Parhaat Fingerporit, aukeaako, naurattaako

Henkilökohtaisesti pidän Fingerporeista, tähän ketjuun voimme koota parhaimmistoa!

17 tykkäystä

Fingerpori, diplomaatit, Mali, Malinen

7 tykkäystä

Yksi parhaista on juhannussima-pätkä.:rofl:
Se jaksaa naurattaa joka juhannus.
Samoin joka juhannus se on pakko lähettää parille Juhalle.

6 tykkäystä

Näin motoristia lämmittää erityisesti se pätkä, jossa Heimo Vesa lähtee montulle revittelemään Yamahalla! :smile: Kyseessähän oli siis sähköurut!

5 tykkäystä
1 tykkäys

saa poistaa.

Vastauksesi oli varmaankin tarkoitettu @BlueOval .

1 tykkäys

Jostain syystä tämä osui (ja upposi).
Saattaa olla hieman käyttäjätunnuksenkin ansiota.

9 tykkäystä

Näiden kopioiminen palstalle kuvina on tekijänoikeudellisesti ongelmallista. Palstan sääntöpykälä 1 edellyttää Suomen lain noudattamista.

§1. Lainsäädäntö

Tappara.co -keskustelupalstalla noudatetaan Suomen lakeja. Rekisteröitynyt käyttäjä on itse laillisessa vastuussa siitä, mihin tarkoitukseen palstaa käyttää ja mitä sen välityksellä julkaisee. Erityisesti käyttäjiä muistutetaan ottamaan huomioon tekijänoikeuslaki, koskien mm. palstan ulkopuolelta tehtyjä lainauksia. Tappara.co:n palvelin sijaitsee Saksan Frankfurtissa, joten palsta on Saksan ja EU:n yleisen lainsäädännön piirissä.

Siksi uudet säännöt tähän ketjuun tästä hetkestä alkaen: älkää laittako tänne kuvia joiden julkaisemiseen teillä ei ole oikeutta. Linkittäkää verkkolehtiin sen sijaan. Tiedän että joskus on annettu mennä läpi joku yksittäinen strippi jossain päin palstaa, muttei voi olla ketjua jossa sääntöjä rikotaan joka viestissä. Korjatkaa viestinne, jos ehditte. Myös minä korjailen viestejänne.

4 tykkäystä
8 tykkäystä

Tiesittekö, että Jarla ei noita kaikkia vitsejä omasta päästään tuota, vaan ihmiset laittavat hälle ideoita ja hän kuvittaa ne.

4 tykkäystä

En, on paljon muutakin mitä en tiedä.

1 tykkäys

Juu, tämä on hyvä pointti. Tainnut Jarlan omat varastot ehtyä, niin on haettu ulkopuolista apua. Fingerpori on aivan nerokas juttu alkujaan, mutta on ainakin mulle kärsinyt inflaation ja hevonen on hakattu kuoliaaksi jo hyvä tovi sitten.

Fingerpori on mulle vähän niinku Kummeli. Hauska silloin joskus, mutta nyt tää on nähty.

3 tykkäystä

Hevosesta puheen ollen

Muistaakseni jossain dokkarissa Jarla sanoi, että aikanaan keksi näitä pöytälaatikkoon. Jossain vaiheessa näitä alkoi sitten tulla hänelle lukijoilta ja ei enää omaa päätään tarvinnut vaivata näiden miettimiseen.

1 tykkäys

Fingerporien lukeminen, erityisesti väsyneenä = parasta.

3 tykkäystä
1 tykkäys

Sepon kuljetus taisi aiheuttaa parhaimmat naurut, vaikka se oli ihan selvä jo ennen viimeistä kuvaa.

Ilmatilan loukkaus, juominen ihan muista syistä ja tulit mieleen tulevat nyt ensimmäisenä mieleen. Höh höh.

4 tykkäystä

Mullakin vähän hiipunut innostus. Joskus vois laittaa Jarlalle vinkkejä. Usein noita juttuja päähän pälkähtele. Mistähän johtuu. Onko Salpparissa jotain magiaa… :slight_smile:

Tossa kesällä poikkesin Jarlan kotitalolla. Oli semmoinen vanha kotiseutukierros menossa taas kerran. Kuvia räpsittyä jne. Oli Jarlan veli vaan siellä paikalla, aika pitkään juteltiin siinä paahteessa, jotain +33 varjossa. Niin, itsehän asuin 2-6 ikävuodet siinä ihan naapurissa. Sitten muutettiin harjun päälle alle 500m päähän. Että aika tuttuja seutuja kun siellä lähes kakskymppiseksi pyörin. Se meidän kylä on kyllä ajettu ihan alas. Oli ihan toista mun nuoruudessa.

Mutta kyllä tossa sarjiksessa jotain vanhoja kunnan paikallisia hahmoja löytyy. Ja joskus alussa tais meidän pikkuinen rautatieasemakin olla esillä.

2 tykkäystä

Noista vanhoista hyvistä on Yamahalla revittelyn lisäksi jäänyt mieleen strippi, jossa mies ei haluaisi muistuttaa lääkärin valasta, mutta muistuttaa silti.

2 tykkäystä