Aikaisemmat keskustelupalstat ja niiden vaikuttajat

Internet Archivella pääsee 2000-luvun alkuun, mutta muistaakseni sitä ennenkin oli joku versio:

Jälkipelit :wink: -vuodelta 2000:

https://web.archive.org/web/20000301130234/http://www.connet.fi/cgi-bin/tappara/ubbcgi/Ultimate.cgi

Muistan kyllä muutokset ja onneksi perinne on jatkunut eli siitä iso :+1:

Siirtäkää toiseen ketjuun jos tämä ei ole oikea paikka tiedustella. Eksyin tänään lueskelemaan vanhaa foorumia (infoa) ja osui silmään käyttäjä: FORTUNA, onko hän uudella nimellä täälä foorumilla? Saa ilmiantaa itsensä. Aivan mahtavaa tekemistä päivästä toiseen :+1:.

E: En ole hallillakaan tavannut, hänellä oli Tapparan fanipaitakin nimellä Fortuna.

Senverran voin avata, ettei Fortuna enään juurikaan käy livenä pelissä ja kirjoittelee jatkoaikaan sillointällöin.

1 tykkäys

Juu, näin ajattelinkin asian olevan :+1:.

On. Kirjotin aikanaan tosi paljon ja olin modenakin lopulta muutaman vuoden. Uusi alusta ärsytti liikaa.

8 tykkäystä

Olihan silloin tappara.info

Ei toki sama foorumi, mutta paljon samoja käyttäjiä ja oliko samat ylläpitäjätkin?

2 tykkäystä

En huomioinutkaan tässä infon aikaa, tuolloin olisi kirjoittelu ollut vielä huonompaa nykyisten valittajien sietokyvyn omaavilla.

1 tykkäys

Ei kai sitä nyt ysäreillä ollut sentään?

Olisikohan esi-isä eli Jälkipelit ollut 90-luvun puolella :thinking:

3 tykkäystä

Olihan se jo olemassa. Tukka-Jukalle het kenkää oli varmaan 2002, ja silloin palsta oli kuitenkin ollut jo muistaakseni pidempään.

Tai sitten tuli just 2000- luvun taitteen jälkeen.

1 tykkäys

Kyllä olen melko varma, että olen jollekin Tappara-aiheiselle palstalle soitellut modeemilla jo ysärillä.

On ollut. Tässä web-archiven kautta linkki alkuvuoden 2000 uudistuneisiin jälkipeleihin. Tapparan jälkipelit

Edit. Tässä vielä kaikkein esihistoriallisin mitä löysin eli vuodelta 1999
https://web.archive.org/web/19991013094307/http://geocities.com/Colosseum/Track/3588/discuss.html

2 tykkäystä

Itse löysin internetsin ihmeelliseen maailmaan keväällä 1998 ja jos en ihan höpöjä muistele, niin samantien löysin Axen ylläpitämän Tapparan keskustelupalstan.

1 tykkäys

Minä aloitin Tampereen yliopistossa 99 syksyllä. Olisko ollu kevälukukautta 00 tai sitten syksyä -99, kun sielä ala-aulan “pystybaarikoneilla” yritin keksiä sopivaa käyttäjätunnusta tonne jälkipelit-palstalle.

1 tykkäys