

Lisäksi huomenna on vielä kierros. Ketju on vaan lukittu, en tiedä onko monella mielenkiintoa mutta pelit tosiaan jatkuu.

Välillä ihmettelen ylläpidon kovaa intoa mennä muuttelemaan kirjoittajan luomaa otsikkoa. Tänään esimerkiksi ylläpito muutti minun keskustelunavaukseni toiselle nimelle, joka ei vastaa kirjoittamaani avausviestiä.

1 tykkäys

Mistäs tiedät että se oli ylläpito joka otsikkoa muokkasi?
Oikeuksia tuohon on muillakin.

1 tykkäys

Sitten se on vielä huolestuttavampaa. Ilmeisesti Kilo kuuluu kuitenkin ylläpitotiimiin.

Ilveksen rosterille on muuten oma ketjunsa, kun olit uuden ketjun nimennyt “joukkue” jotain. Sinne kaikki ketjuhahmottelut. Jos se jätetään pois, en tiedä mitä muuta uusi ketju käsittelee kuin peliesityksiä.

Tämä ominaisuus on ollut alusta asti palstalla ja nyt tässä nähdään ongelma? Lisäksi otsikko oli jatkoaikamaisen pitkä.

Kaikenlaiset hahmotelmat toki saakin laittaa sinne, mutta itsee ainakin haluaisin, että joukkueen ja en myötä pelaajien kauden aikaisia esityksiä käsiteltäisiin juuri tässä ketjussa. Itse asiassa avausviestissäkin oli vain minimaalisesti tämän kauden peliesityksistä.

Haluat, että uudessa ketjussa seurataan kauden aikaisia “esityksiä” ja sinulle käy, että rosteriketjussa pyöritellään kentällisiä ja loukkaantumisia, mutta ketju on nyt nimetty väärin. Eli valitat vain valittamisen ilosta.

Nimesin sen uudelleen, koska sillä nimellä on nyt menty kolme tai neljä kautta, joten se on helpompi löytää ja luo jatkumoa.

7 tykkäystä

Missä näin olen sanonut? Sanoin, että kaikenlaisia hahmotelmia saa laittaa sinne ja se on eri asia.

Aika provosoiva kirjoitus tuo tummennettu.

Jos katsot miten Tapparan asioita on veivattu niin palstakulttuuri ja perinne on rosteriketju ja peliesitysten ketju. Ilves-osiossa on hyvä noudattaa tuttua logiikkaa joka on jäsenistölle tuttu. Jos Ilves on ennakoidun kilpailukykyinen niin ketjut saattavat olla aiempia vuosia vilkkaampia.

Oli muuten hyvä alustus ko. ketjuun.

1 tykkäys

Mites kun instagramissa on ihan hauska/huono kuva Bloodilta. Se on viä siinä tarina tai joku sellanen juttu, niin saako siitä mainita Bloodin ketjussa? Kun miten tollasen toisen ihmisen tilin linkittäminen onnistuu, varsinkin tarina missä on muutakin kunn se kuva ja onko se edes sopivaa? Näkeekö sitä jos ei ole instagramissa jäsenenä?

Kappas sinnehän joku jo kuvan pistikin… Muistelin että kuvia ei arvostettu tällä palstalla :man_shrugging: my bad.

Minun henkilökohtaisesta mielestä kuvien kopioiminen Instasta tänne on vähän tyhmää, koska Benin instakuvia voi seurata Instassa.

Minulla ei ole Instagram tiliä tai sovellusta, joten en ihan tarkasti voi sanoa miten se toimii, mutta niihin päivityksiin voi linkittää. Poikkeus on ilmeisesti nämä Storyt tjsp., jotka eivät ole tarjolla ikuisesti.

1 tykkäys

Tekisi mieli päästä lukemaan kaikkia alueita palstalla. Ilmeisesti pitäisi kirjoittaa enemmän viestejä? Osallistua keskusteluihin? Mutta mun mielestä jo niin hyviä kommentteja tulee, että voin vain tykätä niistä. Koska en jaksa turhanpäiväistä jauhantaa kirjoittaa minkä joku muu on jo sanonut. Turhauttaa :frowning:

Esim yleensäkin sosiaalisissa tilanteissa mielummin kuuntelen. Puhun sitten kun on oikein asiaa. Pitääkö semmoisesta “rangaista” tällä palstalla?

Ja varmasti löytyy monta palstalta jotka ovat saman ongelman kanssa.

9 tykkäystä

Mestari nyt on merkkinä vain siitä, että foorumilla tulee oltua vähän liikaa. Politiikka-osion lukemisesta saa enimmäkseen vain pahaa mieltä ja sama propaganda, siis samat asiat on luettavissa iltapäivälehtien politiikkasivuiltakin.

12 tykkäystä

Itse vietän myös aika paljon aikaa tällä foorumilla. Mutta olen myös sitä mieltä, että olisi jokaisen henkilökohtainen asia mistä pahoittaa mielensä.

2 tykkäystä