Heja Sverige! ![]()
The Sounds - Living in America
Heja Sverige! ![]()
The Sounds - Living in America
Joskus tulee hetkiä, kun haluaa fiilistellä nuoruuden p-ralli biisejä. Tänään on sellainen hetki ja tämä biisi on tänään hyvänmielen biisi. Ford Escort 1,4 kasettisoittimessa tätä rallatettiin aika monta kertaa.
Hyviä muistoja ja muutama “ensisuudelma”.
Erja on kyllä kova mimmi! Arvostan kovasti! ![]()
Tässä my fifty cents Bondien tunnareista
Adelle sopii Bondin avusbiinsin esittäjäksi kuin nyrkki silmään
Carly Simon joka lauloi tunnarin Bondisssa Rakastetuni oli kanssa hyvä
Aika laidasta laitaan tulee ja on tullut musiikkia kuunneltua. Tuossa aikaisemmin heitin yhden biisin mitä Escortissa on tullut paukutettua ja samalla historiatripilläni törmäsin myös tähän.
Alettiin rouvan kanssa hieman fiilistelemään ![]()
Yksi parhaimpia live-esiintyjiä mitä olen Fredy Mecuriin ja Bruno Marsin lisäksi nähnyt
Pari hyvää vaihtoehtoa.
The Man With The Golden Gun - Lulu
Shirley Bassey - Diamonds Are Forever
Perjantaina kuulin tämän kaupungilla, lauantaina piti katsoa elokuva:
On se hyvä biisi ja on se hyvä filmi edelleen.
Yksi hienoimmista konserttielämyksistä oli Morricone jaffahallissa muutama vuosi sitten. Varmaan kylmien väreiden ennätys paukkui sinä iltana.