Moni varmasti muistaa Reboundin ja osa ehkä tuntee hänet henkilökohtaisesti. Ennen tätä päivää en tiennyt miehestä mitään muuta kuin, että hän oli aikoinaan (vai vaikuttaako nykyään eri nimellä?) aktiivinen palstalainen ja innokas piirtäjä.
Aloin selailemaan vanhoja Lätkässä Tapparaan -lehtiä ja yhdessä olikin Reboundin haastis! Paljastui, että meitä yhdistää hämmästyttävän moni asia.
Hän asui ainakin haastattelun aikaan Riihimäellä, omisti kausarin ja kävi jokaisessa kotipelissä. Tosin hän matkasi autolla, siinä missä mä junalla ja pyörällä. Lisäksi hän kävi aktiivisesti katsomassa vieraspelejä Hämeenlinnassa, Lahdessa ja Helsingissä. Ribari kävi myös muulla kunhan aikaa löytyi. Siinä missä hän piirsi/piirtää paljon, mä tykkään muokata kuvia sekä videoita.
Tässähän tuntee kulkevansa legendan jalanjäljillä!
Liikkuikos tuo Rebound sieltä Riksusta usein semmoisen isokokoisen narrihattuisen Jokeri-kannattajan kanssa… Tällä narrihattuisella oli todella vahvat Tappara-sympatiat, melkein “fifty-fifty”. Hän kirjoitteli ainakin Jälkipeleissä, mutta Tappara.co:sta en tiedä. Aikaa on kuitenkin kulunut kai yli 15v.
Jossain välissä sitten tämän narrihattuisen välit Tappara-yhteisöön katkesi. Tuli joku skränä, kattila paloi pohjaan ja hän siirtyi kokonaan vastapuolelle. Ja lopulta hävisi kokonaan ainakin meikäläisen näköpiiristä. Ehkä joku täällä muistaa kaverin paremmin. Nyt en varmasti muista hänen nimimerkkiäänkään, ei kai se ollut “Narri”?? Oli kuitenkin silloin meidän merkittävä “ulkojäsen” ja liikkui Reboundin kanssa.
Jesss! Flintstone, aivan totta. Ulkoinen narrihabitus oli ilmeisesti niin vahva, että se valloitti ekana muistin tyhjän kolon. Kovin kyllä kaveerasi meidän kanssa kunnes jotain tapahtui.
Kyllä @krobbe taitaa palstaa edelleen lukea, mikäli yhtään osaan stalkkailla. Harmi vaan, ettei kirjottele. Krobella jos jollain on näkemystä pidemmälläkin aikavälillä.
Helmikuun loppupuolella @tatesulo oli ainakin vielä mukana yhteisöpelissä. Sen jälkeen ollut vissiin hiljaisempaa. No, ei kai reilun kuukauden poissaolo ole vielä mitenkään lopullista.
@Abra tarkoittaa sitä, että henkilökunta on todennäköisest itse @tatesulo pyynnöstä tehnyt jotain hänen nimimerkilleen. Valitettavaa toki, että hän päätyi tällaiseen ratkaisuun. Hyvä keskustelija on.
Jospa siellä onkin jokin “riitti” takana. Niin kauan kun on tehnyt meille tilastoja, on Tappara vienyt Lukkoa. Ettei vaan @Raumalainen tee paluuta mestaruusjuhlien merkeissä.