Henkilökuntalainen vastaa, kun osaa vastata. Jos kukaan ei osaa vastata niin sitten vastaus jää puuttumaan. Etenkin jos käyttäjän virheraportti on epämääräinen eikä ilmoitettu vika ole millään tapaa kriittinen (yksi käyttäjä saa virheilmoituksia jotain nimeltämainitsematonta ketjua liputtaessaan) niin joo… on tässä muutakin elämää. Toivottavasti arvostat tätä saamaasi vastausta. Älä odota että ehdin palata aiheeseen enempää.
@Kilo onko kipinämme tänä vuonna kuvaton, haluton ja mauton? Ymmärrän, että taitelijan tuska voi olla iso, mutta ilman kuvaa tämä ei tunnu miltään.
Leinonen lekottelee aurinkorannalla, Aro pyörittää Areenan betonimyllyä ja Tapola selaa Eliteprospectsia.
Työrauha ei minua sinänsä kiinnosta vaan se, että onko kuvaa edes tulossa Ymmärrän senkin, että kuvaa ei tulee eikä Kilon sellaista ole pakko tehdä. Haluan vain tietää, onko tilanne se, että tulossa on vai onko välivuosi.
Kilo harvemmin etukäteen ilmottaa tuotoksistaan. Ei lapsillekaan jouluna ikinä kerrota kellonaikaa, millon pukki tulee. Ainakaan meillä.
@henkilökunta olisiko mahdollista että käyttäjällä olisi hieman enemmän tykkäyksiä per päivä? Nykyinen määrä menee minulla hetkessä ja on hieman tylsää olla tykkäämättä suurimman osan vuorokaudesta.
Ei voida tehdä tällaista muutosta, koska rajoitin on tarkoitettu lähinnä @Treppu, jotta kukaan ei koskaan saisi häntä kiinni.
Yleisen tykkäysmäärän nostamisen sijaan ehdotan, että @Treppu saa vain kymmenen tykkäystä per vuorokausi.
ihan mielenkiinnosta, kuinkas monesta viestistä yleensä päivisin täällä tykkäät?
Niinä päivinä kun minulla on aikaa pyöriä täällä niin alan lukea viestejä ja samalla tykkäillä hyvistä viesteistä. Sitten puolen tunnin päästä huomaan, että olen tykännyt jo 50 viestistä. Otteluseurannassa nuo 50 tykkäystä saattavat mennä joskus jopa kymmenessä minuutissa
Juu. Ei tarvita muuta kuin Polasek esittää siivoustoimenpiteitä tai muuten vaan hoitaa päällikön hommia, niin tykkäykset on heti loppu.
Oisko se haitannu, vaikka @Oijennus avaama otteluseurantaketju olis ollu koko päivän auki? Viikon tärkein peli, mistä vois olla kiva heItellä one-linereitä päivän mittaan.
Minut lukittiin vajaa viikko sitten tasolle nolla, eli olen siis “kokelasluokalla”, tai “tarkkiksella”. Tämä tarkoittaa mm sitä, etten voi osallistus mihinkään keskusteluun “suorana” ja samaan ketjuun voin kirjoittaa vain 3 viestiä.
Toivoisin ylläpidolta oikeaa pelikieltoa, tai sitten pyyntöä minun poistumiseksi palstalta. Tällainen nollatasopelleily on minusta vtuilua.
Täytyy kyllä jo sanoa, että tuo ■■■■■■■■■■ Pelisilmää nyt vähän. Kunnon jäähy jos siihen on aihetta, eikä tuollaista lapsellista pompottelua.
Yllättyneet käsi ylös…
Meinaaks sää montakin kertaa vielä kertoa, kuinka et voi laittaa suorana viestiä tai että viesteissä on viivettä? Sää voit toki toivoo mitä vaan, mutta jatkuvalla p*rseilyllä voi olla seuraukset. Koita nyt vähän kunnioittaa niitäkin, ketkä ilmaiseksi sulle mahdollistaa sen alustan, mihin ne sun viestit viiveellä tulee.
En vaan, että kolme viestiä esimerkiksi koko kauden mittaiseen ketjuun on aika vähän kirjoitusoikeutta.
Pahoittelut, uudet käyttäjät voivat kirjoittaa 3 vastausta samaan ketjuun.
Enempää tähän puuttumatta niin siinähän @Naapuri pyytää joko poistoa nimimerkillä tai vaihtoehtoisesti toisenlaista rangaistusta. Vastauksesi muistuttaa minusta hieman lyödyn lyömiseltä. @Naapuri laita ylläpidolle yksityisviesti. Julkinen asian käsittely pahentaa tilannetta.
No kyllä Naapuri on ihan itse soppansa täällä keittänyt ja leikkiin tietoisesti lähtenyt. Joten turha sääliä.
En sääli. Minä pidän hänestä ja arvostan kommentteja ja hyödyllistä kontribuutiota, jota on paljon. Minulla ei ole varaa muutenkaan tuomita ketään, joten toimikaa te tuomareina, kun siihen on varaa.