Siirtäkää toiseen ketjuun jos tämä ei ole oikea paikka tiedustella. Eksyin tänään lueskelemaan vanhaa foorumia (infoa) ja osui silmään käyttäjä: FORTUNA, onko hän uudella nimellä täälä foorumilla? Saa ilmiantaa itsensä. Aivan mahtavaa tekemistä päivästä toiseen
.
E: En ole hallillakaan tavannut, hänellä oli Tapparan fanipaitakin nimellä Fortuna.