Paras biisi juuri nyt

Retrorokkia ja Zamboni… ajankuvaan sopivasti biisin nimi ”Pushin’ the Line” ja bändi Ruotsista nimeltään Horisont:

Livekeikkoja ja jääkiekko-otteluita odotellessa…

2 tykkäystä

Kyllä tuolta YouTubesta löytyy vaikka mitä.

1 tykkäys

Tällä päivä käyntiin :finland: :muscle:

3 tykkäystä
2 tykkäystä

Pekka Pohjolaa 80-luvulta.

1 tykkäys

Hieno kappale on kyllä. :blush:

2 tykkäystä

Tämän biisin videolla vilahtaa sen verran monta taistelukorvestä tanassa, Polasek -partaa ja sotarumpu jylisee sellaista tahtia, että ainakin oksat lähtee pois…

Kotimaisen Wolfheart -bändin tuore musiikkivideo: ”Hail of Steel”:

Polasek n. ajassa 5:20 tappara -kädessään :thinking:


Edit.

Wolfheartia voi tukea Indiegogossa tämän linkin takaa ja samalla saa live -videon virtuaalikeikalta:

Hektisen viikon päätteeksi on hyvä vain hetkeksi rauhoittua. Foo Fightersin tuotannossa on paljon huikeutta ja Everlong on yksi niistä. Just nyt iskee tämä akustinen versio:

Leppoisa iltakävely, Everlong kuulokkeissa, ehkä yksi olut tyhjän puiston penkillä ja kaikki on taas maailmassa hyvin. Jotenkin oikein

2 tykkäystä

Uutta Lamb of godia. Aina vaan pukkaa kovaa tavaraa pihalle.

3 tykkäystä

Liput kesäkuulle Waldbuhne,Berlin - taitaa siirtyy. Näitä on mukava kuunnella välillä.

1 tykkäys

Suuri mies on poissa :cry::heart:

5 tykkäystä

Pilkettä silmäkulmassa…

Nyt hieman töiden jälkeen tässä kaljoitellu ja kuunnellu Leeviä. Täytyy sanoa, että Gösta on ollut aikansa nero.

3 tykkäystä

Kivaa rummustusta ja bassoa. Kitaran soundi myös hyvä.

2 tykkäystä

Viesti siirrettiin ketjuun: Foorumilaisten mielimusiikki

Wöyh! - Kamppailu merellä

3 tykkäystä

Antaa kitaran puhua…

3 tykkäystä

Laitan vielä yhden. Äänestys kentässä Vinnie ei saanut ääniä. En tiedä onko monelle edes tuttu.

1 tykkäys
2 tykkäystä

Edelleen toimii, vaikka onkin vuodelta 1992.