Paras biisi juuri nyt

Tänään mennään tällä linjalla.

7 tykkäystä
3 tykkäystä

Tuoretta Viikatetta:

8 tykkäystä

Viikatteesta en välitä, mutta kansi on ihan siisti tribuutti.

5 tykkäystä

Löysin TuneIn Rockabilly Radio Rockabilly Radio | Free Internet Radio | TuneIn, tulee kunnon tavaraa 24/7. Niillä on striimaus myös webbisivun kauttakin http://rockabilly-radio.net/

Työkaveri vihjasi. Jotain hyvää tässä etätyöskentelyssä, oppii työkavereista erilaisia asioita työn ulkopuolelta.

2 tykkäystä

Triviumin seuraavalta levyltä seuraava videolohkaisu…hyvä meno jatkuu.

2 tykkäystä

Uutisista huolimatta, tai juuri niistä johtuen tuntuu, että on vain yksi oikea valinta virittelemään mieltä tähän aurinkoiseen viikonloppuun vailla mitään suunnitelmia. Rammstein asettakoon fiiliksen kohdalleen, Sonne on loistava valinta tähän ketjuun:

Pikaista paranemista Lindemannille.

8 tykkäystä

Tältä hepulta pukkaa kovia covereita ja tänään taas uutta julkaisua.

2 tykkäystä
6 tykkäystä

Juuri tänään kun remonttimusiikkia Spotifystä omalta listalta tuli niin kanssaremontoija kysyi tämän biisin soidessa esittäjää…ja ei meinannut uskoa että Mustaa Sapattia se oli. :smile:

1 tykkäys

Behemothin Nergalin sivuprojekti… Toimii myös.

2 tykkäystä

Eräänlainen nuoruusmuistelo Samantha Fish´n coverina. Hiukan jo kerkesin Tavastian keikkaa odotella, mutta siirtyi sattuneesta syystä vuoden päähän ja Kulttuuritalolle.

1 tykkäys

Pitkästä aikaa tuli kuunneltua :+1:

6 tykkäystä

Ja Nyt, kun on ollu aikaa kuunnella musaa ja vanhat suosikit taas löytää. Tätä tuli kuunneltua ensi-ihastukseni kanssa aika paljon.

1 tykkäys

Ja vielä yksi samaan nuoruus kategoriaan. Hieman jo unohtanut bändin, mutta menee taas tehokuunteluun.

1 tykkäys

Mä en vain pääse helvetilläkään yli siitä raskaamman musiikin ystävänä, että sit kun pop-biisi on täydellinen, niin se on täydellinen:

4 tykkäystä

Freedom Call on kyllä hyvä, ja tehnyt jo suht pitkän urankin.

Joskus 80-luvun lopulla ja 90-luvun alussa Alannah Myles oli kovassa huudossa. Näin sunnuntaiaamuna kyllä iskee tämä vuoden 1992 biisi kovaa.

1 tykkäys

En tiiä pitäisikö tää laittaa tänne vai Korona ketjuun, mutta menkööt tänne kun kuitenkin huumoripläjäys.

3 tykkäystä

Uusi löytö…tulikin Spotifysta vastaan yhden “artistiradion” kautta.

Tuosta videosta tulee hieman mieleen Soilworkin laulajan Björn Stridin ja saman bändin kitaristin David Anderssonin sivuprojekti eli ”uus-kasari-viboja” -tarjoava hard rock poppoo ”The Night Flight Orchestra”:

Tuoreelta Aeromantic -albumilta muutama näyte:

Transmissions:

Taurus:

Divinyls:

Tosin kyllä Soilwork on kuitenkin edelleen se kuunnellumpi bändi omalla kohdalla ja tässä uusin musiikkivideo ”Desperado”:


Ps. Kummankin bändin pitäisi esiintyä kesällä Suomessa John Smith -festivaaleilla, mutta saapa nähdä onko kaikki peruttu…