Pääministeristä tuli Mieleen…
3 tykkäystä
iceman
(【ツ】)
Huhtikuu 1, 2020, 1.29pm
2388
Tuore Kreatorin video kaikille kotiin sosiaalisesti eristäytyneille:
Kreator - 666 - World Divided:
2 tykkäystä
Miksa
(Vedän kykyni mukaan!)
Huhtikuu 1, 2020, 1.36pm
2389
Vähän oli löysähkö biisi. Ei ihan uudehkon Kreatorin kirkkain helmi.
1 tykkäys
iceman
(【ツ】)
Huhtikuu 1, 2020, 2.12pm
2390
Laitetaanpa vielä hieman psykedeelisempää settiä Kreatorin vastapainoksi eli Oranssi Pazuzu ja biisi Uusi teknokratia:
2 tykkäystä
rizka
Huhtikuu 1, 2020, 10.17pm
2392
Loistava on tuo! Myös Bohemian Rhapsody on päivitetty tähän päivään.
5 tykkäystä
Maukka
Huhtikuu 2, 2020, 7.47am
2393
Top 3 tällä hetkellä:
Kunnon eletro funk synth disco hulluutta!
2 tykkäystä
JJ69
Huhtikuu 2, 2020, 7.48pm
2396
Kyllä sitä kotimaassakin osataan
Miksu70
(Mika Koivunen)
Huhtikuu 3, 2020, 11.51am
2400
Tänään ilmestyi uusi Bonfiren albumi. Nimibiisi iskee tällä hetkellä kovimmin.
2 tykkäystä
rinne
(Ei lisäarvoa palstalle )
Huhtikuu 4, 2020, 12.04pm
2401
Spotifyn(kin) algoritmit heittelee aina välillä hienoja muistutuksia vastaan. Stratovarius - Black Diamond:
10 tykkäystä
hellno
Huhtikuu 4, 2020, 6.41pm
2402
Tänään soinut Yup. On sanomaa ja äijät osaa soittaa!
5 tykkäystä
Tapparaforever
(Ylpeä turkulainen tapparalainen)
Huhtikuu 4, 2020, 9.03pm
2404
En jaksa linkata. Yle2 esitti tänään suomalaisten toivebiisejä Olavi Uusivirran ja bändinsä esittäminä. Baddingin Valot tuli siinä lopussa. Aivan sairaan hieno biisi, tippa meinas tulla linssiin… vaikkei tuo kipale Elvikselle kelvannutkaan. Mun bändille kelpas… on muute Olkulla ihan kärkibändi…
iceman
(【ツ】)
Huhtikuu 5, 2020, 6.10am
2405
Sunnuntaihin kevyttä perinneheviä Ruotsista:
WOLF - Feeding the Machine
WOLF - Midnight Hour
iceman
(【ツ】)
Huhtikuu 5, 2020, 9.27am
2406
Kevyt hevit vaihtui raskaampaa progeen, kun Haken bändi on nähtävästi juuri julkaissut näytebiisin kesällä julkaistavalta levyltä “Virus”.
Haken-Prosthetic
2 tykkäystä