Kadonneet, vaienneet tapparacolaiset

Viesti siirrettiin ketjuun: Aikaisemmat keskustelupalstat ja niiden vaikuttajat

Otto Rauhalan suurin fani :grin:

1 tykkäys

@Sudeetti-Kirveh näyttäytyi viimeksi yli 3 viikkoa sitten ja kirjoitti viimeksi kuukausi sitten. :thinking:

Kuukausi sitten kävi myös semmoinen juttu, että jääkiekon pelaaminen toppas aika monessa paikassa. Saattaapa hiljaiselo monen käyttäjän kohdalla siihenkin liittyä. Toivotaan ainakin niin.

9 tykkäystä

Jotenkin muistaisin joidenkin käyttäjien pettyneen kun Jukan sopimus julkaistiin ja kertoneensa vähentävänsä seuraamista myös täällä. Että periaatteessa jokusia nimimerkkejä pitäisi viimeistään kauden alkaessa ilmestyä aktiiviseksi.
Voin tietysti muistaa väärinkin.

3 tykkäystä

Joo, en itsekään hirveästi hätääntyisi jos kauden päätyttyä ei ihan kaikkia näy palstalla. Ainahan tämä kesäksi hiljenee.

9 tykkäystä

@Maikkeli 'a ei ole näkynyt vuoteen. :face_with_monocle: Tietoa miehen nykymenosta?

@BlueOval on kadonnut samoihin aikoihin kuin koronavirus pesiytyi Suomeen. Kaipaan kovasti :frowning: Bannaaminen rupeaa näköjään olemaan melkoinen riski, kun tuttujen käyttäjien kertaluontoinen rankaiseminen näyttää johtavan yhä enemmän siihen, etteivät enää palaa takaisin :frowning:

9 tykkäystä

Itsekin sain joskus viime vuoden puolella ekaa kertaa elämässäni bänniä, ja ymmärrän hyvin, että sen jälkeen integroituminen takaisin tähän virtuaaliseen yhteiskuntaan on hankalaa.

Bännilässä pätevät ihan omat lainalaisuutensa. Et tiedä, kenet/minkä saat sellikaveriksi. Tai sitä, saatko ylä- vai alapedin. Päivät ovat toisaalta pitkiä mutta toisaalta mieleen jää vain välähdyksiä. Koko ajan saa olla varuillaan, sille olet ihmiskunnan pohjasakan, keskustelupalstahäröilijöiden ympäröimänä 24/7. Ulkoilla saa vain vartin verran viikossa ohjatusti. Ja suihkuosaston meiningistä en nyt tässä edes ala.

Että ei ihme jos tulee hiljaisia miehiä takaisin, jotka heräävät toisinaan yöllä omaan huutoonsa, mutta eivät juuri näy tai käy täällä enää.

27 tykkäystä

Oijennus on myös tällä erää menetetty.

7 tykkäystä

Toi on kyllä ärsyttävä ilmiö näin valvojankin näkökulmasta. Eivät ole nuo kaksi ainoita esimerkkejä vaan muutama muukin tulee mieleen. Vaan eipä sääntörikkomusta voi katsoa sormien läpi vain siksi, että kohde voisi suuttua. Joukkue > yksilö.

17 tykkäystä

Toivon myös, että hän tulee takaisin, muttei todellakaan minun pyynnöstäni. Toivottavasti kuitenkin jonkun muun pyyntö tehoaa.

1 tykkäys

Nämä bannimiehet on sitkeitä, palaavat kun Tappara alkaa taas kauden alussa jahtaamaan mestaruutta - luulen.

4 tykkäystä

Tämä ei ole sellainen. Hän palaa jos palaa, muttei tyyliin: Routa porsaan kotiin ajaa.
Minä en tuohon voi vaikuttaa, enkä pyytää. Mutta kaverin olen hänestä saanut näitten vuosien aikana. Hän ei tosiaan ole ainoa.

8 tykkäystä

Tehoaisiko herkempi bänni, mutta lyhyempi kesto? Ei niin herkästi irtaudu pois palstasta, mutta viesti menee perille. Vai onko kyse siitä, että porukka vetää herneet nenään ja sen takia ei palaa?

Täällähän annetaan tyylillä 1-2 päivän banneja ja pidempiä tulee ainoastaan todella kovalla provosoinnilla tai saman rikkeen toistuvasta historiasta. Minä olen saanut samasta aiheesta jonkun 5-6 1-2:n päivän bannia ja yhden viikon bannauksen samasta syystä, kun tehostin viestiäni vielä väärässä ketjussa. Mielestäni enää paljoa kiltimpi linja voi olla missään kuin täällä.

Ja kuten sanottu @rizka toimesta niin onhan tämä nyt haastava tilanne, koska sääntöjen täytyy kuitenkin olla.

6 tykkäystä

No sitten olen ehdottomasti sitä mieltä, että yhteisö ennen yksilöä tällaisella palstalla. Hyvään tahtiin uusia kirjoittelijoitakin tulee mukaan, samalla kun joitain poistuu.

Jos palsta menee lukukelvottomaksi, lähtee iso osa vähin äänin pois ja jää rypäs aktiiveja, joilla on omat sääntönsä.

2 tykkäystä

Oon osasyyllinen @oijennus poistumiseen. Ja se ottaa päähän, toivon että tulee pian takaisin. Oijennus oli lisäksi kärsijä tässä siinä mielessä, että samanlaista provoa sallittiin ketjussa aiemmin. Koko ketju on pääsääntöisesti hyökkäystä yhtä kirjoittajaa kohtaan ja ala-arvoista kieltä on käytetty koko ajan. Se paradoksi, mikä tulee erityisesti ylläpitäjiä kohtaan on, että nuo riman alle kirjoittajat olivat kiihkeimpiä tämän palstan puolustajia, ymmärrän siis hyvin että lähes tekemätön paikka @ylläpitäjät ja siksi kai pelikieltokin arvottiin.

Kellekään tuskin lienee epäselvää, että jokaikinen vähänkään enemmän palstalla kirjoitellut kaipaa @oijennus :ta ja @BlueOval :ia takaisin.

31 tykkäystä

Täähän nyt on pitkälti tätä samaa. Jankutat samaa asiaa, politikoit, provoat, laitat paskoja linkkejä, sanot toiselle hieman liian pahasti. En yhtään ihmettele, että jollain käpy palaa jatkuvaan “holhoomiseen.”

Minäkin kaipaan kovasti @BlueOval:ia takaisin. Aina ollut suosikkikäyttäjiäni, yhdessä vaiheessa jopa annettujen tykkäysten listan ykkösenä. Toivottavasti hän vielä palaisi palstalle.

12 tykkäystä