Paras biisi juuri nyt

Tältä kuulosti tämän vuosituhannen musiikki vuonna 2000.

1 tykkäys

Poikkean vähän kaavasta ja laitan parhaan biisin, joka on tänä syksynä julkaistu. Norjan Wig Wam on tullut takaisin.

2 tykkäystä

Marraskuuta kaikille. Paha vaanii vaan ei vie…

3 tykkäystä

Vielä yksi vuodelta 2000. Erinomaisen biisin lisäksi tässä on yksi kaikkien aikojen musavideoista.

Joulukin sieltä jo lähestyy :christmas_tree: Ollaan jo marraskuulla, että ensikuun jälkeen on tammikuu :slight_smile:

3 tykkäystä

Ja vuosihan oli 2000:

Ja tämä toinen selittyy sillä, että minun kirjoissani nämä ovat likipitäen yhtä hyvät.

9 tykkäystä

Huh huh mitä rähinää💪
Oli positiivinen yllätys tämä biisi

Vuonna 2001 tää kolisi kovaa.

1 tykkäys

Olen vielä itse vuodessa 2000. :stuck_out_tongue: Ja silloin oli tällainenkin projekti, jossa Alexi Laiho sekä Roope Latvala olivat mukana. Edellleen toimii 20 vuotta myöhemmin.

3 tykkäystä

2000-luvulla Rehtorit löysi itsensä. Ja minä löysin Rehtorit.

1 tykkäys

Nyt menen rakkaaseen kasariin takaisin vähän ennen töihin menoa.

DeLoreanini on vielä vuodessa 2001, ja autostereossa soi nyt ajan iskevintä mainstream poppia.

Nuclear Power Trion hyvän (ydin)tuulista jammailua…

  • basso: Nick Schendzielos [Havok & Job For A Cowboy]
  • kitara: Greg Burgess [Allegeon]
  • rummut: Pete Webber [Havok]
1 tykkäys

Yllä olevan ketjun innoittamana tämä biisi.

Paljastetaanpa samalla meikäläisen nikin tausta :slightly_smiling_face:

2 tykkäystä

vaikea valita tämän ja rammsteinin väliltä =D

2 tykkäystä

Eddie Van Halenin kuoleman myötä Youtubesta ja muualta on pomppinut vaikka mitä julkaisematonta materiaalia esiin. Olen aikanaan kuunnellut näitä vanhoja promodemoja kyllä, mutta juuri tämä remasteroitu versio on mennyt ohi. Vasta löytyi myös Michael Anthony laulama Hot for Teacherin ensimmäinen otos. Tässä nyt kuitenkin 1977 Warnerin demoilta mahtava We Die Bold. Osahan näistä on julkaistu joko osina toisissa biiseissä, tai sitten eri lyriikoilla.

3 tykkäystä

Syksyn tummuuteen sopiva Draconian bändin tuore singlebiisi tuo paikoitellen hieman “Swallow the Sun” bändin säveltäjä Juha Raivion toisen bändin eli “Trees of Eternityn” fiiliksiä…

Draconian - Sleepwalkers

1 tykkäys

Tilasin vinyylin ennakkoon jo keväällä, nyt odottavan aika ja levyn matka Saksasta on pitkä…

2 tykkäystä