Paras biisi juuri nyt

Pääministeristä tuli Mieleen…

3 tykkäystä

Tuore Kreatorin video kaikille kotiin sosiaalisesti eristäytyneille:

Kreator - 666 - World Divided:

2 tykkäystä

Vähän oli löysähkö biisi. Ei ihan uudehkon Kreatorin kirkkain helmi.

1 tykkäys

Laitetaanpa vielä hieman psykedeelisempää settiä Kreatorin vastapainoksi eli Oranssi Pazuzu ja biisi Uusi teknokratia:

2 tykkäystä

:grin:

6 tykkäystä

Loistava on tuo! :joy: Myös Bohemian Rhapsody on päivitetty tähän päivään.

5 tykkäystä

Top 3 tällä hetkellä:

Kunnon eletro funk synth disco hulluutta!

2 tykkäystä
1 tykkäys
2 tykkäystä

Kyllä sitä kotimaassakin osataan :+1:

Vitutukseen.

1 tykkäys
2 tykkäystä

Tänään ilmestyi uusi Bonfiren albumi. Nimibiisi iskee tällä hetkellä kovimmin.

2 tykkäystä

Spotifyn(kin) algoritmit heittelee aina välillä hienoja muistutuksia vastaan. Stratovarius - Black Diamond:

10 tykkäystä

Tänään soinut Yup. On sanomaa ja äijät osaa soittaa!

5 tykkäystä

:grinning:

6 tykkäystä

En jaksa linkata. Yle2 esitti tänään suomalaisten toivebiisejä Olavi Uusivirran ja bändinsä esittäminä. Baddingin Valot tuli siinä lopussa. Aivan sairaan hieno biisi, tippa meinas tulla linssiin… vaikkei tuo kipale Elvikselle kelvannutkaan. Mun bändille kelpas… on muute Olkulla ihan kärkibändi…

Sunnuntaihin kevyttä perinneheviä Ruotsista:

WOLF - Feeding the Machine

WOLF - Midnight Hour

Kevyt hevit vaihtui raskaampaa progeen, kun Haken bändi on nähtävästi juuri julkaissut näytebiisin kesällä julkaistavalta levyltä “Virus”.

Haken-Prosthetic

2 tykkäystä