@rinne 'ttä ja hänen analyysejään on hieman ikävä. Viimeisen viestin voi varmaan tulkita monella tapaa.
Jatkoajassa näyttäisi kuitenkin kirjoittelevan.
Tervetuloa takas tänne, jos joskus siltä tuntuu!
@rinne 'ttä ja hänen analyysejään on hieman ikävä. Viimeisen viestin voi varmaan tulkita monella tapaa.
Jatkoajassa näyttäisi kuitenkin kirjoittelevan.
Tervetuloa takas tänne, jos joskus siltä tuntuu!