Siirtäkää toiseen ketjuun jos tämä ei ole oikea paikka tiedustella. Eksyin tänään lueskelemaan vanhaa foorumia (infoa) ja osui silmään käyttäjä: FORTUNA, onko hän uudella nimellä täälä foorumilla? Saa ilmiantaa itsensä. Aivan mahtavaa tekemistä päivästä toiseen .
E: En ole hallillakaan tavannut, hänellä oli Tapparan fanipaitakin nimellä Fortuna.
Itse löysin internetsin ihmeelliseen maailmaan keväällä 1998 ja jos en ihan höpöjä muistele, niin samantien löysin Axen ylläpitämän Tapparan keskustelupalstan.
Minä aloitin Tampereen yliopistossa 99 syksyllä. Olisko ollu kevälukukautta 00 tai sitten syksyä -99, kun sielä ala-aulan “pystybaarikoneilla” yritin keksiä sopivaa käyttäjätunnusta tonne jälkipelit-palstalle.