Paras biisi juuri nyt

In Flames - The End:

4 tykkäystä

Tähti, tonttu ja taistelukirves?

Einherjer -Stars

Näytebiisi tulevalta albumilta “North Star”.

2 tykkäystä

Laitetaanpa lisää tuoretta viikinkiaiheista metallia Kvelertak yhtyeestä soolouralle lähteneen Erlend Hjelvikin tulkitsemana:

Hjelvik - Glory of Hel

1 tykkäys

Bleachers - chinatown (BLEACHERS ON THE ROOF live at electric lady) :sunglasses:

:heart_eyes:

3 tykkäystä

Treenaamisesta on ollut puhetta:

5 tykkäystä

Hieno ja ajankohtainen sovitus tutusta joululaulusta.

7 tykkäystä

Junttirokkia kuuntelen. Hynysen pintapuolisia sanoituksia ei tietenkään voi verrata nykyajan syvällisiin räpäytyksiin. Mut toimii mulle.

5 tykkäystä

Muokkaaminen on näköjään mahdotonta tässä ketjussa eli täydennetään sitten näin:
Edit:
Parran takana on Kuopion yliopistollisen sairaalan operatiivisen keskuksen palvelukeskusjohtaja ja vastaava ylilääkäri Tatu Kemppainen tunnetaan myös muun muassa Leningrad Cowboys -yhtyeen kitaristina.
“Ei koskea saa, ei halata saa” – hitiksi nousseen joululauluvideon takaa löytyy ylilääkäri, joka huolestui ikäihmisten terveydestä

Tulipa taas vaihteeksi palattua vanhan Nightwishin tuotantoon. Tämä bonuskappale maistuu juuri nyt eniten:

3 tykkäystä

Vastustaja saa jäähyn ja me päästään ylivoimalle. Aloitus viedään hyökkäyspäähämme, rumpu alkaa takomaan rytmiä, kädet lähtevät mukaan, pelaajat kyyristyvät aloitukseen ja kiakko putoo jäähän!

7 tykkäystä

Joulu se vaan lähestyy. Nää Raskasta Joulua versiot on kanssa aika hyviä versioita joululauluista. Jo monta vuotta pitäny lähtee kattoon paikanpäälle, mutta vielä ei ole saanut aikaiseksi.

2 tykkäystä

Tuoretta Moonspelliä ja biisi “Common Prayers”:

Eilen useampaan kertaan kuunneltuja biisejä.

3 tykkäystä

Wheel -bändi julkaissut uuden singlen “Movement”.

Myös saman tyylisuunnan “toolahtava” Soen bändi julkaissut uuden singlen “Monarch”:

2 tykkäystä

Laitetaas vähän vauhtia lauantaihin.

Motorbreath - Metallica

Samaan rahaa vielä toinen hiukan uudempi ralli.

Metallica - Turn the Page

4 tykkäystä

Nyt on kyllä kovaa kamaa!!!

Itse lähtenyt hieman suloisimpien sointujen kautta tähän päivään.

6 tykkäystä

Kyllä oli jäätävä kuusminuuttinen. Olisko tää sittenki kaikkien aikojen kovin suomalainen?

1 tykkäys

Huh, miten kova biisi :heart_eyes:

2 tykkäystä

Kasaria Eestistä.

J.M.K.E. - Tere Perestroika

2 tykkäystä
1 tykkäys