Paras biisi juuri nyt

Muistaako joku vielä tämän pelin?

Silent Hill Theme

Varsin onnistunut musiikki tässä ainakin oli.

3 tykkäystä

Ny ollaan jo lähellä Joulua, Irwin toimii myös Jouluna.

1 tykkäys

Huippu leffasta kovaa mussiikkia :+1:

1 tykkäys

Lisää leffamusaa.

The Soggy Bottom Boys:

Bonuksena Miley Cyruksen versio samasta biisistä:

3 tykkäystä

Joululoman alkuun hieman Rammsteinia.

2 tykkäystä

Vanhaa Bodomia ja onhan tämä Alexi ja Janne soolo ihan törkeen kova…

8 tykkäystä

Keuli Mopo 85- vuonna ja taas keulii… Hienoa vetoa. :muscle: :sunglasses: :laughing:

2 tykkäystä

Tässä on yksi Tanskan parhaimmista heavy rock -yhtyeistä. Ajankohtainen on nimi tällä kappaleella.

2 tykkäystä

Nyt on huikeaa settiä Raid-sarjasta ja elokuvasta.

Musiikkia tv-sarjasta Raid - Raid Tunnusmusiikki

Mari Rantasila - Vain Rakkaus

Tunnari (Instrumental)

Näkemiin rakkaani

5 tykkäystä

Tässä myös kova sarja ja kova tunnari:

1 tykkäys

Yhtä ääripäätä…

Ulcerate - Dissolved Orders


Ps.
Ei ole helpoin palli rumpalillakaan näissä bändeissä (DrumCam):

Kaksi Kurkoo…

:muscle:

3 tykkäystä

Jotenkin rempseitä biisejä…

Tähän aamuun ihan soppeli.

2 tykkäystä

Jep.
Aiheeseen liittyen.

Vesku Jokinen & Sundin Pojat - Tuopin jäljet

6 tykkäystä

Tää vuosi ollut tähän mennessä paskin. Läheisiä lähtenyt lautturin matkaan useampia.

Tästä kappaleesta saanut kyllä valtavasti voimia!

En enää pelkää. Yö on haihtunut,
ei mua enää hullun houreet vaivaa,
on murhe mulla työksi vaihtunut,
nään kukat, kummut sekä sinitaivaan
kuin ennen kuultavina, kirkkahina;
ja veren aallot hyrskyy valtavina,
ma tunnen voimaa vaikka vuoret siirtää,
taas aatos kantaa, pilvitöitä piirtää,
ja käsi sydämellä maailmalle
ma lausun, voitetulle voittajalle:
se kuitenkin liikkuu!

Kun vieno joutuu keskeen karkean,
niin useasti karkeampi voittaa.
Ken kuulee ärjyessä ulapan,
jos lapsi lammen heljän ääntä soittaa?
Ja lapsi vaikee. Min’ en vaiennut,
näin monta sortuvan, en sortunut,
ma opin sotalaulut lainehilta
ja tarmon julman taivaan jumalilta,
voin käyttää kalpaani kuin kanneltain,
löin monta iskua ja itse sain:
se kuitenkin liikkuu!

Se liikkuu sentään, sydän ylväs tuo,
min luulin murtuneen jo hautaan mustaan,
se päältään rautapantsarinsa luo,
se itkee, nauraa, hehkuu innostustaan.
Taas tohdin toivoa, taas tohdin luottaa,
taas eespäin nähdä, uutta aikaa uottaa,
nään tuhat silmissäni tulikerää,
maailmat syntyy, sydänhaaveet herää,
ja vaikka pettäis kaikkein muiden usko,
maa pimeneisi, haihtuis huomenrusko,
se kuitenkin liikkuu!

Te tuokaa tänne Lapin tunturi
ja sydän tää sen alle haudatkaatte,
se senkin alla vielä liikkuvi,
maanjäristykset tuntea te saatte;
se polkekaa, se pistää kantapäähän,
se jäätäkää, niin kukat kasvaa jäähän,
se pankaa pihteihin, se katkoo pihdit,
se vangitkaa, niin vaikee vankinihdit,
ja voittolauluin kivikaaret kaikaa,
kun irti, ihannoiden uutta aikaa,
se kuitenkin liikkuu!

Ma tiedän kyllä: tulee kuolema
ja elonlangan armaan poikki leikkaa,
voi olla kylmä, valju huomenna
se mies, mi tänään vereväisnä veikkaa,
maan alla maata, päällä multaa syli;
mut yli haudan, kuolemankin yli
käy vapaus, jolle sykki sydänkulta,
se elää, henkii, vaikka painaa multa,
se palaa liekin lailla syksy-öissä,
tyrannit pelkää, mutta kansain töissä
se kuitenkin liikkuu!

Ah, isänmaani, armas aatoksein,
suruni, riemuni ja itku illan,
ma sulle veisaan virttä Galilein,
kun tuuli leikkivi yön suortuvilla,
maa, metsä huokaa, nurmen kaste lankee.
Sua herättääkö edes hetki ankee?
En usko. Yössä myrkky-yrtit itää,
maan ohjaksia henget pienet pitää.
Mut alla tuskan, alla tuhmuudenki
ja sorron, pimeyden, tään kansan henki
se kuitenkin liikkuu!

-Eino Leino

11 tykkäystä

Tätähän me on kuunneltu naapureiden kanssa ennenkin. :laughing:

RAMMSTEIN - Moskau - Москва (перевод)

@hellno
Musiikki ei ole aina pelkkää musiikkia, vaan se voi auttaa jaksamaan.
Mulla ois tähän myös yksi tarina mut ehkä sit joskus myöhemmin.
Tsemppiä sinne!

3 tykkäystä
2 tykkäystä