Retrorokkia ja Zamboni… ajankuvaan sopivasti biisin nimi ”Pushin’ the Line” ja bändi Ruotsista nimeltään Horisont:
Livekeikkoja ja jääkiekko-otteluita odotellessa…
Retrorokkia ja Zamboni… ajankuvaan sopivasti biisin nimi ”Pushin’ the Line” ja bändi Ruotsista nimeltään Horisont:
Livekeikkoja ja jääkiekko-otteluita odotellessa…
Hieno kappale on kyllä. ![]()
Tämän biisin videolla vilahtaa sen verran monta taistelukorvestä tanassa, Polasek -partaa ja sotarumpu jylisee sellaista tahtia, että ainakin oksat lähtee pois…
Kotimaisen Wolfheart -bändin tuore musiikkivideo: ”Hail of Steel”:
Polasek n. ajassa 5:20 tappara -kädessään
Edit.
Wolfheartia voi tukea Indiegogossa tämän linkin takaa ja samalla saa live -videon virtuaalikeikalta:
Hektisen viikon päätteeksi on hyvä vain hetkeksi rauhoittua. Foo Fightersin tuotannossa on paljon huikeutta ja Everlong on yksi niistä. Just nyt iskee tämä akustinen versio:
Leppoisa iltakävely, Everlong kuulokkeissa, ehkä yksi olut tyhjän puiston penkillä ja kaikki on taas maailmassa hyvin. Jotenkin oikein
Liput kesäkuulle Waldbuhne,Berlin - taitaa siirtyy. Näitä on mukava kuunnella välillä.
Nyt hieman töiden jälkeen tässä kaljoitellu ja kuunnellu Leeviä. Täytyy sanoa, että Gösta on ollut aikansa nero.
Viesti siirrettiin ketjuun: Foorumilaisten mielimusiikki