Joo yksi levy ainakin,Kiirastuli. Mut ei oo mielestäni Paratiisi levyä.
Tämän bändin piti nyt helmikuussa olla Tampereen Klubilla lämppäämässä Geoff Tatea. No, eipä tullut nähtyä yhtä kasarisuosikkiani tälläkään kertaa. (Geoff Tate sen sijaan esiintyi, Victory peruutti tulonsa.)
Jep. Tytär lauloi tässä UB:n coveribändissä nimeltä Minä en ole kala. Jyväskylän yliopiston ja konservatorion opiskelijoita. Bändi toimi muutaman vuoden ja oli ihan saakelinmoisessa suosiossa opiskelijapiireissä siellä. Tekivät mm Jyväskylän sinfoniaorkesterin kanssa yhteiskeikat, joihin UB:n porukat kehoittivat ihmisten menemään kuulolle… Likka laulaa tässä ton alun soolo-osuuden.
Hienoa! Mä oon itseasiassa ekan kerran nähnyt Ultra Bran livenä nimenomaan Jyväskylän Lutakossa.
Ajaton biisi on kyllä; Helloweenin parhaimmistoa. ![]()
Mustatukkainen kitaristi on Suomen Kasperi Heikkinen!
Tuo on hieno biisi ja sen teki oman alakouluni vieressä olleen päiväkodin johtaja ![]()
Joulu on taas, joulu on taas. Jollakulla on muuten Hervannassa jo koristeltu joulukuusi kotona. Ei minulla kuitenkaan.
Hyvähän se on olla ajoissa liikkeellä.
Ruotsalainen Majestica on myös ajoissa liikkeellä.
Heittkääs joku lempibiisi, ensimmäinen biisinlaittaja kuuntelen sen ja arvostelen sen ja kommentoin biisin jälkeen, jonka perään joku seuraava voi sitten laittaa jotain.
Mulla pyörii nyt MTV 80’s kanava taustalla auki ja tarkoitus on valvoa tunti jos toinen, joten on hetkonen aikaa.
Voin toki heittää vastaan biisin jos joku muu haluaa tulla tähän.