Paras biisi juuri nyt

Tää on vähän samaa sarjaa.

7 tykkäystä

Tosta Alizeesta puuttuu se kasarisärmä joka Blinding Lightsissa vetoaa mun viimeaikaiseen synthwave-fiksaatioon.

Mutta tosta Alizeesta tulee jostain syystä vähän mieleen mun edellinen kympin pop-biisi-bongaus, eli Bruno Marsin Locked Out of Heaven:

Isoissa kertseissä vaan on sitä jotain.

2 tykkäystä

Eksyi pitkästä aikaa soittimeen!
Onhan tämä pelkkää timanttia :heart_eyes:

6 tykkäystä

Legendaarinen illan viimeinen hidas koko 90-luvun ja vähän päällekin… siis silloin kun minäkin olin vielä nuori likka… :joy:

4 tykkäystä

Kyllä se koulun disco vuosina oli tämä!
Ai että mitä muistoja! :laughing::heart_eyes:.

1 tykkäys

Tämä oli kyllä silloin myös vaihtoehto, on jopa vielä vähän pidempi kuin Wind of Change… :thinking: :smile:

1 tykkäys

Tuohon samaan kategoriaan uppoaa myös tämä unohdettu “klassikko”:

1 tykkäys

Ensin oli Wind of Change (-91), sitten nousi haastajaksi Always (-94) ja mustana hevosen kilpaan liittyi Wish You Were Here (-95)… siinäpä ysärin viimeiset hitaat tiivistettynä :smile: Toki meillä ala-asteen diskossa soi myös tämä, joka toki oli paikoin vähän haastava slovarina, kun ei ihan läpi asti ollut täysin hidas… :sweat_smile: Edelleen kova biisi.

6 tykkäystä

Ja kaikki on kahlattu läpi ilman suurempaa menestystä… :slight_smile: :rofl:

1 tykkäys

Puhu omasta puolestas vaan :see_no_evil:

1 tykkäys

Nämä myös kuulunut illan viimeisiin.

4 tykkäystä
3 tykkäystä

Jossain toisessa tyylilajissa rumpalikin pääsisi helpommalla. Puolassa vuonna 1983 perustettu Vader näyttää nuoremmille mallia, että kuinka dödö vielä lähtee:

Vader - Into Oblivion

3 tykkäystä
2 tykkäystä

Perkinsin synttäripäivä olis ollu tänään, 9. huhtikuuta 1932-19. tammikuuta 1998.

Paul McCartney kerto joskus vakuuttavasti, et jos ei olis ollu Carl Perkinsiä, niin ei olis myöskään myöhemmin ollut Beatleseja.

5 tykkäystä

Erittäin ajankohtainen. :slight_smile: Try and read between the lines

2 tykkäystä

Aika täydellinen!

Tuorein näyte Nightwishin vastajulkaistulta levyltä:

Nightwish - Music

Edit.
Lisätäänpä vielä tämä (Hietala vetää hienosti):

Nightwish - Endlessness

2 tykkäystä

Monolordin stoner/doom junttaus sopii kyllä pitkäperjantaihin kuin nyrkki silmään. Livenä pienessä pierussa kuunneltuna ihan jäätävä. Toki toimii muutenkin :wink:

3 tykkäystä