Pelaajahaaveilut 2017-18

Vai oisko jokerit kanssa hyvä arvaus seurasta jos Suomeen tulee? :thinking:

Ei varmaan, jos Tmo juuri sanoi, että Tapparaan tulee Suomeen palatessaan?

Ehkä Tappara jos liigaan tulee pelaan, mutta uskoisin että KHL on vähän eri juttu. :smiley:

2 tykkäystä

Tmo sanoi Suomeen, ei Liigaan.

Ikävä kyllä Zapolskin soppari loppuu myös juurikin tähän kauteen ja mikäli olisin narreissa kokoamassa joukuetta niin varmasti yrittäisin saada Metsoa tolppien väliin…

Rämöllä kuitenkin 1+1 soppari, enkä yhtään ihmettelisi, jos sopimusta jatkettaisiin ja annetaan enemmän vastuuta. Vakuuttavasti pelannut. Toki mahdollista, että Jokerit tästä huolimatta saattaisi lähteä Metson perään, mutta kyllähän tuo todennäköisyyttä pienentää.

Hah…Jos Metso menee Narreihin niin Zapohan voisi tulla Tapparaan.
Sitten meillä olisi Zabo ja Zapo…:laughing:
Ei ois muuten turkulaisten Matti ja Teppo enää mitään tuon parivaljakon rinnalla.:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 tykkäystä

Ai että sitä muiden fanien kitinää ja filmaussyytösten määrää. <3

3 tykkäystä

Rosteri ketjussa haaveiltiin Nenosta. Olis kyllä kova vahvistus ja soppari loppuu Sportissa tähän kauteen. Haaveilen siis itsekin.

Tarvitaanko tälle kaudelle rosteriin laituria pl. sielupelaaja mr. X? Ensi kausi eri asia.

Nojoo, hyvä pointti. Jos tulisi ensi kaudeksi ja lappu löytyy loppukausi Sport/ulkomaat.

Missään ei taidettu eritellä että pelaajahaaveiluketjussa sais haaveilla pelaajia ainoastaan Tapparaan, joten heitän ilmoille täysin utopistisen ja mihinkään perustumattoman ajatuksen että olispa mainiota kun Sasha treidattais Bostoniin uudeks ykkössentteriks. Bergeronillakin rupee varmaan lähivuosina ikä näkymään enemmän joten kakkossentterin rooli Bergylle olis ihan perusteltu.

Ois hieno nähdä jossain tiukassa pelissä Bruinsin johtaessa 2-1 kuinka vastustaja kirjaimellisesti luovuttais kun lopussa olis aikomus hakee tasotusta ilman maalivahtia ja Cassidy heittäis kentälle Bergeronin, Barkovin ja Marchandin. Jon Cooper pyytäis aikalisää, selittäis tilanteen ja tuomaritkin toteis että eihän tässä kyllä oo mitään järkeä, annetaan Bruinsille vielä yks maali ja jätetään tää viimeset 2:47 pelaamatta.

Se ois ihan OK. Vai lähtikö nyt vähän laukalle?

10 tykkäystä

Olen tässä katsonut kauden aikana muutamia San Antonio Rampagen pelejä ja minulla olisi nyt selkeä pelaajahaave.
Ehkäpä paras luistelija kiekon kanssa mitä olen pitkään aikaan nähnyt.
Kokonsa takia ei todennäköisesti koskaan lyö itseään läpi NHL:ään.
Mitoiltaan samaa kategoriaa meille rakkaan Theo Fleuryn kanssa.
Harmi ettei ole enää Floridan organisaatiossa niin saisitte vertailun Henkkaan, joka ei ihan narunilkka hänkään ole.
Rocco pelaa sentteriä ja oikeaa laitaa, joten siinäkin mielessä osuisi.
Euroopan isossa kaukalossa tekisi mitä tahtoo.

Siinä scouting video

6 tykkäystä

Ai että kun tuli haaveiluun tämän vuoden ja ehkä ensikin vuoden osalta sama sälli
mieleen, mutta tuli myös tämä toinen kaveri. Sillä olen antanut taas itselleni huhuiltavan, että
ulkomaillakin asiti on johtajat käyneet :wink:

3 tykkäystä

Parletti suositellu? :smiley:

Niin tai Raju Anssi…olisihan se hienoa jos Tapparaankin saataisiin viellä joku tuollainen Khl:n Jukka Peltola
kaapattua :wink:

3 tykkäystä

Mites täällä nähdään asia, jos tulee uusi keskushyökkääjä? Mikäli M. Järvinen ei pelutuksessa voita Jasua niin onkohan sitten lähdössä, vai miten asia menisi? Itse ainakin toivon että Rauhala saa jatkaa sentterinä ja uuden tullessa jostain nykyisestä on luovuttava?? Toivon että Jukka antaisi M. Järviselle mahdollisuuden Kuuselan ja Zabon välissä ja jos ei riitä niin sitten on varmaan matkan jatkuttava muualla.

edit. Vaihdettu keskustelua aiheuttanut sana :slight_smile:

2 tykkäystä

[quote=“sennas, post:848, topic:3189”]Itse ainakin vaadin että Rauhala saa jatkaa sentterinä
[/quote]
Jukka Rautakorpi varmasti kuuntelee. :smiley:

2 tykkäystä

Hyvin poimittu viestin tärkein pointti :slight_smile:

2 tykkäystä

Jos kukaan ei lähde pois, niin veikkaan Rauhalan siirtyvän laitaan ja Nurmen rotaatioon. Rauhalan ketju on kyllä toiminut hyvin, että ihan mielenkiintoista on miten ketjut muokkautuisi uuden sentterin tultua. Jos sellainen siis tulee.

Myös JMJ on pelannut laiturina.

Ei kyllä ole mitään hajua minkälainen sentteri on haussa ja onko sentteri haussa. Epäilen kuitenkin että Kuuselan ja Zabon keskelle sitä haetaan. Ainoa huhu mitä olen kuullut on, että kyllä siellä ainakin yksi pelaaja on haussa.

1 tykkäys