Paras biisi juuri nyt

Heja Sverige! :rofl:

The Sounds - Living in America

3 tykkäystä

Hynynen ja Kotiteollisuuskaan ei yleensä petä, edes coverina.

Jossain · Kotiteollisuus

3 tykkäystä

Joskus tulee hetkiä, kun haluaa fiilistellä nuoruuden p-ralli biisejä. Tänään on sellainen hetki ja tämä biisi on tänään hyvänmielen biisi. Ford Escort 1,4 kasettisoittimessa tätä rallatettiin aika monta kertaa.

Hyviä muistoja ja muutama “ensisuudelma”.

3 tykkäystä

Tätäkään bändiä hetkeen kuunnellut.

2 tykkäystä

Kokkausmusiikiksi Curea

2 tykkäystä

Erja on kyllä kova mimmi! Arvostan kovasti! :heart:

1 tykkäys

Nyt on legendaarinen.
007 : James Bond : Theme

11 tykkäystä

Mutta mikä on paras biisi?

4 tykkäystä

Lisää leffamusaa Pulp Fictionista:

5 tykkäystä

Tässä my fifty cents Bondien tunnareista
Adelle sopii Bondin avusbiinsin esittäjäksi kuin nyrkki silmään
Carly Simon joka lauloi tunnarin Bondisssa Rakastetuni oli kanssa hyvä

3 tykkäystä

Aika laidasta laitaan tulee ja on tullut musiikkia kuunneltua. Tuossa aikaisemmin heitin yhden biisin mitä Escortissa on tullut paukutettua ja samalla historiatripilläni törmäsin myös tähän.

1 tykkäys

Samantha Fish, tämä mimmi kutittelee kivasti makuhermojakin, videon alussa akustisempaa vetoa.

2 tykkäystä

Alettiin rouvan kanssa hieman fiilistelemään :slight_smile:

Yksi parhaimpia live-esiintyjiä mitä olen Fredy Mecuriin ja Bruno Marsin lisäksi nähnyt

1 tykkäys

Pari hyvää vaihtoehtoa.

The Man With The Golden Gun - Lulu

Shirley Bassey - Diamonds Are Forever

1 tykkäys

Se paras Bond-tunnari:

Samalla myös yks parhammista Bondeista. :eyes:

5 tykkäystä

Näkemättä paras:

2 tykkäystä

Perjantaina kuulin tämän kaupungilla, lauantaina piti katsoa elokuva:

On se hyvä biisi ja on se hyvä filmi edelleen.

4 tykkäystä

Lisää legendaarista joka ei todellakaan esittelyjä kaipaa.

The good the bad and the ugly - Theme

10 tykkäystä

Yksi hienoimmista konserttielämyksistä oli Morricone jaffahallissa muutama vuosi sitten. Varmaan kylmien väreiden ennätys paukkui sinä iltana.

5 tykkäystä