Siitä ihmettelemään.
Kiitos, mulla löytyy hyllystä Northerin - Dreams of Endless War jossa on aivan tykkii cover Final Countdownista.
Johnny,
We’re sorry,
Won’t you come on home
We worry,
Won’t you come on
What is wrong in my life
I must get drunk every night
Johnny,
We’re sorry
Ahh niin huikeeta niin huikeeta.
Lisää saa laittaa kiitos ![]()
Tämä kävi mielessä - ajankuvaa.
Mä perkule soikoon äskön yritin tohon edelliseen viestiin miettiä. Että mikä bändi mulla tulee aina mieleen FYCstä, lauluääneeltään. Ja sä sen mulle muistiin toit, Communards toki!.
Kiitos kun muistutit mua, aivan jumalainen biisi!
Pistän vastapallon samantien, trendinä siis kasaria ja tämä menee samaan tyyliikäkkseen laulugenreen. Olkaa hyvä ja kuunnelkaa, jumakekka nää osaa laulaa:
Teeeeeeeemptaaaaation (Ei se saari)
Sejjäkeen kun Michael Hutchence 1997 päätti päivänsä, loppui kanavilta Suicide Blondin soitto joka on edelleen minun mielestä paras In Excess yhtyeen biisi.
Mun on kuulkaas pakko mennä 1973 vuoteen.
Härö biisi ja härö bändi ja noh (löytyy kyl tästä ketjusta aiemminkin) härö Jan Akkerman.
Rouva tuulettelee - on nähny livenä, oli hyvä. 86 - siellä oli myös Big Country, Cult, Smack, Eput jne
Pistän vastinetta myöhemmin kun noi vaan on niin ihkuja (Sekai se termi nykyään on).
Mutta ennen sitä, menen yksinlaulantaan
Jälleen kerran, aivan perkeleeen hieno lauluääni.
Äh, kaiholla muistleen menneitä.
Hyvä Rouva - Pisteet Stadista!
Tää on niin huisi koveri, tohon perään kun laittais Sam Brownin vetäseen Stopit niin avot mutta mutta.
Seiskaria lisää. Pähkinäpuskan kaupunginrajat <3
Däng ding däng ding däng diiing
Sieltähän se tuli.
Mä vetäsen kaffeet ja nautin parit kultit.
Näitten uskontoon voisin liittyä. Ian Astburyllä aivan julmettu lauluääni (taas mennään tähän)
Vaihdoit siis vuosikymmentä