Pelaajahaaveilut 2017-18

Siinä on kaksi mielenkiintoista nimeä: Masi Marjamäki ajaa voimakkaasti suoraan maalille ja Savinainen kulmiin ja maalin tuntumaan+hänellä on laukaus & kädet. Masilla oli kapeampi rooli. Savinainen oli myös jonkinlainen henkinen johtaja joukkueessa. Ehkä tunne on laskenut tällä kaudella kun Xavia ei ole ollut joukkueessa. Kuka tietää.

1 tykkäys

Lajunen, Haapala, Savinainen… sanotaanko niin, että tunnetta ja taistelutahtoa lähti ihan järjetön määrä.

Näillä pelaajilla oli taidon lisäksi sydäntä tälle pelille.

4 tykkäystä

Jeremy Morinin tryout ei johtanut jatkosoppariin HPKssa. Enemmän kerhon pelejä seuranneet mitä mieltä olisitte? Olisiko apua meidän hyökkäskalustolle? Pinnoja kuitenkin mun mielikuvan mukaan ihan mukavasti. Vai viritelläänkö kulisseissa vaihtokauppaa?

Morin on sukka, ei mitään käyttöä.

Green 2.0 on se mitä Tapparan kannattaa hakea. Suoraviivainen sentteri ja sopivasti ilkeä.

4 tykkäystä

Ihmettelen tätä hieman. Miehen NHL -pelejä ja uraa seuranneena olin aika varma, että on hyvä tekijä tähän Liigaan. NHL:ssä ei aivan riittänyt, vaikka ajoittain pelasi hyviä jaksoja.

Mikä HPK:ssa meni mönkään? Tehoja kuitenkin ihan kelvollinen määrä.

En tiedä sopisiko sinänsä meille pelaajatyypiltään, ei ole ainakaan sitä, mitä varsinaisesti tarvittaisiin.

Mä laitan tänne koska ei varsinaisesti mitään kovin vahvaa fakta pohjaa tällä ainakaan mun silmissä. Laitanpahan kuitenkin jos joku myös on samaa kuullut.

Tää on näitä kaverin kaveri oli kuullut. Kuuleman mukaan Tappara olisi ollut kiinnostunut Harri Pesosen palveluksista. En millään jaksa uskoa, että kesken kauden Lausannesta lähtisi yhtään mihinkään ja varsinkaan Suomeen. :smiley:

Ehkä ensikaudeksi? Ainut mikä liittyy Tapparaan on EHT tausta.

Älkääkä nyt vain laittaka tästä mitään superkipinää päälle.

EDIT:
Pelaajakortti:

En innostu - mutta tämähän on haaveiluketju. Ei sijoiteta mihinkään kokoonpanoon, mutta hankintahan sopisi hienosti Leinosen linjaan - juurihan Leinonen kehuskeli radiossa, ettei lähdetä rahajengien kanssa kilpailemaan. JYPin kans voidaan kilpailla :wink:

1 tykkäys

Lukko rouhii markkinoilla. Ensin Ramu ja nyt joku jenkki.
Koskas Mikin vastaus tulee? :sunglasses:
Ei tuo rosteri nyt hätähuutoo huuda pelaajahankinnoille, mutta sentterille olis käyttöä.

Annetaan Lukon nyt polttaa rahaa, kun kerran on pätäkkää, millä mällätä. Ei se meiltä oo pois. Onneksi jääkiekossa ratkaisee niin monet muutkin asiat kuin materiaali. :slight_smile:

1 tykkäys

Ja ainakaan Tappara ei ole nyt enää Goljatti, jos esim Lukkoa vastaan pelataan. Pelottavan kova rosterihan tuolla on.
Itse haaveilen edelleen sentteristä, joka me sataprosenttisesti ykkösketjuun tarvitaan.

1 tykkäys

Tässä on pieni pala tämän vuoden helmikuulta. Ei nyt panikoiduta. :slight_smile:

5 tykkäystä

KHL Kunlunista Andreas Thuresson (EP) laitureita kirittämään. Tosin NLA:ssa on kait kiinnostusta.
KHL Rigasta T.J. Galiardi (EP) keskikaistalle. Ei o juurikaan pelannu että tässä olis potentiaalinen sylkykuppi.
Tässä oli tän kauden utj-hommat, ei vaan onnistu :frowning:

3 tykkäystä

Ei panikoiduta, mut kyl me sentterii kipeesti tarvitaan. Muut kärkijengit vahvistaa jengejään ja kyl omasta mielestä meidänki pitäs pian reagoida, ei meidä rosteri kuitenkaa nii leveä oo. Lisäks peliä tekevet sentterit on aika vähissä.

2 tykkäystä

Jep, ei oo mitään paniikkia tai hätää mutta jos aiotaan joku PÄTEVÄ pelaaja hommata niin tammikuun lopulla niitä ei välttämättä enää ole. En tosin tiedä onko nytkään :smiley:

Teivonmäenväen huhu on yhä edelleen sama 2 sentteriä on tulossa, mutta ei ennen Tammikuuta -18. Mutta eihän näistä tiedä minkälaisia ovat ja mitä ovat syöneet?

On ennekin joku “Nummi” & kumppanit lähteneet hakemaan MV:tä Tsekeistä ja matkalla se muuttui pakiksi, Scerban.

Ja ensi kauden MV:t Metsola, Heljanko.

6 tykkäystä

Metsola ja Heljanko olis kyllä hieno kaksikko mutta en jois myrkkypaukkua jos Metsola vaihtuis vaikka Karhuseen

Kyllä :mikki: myös kaipaisi yhtä sentteriä ja Xavia. Katsotaan nyt, kenen nimet saadaan paperiin.

7 tykkäystä

Helppo uskoa. Juhallakin kuitenkin kaksi pientä lasta joista jälkimmäinen käsittääkseni ihan vastasyntynyt, mahtaisi olla rankkaa viedä lapset Venäjälle tai olla vielä yksi vuosi erossa perheestä.

Melko vastasyntyneeltä näytti ainakin Tulosruudussa toissapäivänä(?), kun oli Juhasta juttua. Lisäksi itse kyllä tulkitsin haastattelua (Juhan, ei vauvan) niin, että tämä kausi suoritetaan pois alta ja sitten Suomeen tai ainakin “lähemmäksi”, mikä toki on tässä tapauksessa aika laaja käsite.

1 tykkäys

Metsolla on “sopimus” (ei välttämättä siis allekirjoitettu, vaan suullinen) että kun Suomeen palaa niin Tappara-paita vedetään päälle. Metson hyvältä kaverilta kuultuna että sen verran harkintaa tähän huhuun.

1 tykkäys