“Tupalainen soitti tällaisen biisin. Mieleni valtasi epätoivo ja masennus.”
Ilmeisesti et pidä Turkulaisista? Vai oliko biisi niin huikee?Itse en kyl tykkäää yhtää tosta turku biisisitä.
Sen sijaan hyvä biisi Tampere 2 biisin lisäksi :
“Tupalainen soitti tällaisen biisin. Mieleni valtasi epätoivo ja masennus.”
Ilmeisesti et pidä Turkulaisista? Vai oliko biisi niin huikee?Itse en kyl tykkäää yhtää tosta turku biisisitä.
Sen sijaan hyvä biisi Tampere 2 biisin lisäksi :
Tykkään vaan ylläpitää sellasta leikkimielistä viha-rakkaussuhdetta Tampereen ja Turun välillä, ei sen kummempaa. ![]()
Tää on kova.Ja seuraava hyvä biisi. @Treppu oletko movettanut allekirjoittanut ei.
Se selviää kun TJ näyttää -1 ![]()
Tiedä nyt parhaasta juuri nyt, mutta “arkistoista” löytyi tällainen folk-sävytteinen biisi. Saattaa jopa toimia sellaiselle, joka ei raskasta rockia kauheasti kuuntele. Toisaalta itse olen niin syvällä raskaan rockin ihmeellisessä maailmassa, etten ole paras ihminen arvioimaan heavyn toimivuutta sellaiselle, joka ei ole tottunut kuuntelemaan heavya. Melodiat on joka tapauksessa kauniit sitten, kun biisi pääsee kunnolla alkamaan.
On kyllä kaunis nainen.
Hyvä myyntipuhe!
Klikkasin videon auki…![]()
Saattaa olla, mutta migreeninhän tuosta huiskimisen katsomisesta saa.
Harjoituksen puutetta ![]()
Vähän ‘pliisu’ ralli, mutta uutta levyä innolla odotetaan!
Parikin uutta biisiä tupsahti taas omalle kuuntelulistalle:
Mustach - Lawbreaker
A Perfect Circle - The Doomed
(Jälkimmäiseltä uutta vuosien ja vuosien odotuksen jälkeen… Vielä kun Tool saisi leivottua sen lättynsä kasaan joskus…)
Taas on liikenteessä niin heviä shittiä että ei ihmekkään jos joukkue vetää väkisin hampaat irvessä kun faneillakin kiristää.
Siispä jälleen katson velvollisuudekseni keventää ilmapiiriä.
Portugal. The Man - “Feel It Still”
Mitä lie underground soulia mutta hyvälle tuulelle saa ja varpaskin haluaa heilua.
Maikkeli, hieno biisi
Kuuntelin koko mökkimatkan Robert Crayta. On se hieno. Tässä pieni maistiainen.
Miten voi olla noin hyvä?
J.Karjalainen: On kaikki niinkuin ennenkin.
Aattelin, että laitan Spotifystä vähän Ghostia illan ratoksi soimaan, mutta sitten naurahdin ja menin pistämään Ghostia vinyyliltä soimaan. Tässä teillekin: