Tää on vähän samaa sarjaa.
Tosta Alizeesta puuttuu se kasarisärmä joka Blinding Lightsissa vetoaa mun viimeaikaiseen synthwave-fiksaatioon.
Mutta tosta Alizeesta tulee jostain syystä vähän mieleen mun edellinen kympin pop-biisi-bongaus, eli Bruno Marsin Locked Out of Heaven:
Isoissa kertseissä vaan on sitä jotain.
Legendaarinen illan viimeinen hidas koko 90-luvun ja vähän päällekin… siis silloin kun minäkin olin vielä nuori likka… ![]()
Tämä oli kyllä silloin myös vaihtoehto, on jopa vielä vähän pidempi kuin Wind of Change…
![]()
Ensin oli Wind of Change (-91), sitten nousi haastajaksi Always (-94) ja mustana hevosen kilpaan liittyi Wish You Were Here (-95)… siinäpä ysärin viimeiset hitaat tiivistettynä
Toki meillä ala-asteen diskossa soi myös tämä, joka toki oli paikoin vähän haastava slovarina, kun ei ihan läpi asti ollut täysin hidas…
Edelleen kova biisi.
Ja kaikki on kahlattu läpi ilman suurempaa menestystä…
![]()
Puhu omasta puolestas vaan ![]()
Jossain toisessa tyylilajissa rumpalikin pääsisi helpommalla. Puolassa vuonna 1983 perustettu Vader näyttää nuoremmille mallia, että kuinka dödö vielä lähtee:
Vader - Into Oblivion
Perkinsin synttäripäivä olis ollu tänään, 9. huhtikuuta 1932-19. tammikuuta 1998.
Paul McCartney kerto joskus vakuuttavasti, et jos ei olis ollu Carl Perkinsiä, niin ei olis myöskään myöhemmin ollut Beatleseja.
Aika täydellinen!
Tuorein näyte Nightwishin vastajulkaistulta levyltä:
Nightwish - Music
Edit.
Lisätäänpä vielä tämä (Hietala vetää hienosti):
Nightwish - Endlessness