Tänään mennään tällä linjalla.
Löysin TuneIn Rockabilly Radio Rockabilly Radio | Free Internet Radio | TuneIn, tulee kunnon tavaraa 24/7. Niillä on striimaus myös webbisivun kauttakin http://rockabilly-radio.net/
Työkaveri vihjasi. Jotain hyvää tässä etätyöskentelyssä, oppii työkavereista erilaisia asioita työn ulkopuolelta.
Uutisista huolimatta, tai juuri niistä johtuen tuntuu, että on vain yksi oikea valinta virittelemään mieltä tähän aurinkoiseen viikonloppuun vailla mitään suunnitelmia. Rammstein asettakoon fiiliksen kohdalleen, Sonne on loistava valinta tähän ketjuun:
Pikaista paranemista Lindemannille.
Juuri tänään kun remonttimusiikkia Spotifystä omalta listalta tuli niin kanssaremontoija kysyi tämän biisin soidessa esittäjää…ja ei meinannut uskoa että Mustaa Sapattia se oli. ![]()
Eräänlainen nuoruusmuistelo Samantha Fish´n coverina. Hiukan jo kerkesin Tavastian keikkaa odotella, mutta siirtyi sattuneesta syystä vuoden päähän ja Kulttuuritalolle.
Ja Nyt, kun on ollu aikaa kuunnella musaa ja vanhat suosikit taas löytää. Tätä tuli kuunneltua ensi-ihastukseni kanssa aika paljon.
Ja vielä yksi samaan nuoruus kategoriaan. Hieman jo unohtanut bändin, mutta menee taas tehokuunteluun.
Mä en vain pääse helvetilläkään yli siitä raskaamman musiikin ystävänä, että sit kun pop-biisi on täydellinen, niin se on täydellinen:
Freedom Call on kyllä hyvä, ja tehnyt jo suht pitkän urankin.
Joskus 80-luvun lopulla ja 90-luvun alussa Alannah Myles oli kovassa huudossa. Näin sunnuntaiaamuna kyllä iskee tämä vuoden 1992 biisi kovaa.
En tiiä pitäisikö tää laittaa tänne vai Korona ketjuun, mutta menkööt tänne kun kuitenkin huumoripläjäys.
Tuosta videosta tulee hieman mieleen Soilworkin laulajan Björn Stridin ja saman bändin kitaristin David Anderssonin sivuprojekti eli ”uus-kasari-viboja” -tarjoava hard rock poppoo ”The Night Flight Orchestra”:
Tuoreelta Aeromantic -albumilta muutama näyte:
Transmissions:
Taurus:
Divinyls:
Tosin kyllä Soilwork on kuitenkin edelleen se kuunnellumpi bändi omalla kohdalla ja tässä uusin musiikkivideo ”Desperado”:
Ps. Kummankin bändin pitäisi esiintyä kesällä Suomessa John Smith -festivaaleilla, mutta saapa nähdä onko kaikki peruttu…
