Näin olen antanut itselleni kertoa, että fifti-fifti meni tämä
Mikki on aikamoinen seppä jos tosiaan meni 50/50
mistä lähtien htt:sta on tullut mm (mystiset miehet)? Onko alajaos?
Pelsut otti aikamoisen riskin. Pahimmillaan voi kostautua aikamoisesti, Pasille kuitenkin tsemppiä ja toivottavasti pystyy nostamaan vielä tasoaan / pääsee pelaamaan mahd pian.
Mikki on kyllä aikamoinen velho
Pelsut otti paitsi uskomattoman riskin, niin myös koko Puistolan loppu sopimuksen hoitaakseen. Että semmosia herroja Lahdessa touhuilee.
Oho…jos toi on totta! No toisaalta onhan Pasi mestistä pelannu et onhan siellä varmaan tietoa ollut Pelikaaneille.
Totuutena se ainakin mulle kerrottiin. Toki näissä on aina epävarmuus kun ei ole suoraa hevosen suusta.
Niin ei Pasi nyt sitten olekaan kuntoutunut vai? Miestä ei löydy edes Liigan sivuilta. Eikä Pelicansinkaan sivuilta. Ei varmaan ole kyse yhtään mistään, mutta hiljaista on ollut.
Loukkaantui kuulemma uudestaan Pelsun treeneissä juuri kun paluu kehiin oli lähellä.
No huh, ei ole helppoa. Olisi tuonut mielenkiintoa nähdä Pasi poffeissa, toisaalta ei varmaan poffien tasolla olisikaan.
No onpas huonoa tuuria Pasilla. Siirron aikaan puhuttiin paluusta “parin viikon päästä”. Toivottavasti saa itsensä kuntoon edes ensi kaudeksi.
Puistola kuntoutuu parhaillaan loukkaantumisesta. Pelicansin toimitusjohtajan Ilkka Kaarnan mukaan hän on pelikunnossa parin viikon päästä. HS.fi
Pelikaaneillekin on aikamoinen isku, kun tänäänkin puolustajista on vajausta… Mm. Hyökkääjä Marko Pöyhönen on pelannut viimeaikoina pakkina.
Leinoselta tämä siirto oli kuitenkin hyvä peliliike Tapparan kannalta.
Pasi oli Aamulehden " Jaman matkassa" osiossa vieraana. Niin se vaan Pasi jakoi lapsille Tapparan viirejä ja pehmokiekkoja ym. No olishan se ollu ehkä vähän hassua jakaa Pelicans tavaraa, mutta hauskasti ittelle tuli mieleen, että mitäköhän Lahes aatellaan tästä, jos Puistola vielä on Pelicansin kirjoilla.
Kehu poikaansa lahjakkaaks ja niinhän se vissiin onkin. Hieno homma.
Jakaisin linkin, muttakun Aamulehti on nykyään maksullinen netissäkin, niin ei se kuitenkaan toimi.
Mä olen muualtakin kuullut, että tuo Puistola Jr. olisi kova talentti tulevaisuudessa.
En viitsinyt pojalle - vielä - omaa ketjua aukaista, mutta jos ylläpito pitää sitä tarpeellisena, niin siirtäköön. Saanko esitellä, Patrik (onko etunimi enne) Puistolan:
Puistola Jr. on kyllä taitava pelaaja, mutta harmillisen pienikokoinen. No ikää on vasta 15 v, joten toivottavasti vielä kasvaa sen +10cm.
Toivottavasti “ura” etenee akselia Barkov/Laine eikä Tanus.
Heitän pahan offarin tähän ketjuun:
Jos jollain on hyvin hallussa (@krobbe? @messi?) meidän lähitulevaisuuden (2-4v) lupaavimmat omat kasvatit, niin heistä voisi yhden yhteisen ketjun perustaa. Pelaajaketjut sitä mukaa kun kolkuttelevat Liigan ovia.
Kiitos ja anteeksi.
Lieneeköhän Puistolan kommentti “Lahdessa toiminta on ollut juuri sellaista, mitä ennakkoon odotin.
Suoraselkäistä ja rehellistä, mitä kaipasinkin tähän vaiheeseen.” heitto Tapparan suuntaan (eli toiminta ei hänen mielestään olisi ollut suoraselkäistä ja rehellistä) vaiko sitten vaan osa jotain isompaa kuvaa?
ESS: Jan Latvalan viitan perinyt Pasi Puistola: En minä oikeasti niin vanha ole
Tästähän voi spekuleerata maailman tappiin. Voipi olla , ettei siinä pitkässä loukkaantumissumassa aina ollut kummallekkin osapuolelle täysin selvää missä mennään.
Lahdesta varmaan tarkoittaa sitä, että tietää Matikaisen avoimen rehellisen tyylin ja kaipaakin rehellistä palautetta päivän kunnostaan. Takana on kuitenkin jäätävän pitkä kuntoutuminen.
Ehkä persoonat eivät oikein Tapolan kanssa kohdanneet ja sama asia joka tulee Matikaisen suusta kuullostaa rehellisemmältä kuin Tapolalta kuultuna. Mene ja tiedä.
Eikä sen välttämättä tartte viitata Tapparan suuntaan ollenkaan, vaan pelkästään kerrotaan miten asiat nyt on.