Kadonneet, vaienneet tapparacolaiset

@rinne 'ttä ja hänen analyysejään on hieman ikävä. Viimeisen viestin voi varmaan tulkita monella tapaa.

Jatkoajassa näyttäisi kuitenkin kirjoittelevan. :ok_hand: Tervetuloa takas tänne, jos joskus siltä tuntuu!

13 tykkäystä