Mä en tiä onko miehessä vika vai komposiittimailassa, mutta nää uudet Sepulturat kuulostaa ihan paskalta. Mä olen tuon uuden kuunnellut tosin vasta kerran ja pari kaveria on kehunut kanssa maasta taivaaseen. Tosin kuulun siihen koulukuntaan, jonka mielestä Sepultura loppui Arisen jälkeen. On mulla hyllyssä Chaos Ad ja Roots, mutta näin vain omalta kohdaltani kävi, että Beneath the Remains ja Arise oli niin kovia, ettei sen jälkeen uudet kuulostaneet miltään. Joskus tämä on vain tätä…välillä harmittaa.