In Flames - The End:
Laitetaanpa lisää tuoretta viikinkiaiheista metallia Kvelertak yhtyeestä soolouralle lähteneen Erlend Hjelvikin tulkitsemana:
Hjelvik - Glory of Hel
Junttirokkia kuuntelen. Hynysen pintapuolisia sanoituksia ei tietenkään voi verrata nykyajan syvällisiin räpäytyksiin. Mut toimii mulle.
Muokkaaminen on näköjään mahdotonta tässä ketjussa eli täydennetään sitten näin:
Edit:
Parran takana on Kuopion yliopistollisen sairaalan operatiivisen keskuksen palvelukeskusjohtaja ja vastaava ylilääkäri Tatu Kemppainen tunnetaan myös muun muassa Leningrad Cowboys -yhtyeen kitaristina.
“Ei koskea saa, ei halata saa” – hitiksi nousseen joululauluvideon takaa löytyy ylilääkäri, joka huolestui ikäihmisten terveydestä
Tulipa taas vaihteeksi palattua vanhan Nightwishin tuotantoon. Tämä bonuskappale maistuu juuri nyt eniten:
Vastustaja saa jäähyn ja me päästään ylivoimalle. Aloitus viedään hyökkäyspäähämme, rumpu alkaa takomaan rytmiä, kädet lähtevät mukaan, pelaajat kyyristyvät aloitukseen ja kiakko putoo jäähän!
Joulu se vaan lähestyy. Nää Raskasta Joulua versiot on kanssa aika hyviä versioita joululauluista. Jo monta vuotta pitäny lähtee kattoon paikanpäälle, mutta vielä ei ole saanut aikaiseksi.
Wheel -bändi julkaissut uuden singlen “Movement”.
Myös saman tyylisuunnan “toolahtava” Soen bändi julkaissut uuden singlen “Monarch”:
Laitetaas vähän vauhtia lauantaihin.
Motorbreath - Metallica
Samaan rahaa vielä toinen hiukan uudempi ralli.
Metallica - Turn the Page
Kyllä oli jäätävä kuusminuuttinen. Olisko tää sittenki kaikkien aikojen kovin suomalainen?