Palautetta palstan henkilökunnalle

Eihän Naapuri ole uusi käyttäjä, hänhän liittyi jo joulukuussa 2015. Ja ihan vain tästä keskustelusta ulkopuolisena sanon että minun mielestäni Naapuri on ihan asiallisesti käyttäytynyt palstalla.

8 tykkäystä

Määkin puolustan Naapuria. En oo kyllä mitään perseilyä huomannu missään vaiheessa. Mulla kyllä on iso osa ketjuista vaimennettu,et jos niissä sitten? Outoo kuitenkin jos näin on…

6 tykkäystä

Mää ymmärrän rangaistuksen, sen verran oon seurannu kaverin kirjotuksia. Mutta onhan niistä suurin osa ihan asiallisia. Jos olisin tuomari, antaisin jo normi kirjottajan oikeudet ja seuraavista provoista sitte uudestaan tarkkailuun. Eiköhän tää pätkä ollu ihan hyvä opetus sinänsä.

7 tykkäystä

Eri silmillä on luettu.
Minä löydän aika monesta viestistä vähintään pienen piikin tai provon alun.
Voi olla että kissan kuva aiheuttaa luetun väärin ymmärtämistä?
Paljon on toki hyviäkin viestejä, mutta liikaa on turhaa vänkäämistä kun otetaan huomioon mikä logo tuolla yläkulmassa on. En usko että naapurin palstallakaan oltaisiin yhtään pitkämielisempiä jos minä menisin sinne vänkäämään ja piikittelemään.
Jos en nyt taas ihan väärin muista niin varoitettukin on ja ei pelkästään yhtä kertaa.
Hyvin ja kohteliaasti on @henkilökunta käsitellyt kirjoittajaa. Lyhyempi pinnainen kaveri olisi pistänyt pihalle jo aika päiviä sitten.

10 tykkäystä

Tämä on viimeinen viestini tähän ketjuun, koska se on sitten jo kolmas viestini tähän ketjuun ja tämä sulkeutuu minulta. Pakko kuitenkin korjata tätä asiallista viestiäsi, että mitäin osoitettua provoa ei edes ole olemassa. Tämä alkoi erään ylläpitäjän väärästä tulkinnasta viestiini, jota ei ole edes missään vaiheessa liputettu. Vuoden aikana olen saanut muistaaakseni vain 2 “jäähyä” ja molemmat “myöhästyneistä kirjoituksista”.

Tilanne on varmaan palstan henkilökunnallekin hankala, koska kukaan ei suostu kommentoimaan rangaistukseni pituutta, tai tarkempaa syytä. Toisessa ketjussa tosin nimimerkki ljpp hieman valotti tilannetta siihen suuntaan, että ylläpidon sisällä joitain kirjoitustyylini jurppii ja kun eivät löydä sääntörikkomusta, mistä oikeasti “rankaistavaa” olisi, niin laitettiin tarkkikselle.

Suuret kiitokset siitä tuesta, mitä olen saanut tässä tilanteessa ja kiitokset ylläpidollekin, että kaikki kirjoitukseni ovat läpäisseet ennakkotarkastuksen, eli ei minua kokonaan ole haluttu vaijentaa.

6 tykkäystä

Turhaa jeesustelua mun mielestä. Luulen että monellakin ollut sanottavaa sinun toiminnasta.

Sinulla ollut todella paljon aikaa ja tilaa korjata käytöstäsi, mutta…älä nyt ainakaan marttyyriksi ala!

8 tykkäystä

Jos minulta kysyttäis, niin tän sun hirvittävän kohtalon julkinen hinkuttaminen täällä päivästä toiseen sais mut äänestämään sulle loppukauden banaania. Saatais tähänkin ketjuun kiinnostavampaa mälvättävää kuin aikuisen ihmisen pettymys internetin keskustelupalstalla.

14 tykkäystä

Itselläkin joku rangaistus päällä. Taisin kritisoida Jumal…moderaattoreita joskus kuukausia sitten.

@henkilökunta montako uutta käyttäjää palstalle on liittynyt tämän vuoden kipinän aikana? Verrattuna vaikka viime vuoteen jos tuon pystyy helposti tarkastamaan. Uusia nimimerkkejä näkyy sen verran, että tuntuu, että palsta on noteerattu laajemminkin.

19 uutta käyttäjää helmikuussa näemmä. Ei mitenkään muusta ajasta poikkeava tahti. Tammikuussa tuli 46 uutta käyttäjää, joulukuussa 23 ja marraskuussa 30.

Aa viime vuotta kysyttiin, tarkastanpa. Edit. Tänä vuonna tosiaan 19 uutta käyttäjää kipinän aikana, mutta viime vuonna peräti 36.

4 tykkäystä

Olikohan viime vuosi kun suljin sivut hetkeksi ei-jäseniltä. Tuli paljon jäseniä.

1 tykkäys

Pitäiskö tää linkki vielä laittaa pisteeksi keskustelulle tohon Bergerin ketjuun? Nyt se on siis suljettu ketju.

Avasin ketjun, voit postata sinne.

Jos joku lukittu ketju pitää saada auki, niin paras tapa on liputtaa muulla syyllä ja kertoa miksi pitää avata keskustelu uudestaan.

:black_flag:

6 tykkäystä

Hejssan

Olisiko mahdollista muuttaa liputuskäytäntöä siten, että jos tykkäyksiä on paljon, ainakin enemmän kuin liputtajia, niin liputus jäisi “vaiheeseen” ja kysymys lähtisi liputtajille “oletko varma että haluat liputtaa tämän”. Ymmärrän että koodaaminen olisi haasteellista, mutta niin kauan kuin meillä ei ole unelmia… :slight_smile:

1 tykkäys

Kuvaamallesi toiminnolle ei ole tarvetta.

Tässä kannattaa huomioda, että liputuksen hyväksyy tai hylkää lopulta aina moderaattori, joten pelkkä liputettu viesti ei ole vielä “rangaistus”.

Kyseessä voi olla vain huomautus esim. toiseen ketjuun paremmin sopivasta viestistä.

Kannattaa lukea palstan säännöt ja UKK:

https://tappara.co/faq

§13. Valvonta ja ylläpito

Palstan järjestystä ylläpitävät ja valvovat tehtävään nimetyt ylläpitäjät ja valvojat, jotka ovat nähtävissä täällä . Jos sinulla on huomautettavaa jonkun toisen kirjoituksista, älä pyri jakamaan oikeutta itse vaan käytä “liputa viesti”-toimintoa, jonka avulla tieto kulkee ylläpidolle ja valvojille. Tutustu viestien liputukseen palstan UKK:sta.

6 tykkäystä

4 posts were merged into an existing topic: Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Kevättä kohden mennään, leskenlehdet ei nyt vielä hetkeen ala kukkimaan, mutta aurinko jo lämmittää mukavasti, kun se sattuu näkymään ja pikkulinnutkin aamuisin jo laulelee mukavasti. Hienoa aikaa, kun mennään kesää kohti. Eikö tulevan kevään kunniaksi vois näitä Ilvesfanejen pelikieltoja hieman miettiä, eikä heti provosoitua, kun tulee pientä kuittia, pitää se kestää, vaikka vituttaakin. Ei ne muutama jäsen tule tätä palstaa ominaan, vaikka välillä sanovatkit poikkipuolisen sanan tai useammankin. Ei niitä välttämättä aina tosissaan sanota. ■■■■■■■■ kuuluu elämään :wink:

Tahallista, täysin tarkoituksellista ja toistuvaa provoamista ei mielestäni ole mitään tarvetta sietää täällä. Ja arvaat varmaan, meneekö suunta yhtään parempaan kevättä kohti, jos ylläpito ei tee asialle mitään.

Ilveshenkisillä on käsittääkseni myös käytössään ihan omakin foorumi, jonne voivat sitten kirjoitella aivan mitä tahansa.

12 tykkäystä

Sieltä tultiin aika mauttomalla jutulla tänään sisään. Siitä oikein paistoi tuska, jota oltiin koettu, kun omaa pelaajaa oli höykytetty ja nöyryytetty edellisessä kohtaamisessa. Ja ymmärrän täysin tämän yliampumisen, mutta kostolällättely oli nyt väärä tapa hoitaa tämä.

Näissä provotilanteissa annan jäähyn aina, kun huomaan, että käytetään retoriikkaa, jolla on tarkoitus alentaa muita. Esim. “kyynel”, “menikö tunteisiin”, “höpönassu”.

20 tykkäystä