Kun remontti on valmis. Ehkä remontti valmistuu vasta keväämmällä eli loppukausi Tapparassa ja ens kausi sit Jokereissa?
No näin yhtäkkiä tämän järkeilisi. Tai sitten tosiaan menisi jo nyt Jokereihin → KHL, pleijarit, remonttia siinä sivussa, mitä mies jaksaa tehdä…
Toki Tampereelta ei pitkä matka HKI.
Ja sitten seuraavaa; koska mies olisi tulossa, jos on tulossa. Nyt menee ottamaan rusketusta, nollaa ajatuksia ja kerää voimia kohti tulevia Olympialaisia. Mietinpä että mitä myöhemmässä vaiheessa tulee Tapparaan, niin saadaanko mukaan porukkaa → ottaa se 5-10 peliä, ja en ole nyt laskenut kuin kisojen jälkeen on vielä pelejä jäljellä… Menisikö paketti aivan täysin sekaisin kaikilla?
Olisiko “turvallisempaa” ottaa jokin toinen kova(t) nimet (jos siis sentteri ja laituri tulee), jotka saisivat treenata tämän kisatauon joukkueen kanssa.
Hyvin yksilöjuttuja osin ja kaikkea maan ja taivaan väliltä olevaa juttua.
Monelta unohtuu, mutta KHL siirtoraja meni jo. Sieltä siirrytään enää korkeintaan pois.
Ouh, my mistake. Hyvä kun lisäsit - loppuu spekulaatio tästä
Mutta no sitten, ehkä Liigaa tai laittaa Reiskat tekemään remppaa ja menee laivalla Ruotsin puolelle.
Mutta koska ilmoitukset asiasta, menee nyt minne menee, vaiko ei mene minnekään…?
Eikö olisi viisainta tehdä sopparia nyt meillä ja treenata muutamia kertoja jalkoja jumiin, nähdä mitä joukkue ajaa takaa jne… kuin se että tulee kisojen jälkeen ja saa erikoisluvalla reissun dubaihin viikoksi…
Instapäivitys voi olla myös harhautusliike. Ite voisin tehdä sellaisenkin konnankoukun.
Haaveillaan että menee kuin toimittaja arvaa
Eli Tapparaan Savinainen ja Rissanen.
Tämä Rissanenkin olisi oiva haku vähän pidemmällä sopimuksella. Tietysti jo pelkästään tällekkin kaudelle.
Monet KHL-joukkueet rypevät talousongelmissa, joten pudotuspelien ulkopuolelle jäävistä joukkueista tullaan näkemään siirtoja muihin seuroihin, millä KHL-seurat pystyvät säästämään rutosti palkkakuluissa.
Boldattu osuus tekstistä paikkansa vain jos pelaaja itse haluaa pois seurasta. Seura on velvoitettu maksamaan koko kauden palkka, jos irtisanominen tapahtuu 20.12.2017 jälkeen. Jos pelaaja itse haluaa pois, niin seuralla ei ole velvoitteita.
Hyvä artikkeli, vastaavanlaista pohdintaa lukisi mielellään foorumiltakin elite prospects linkin ja ‘tässä ois hyvä haku’ -toteamuksen sijaan. Vaikka tällä foorumilla onneksi harvemin näkee ihan noin pelkistettyä haaveilua/scouttausta/huhuilua.
No just näin päin. Myttynen Ouluun.
Minäpä kerron yhen jutun, joka on kaikkien syytä ottaa huomioon. Tuntuu olevan siellä sun täällä mahoton kiire saada sentteri ja yksi laituri (minun oletus pelaajatarpeesta ja myös minun mielipide). Okei, jos näin on ja näin on :D. Miksei niitä ole jo tullut? No siksi, että muuttujia on niin pirun paljon ja deadline tulee vastaan joskus. Silloin viimeistään tehdään paras mahdollinen pelaajasopimus. Siis paras mahdollinen. Sitä ennen yritetään saada vielä parempi ratkaisu (se deadlinessa tehty voi myös olla paras). Tappara taitaa juuri käydä tätä peliä. Käännetään jokainen kivi, jotta paras ratkaisu saadaan. No, jos joku ei ymmärrä, niin oletetaan vaikka, että Tappara haluaa Ausralian liigasta pelaajanä nimeltään Jackpot. Hänen nykyisen seuran kanssa neuvotellaan ja väännetään viimeiseen saakka. Jos ei häntä saada, niin taustalla on kuitenkin plan B. Tuon mukaan mennään kohti deadlinea. Uskon ja melkein väitän, että Tapparallakin on tummonen ollut menossa jonkun pelaajan kanssa. Siksi ei ole vielä julkaistu tai tehty sopimusta tai on voitukin tehdä sopimus, mutta ei ole vielä aihetta julkaista sitä. Joten tässä kohtaan sanoisin, että kannattaa olla ihan rauhassa. Kyllä sieltä ihan tosi kovat pelimiehet ovat tulossa, vaikka ei mitää Jeesusta tulekaan, mutta kuitenkin ihan hyvä koduktööri, jotta saadaan liput keväällä tarkastettua.
Jos oon yhtä nokkela kuin syksyllä niin sulla on jotain haisua asioista ja tässä tapauksessa ehkä haisuja “konduktööreistä”
Tulee varmasti, sitä en epäile. Mutta kyllä on usko koetuksella viime kauden jälkeen vaikka sijoitus sarjataulukossa on hyvä. Tapolan alaisuudessa ei jarruteltu maalin johdossa vaan painettiin loppuun asti niin nyt oikeen sattuu sydämeen maalin johdon puolustaminen
Jaakko Rissanen, ai miks,koska näen JMJ:n laitahyökkääjäks tässä ja nyt.
JMJ ei oo kyllä vielä ikinä vakuuttanut laiturina. Toki hän on ainoa pelaaja, joka sinne tungetaan, kun sentterinä ongelmia on runsaasti ja muutoinkin sentterinäkin kaartelee alueelle aina laidalta, ei koskaan keskeltä. JMJ on kuitenkin aina parhaillaan sentterinä, koska hänellä on vähän kaikkia ominaisuuksia. Ei ole suvereeni missään ominaisuudessa, mutta kaikkia on vähän eli pelipaikka on sentteri.
Laiturina on sitten aina vähän kyseenalainen, kun on niin selkeästi heikko viimeistelemään ja maalin eteen MIksa ei oikein mene. Jos ajattelen oikeasti pelin kautta niin yrittäisin viimeiseen asti pitää Miksaa keskellä, koska eniten hyötyä hänestä selkeästi siinä on. Toki, jos nyt joku koodinimi jostain tulee niin sitten on vaan perusteltua laittaa M. Järvinen kolmossenaksi ja Jasu nelossenaksi. M. Järvisellä ei juuri nyt vaan meinaa ihan riittää paras isoon peliaikaan, joten tulosketjun sentteri on just nyt vähän liikaa.
Rauhalan paikka on selkeästi kahdessa ekassa kentässä.
Haaveillaan: Savinainen- Rissanen - Haapala kiitos
Rauhalan kenttään ei kosketa,mut jmj-m-järvinen-krisu ja zabo-“rissanen”-repolainen ja luoto/numo-jasu-juki,jukin taso ei heittele vaikkakin olis nimellisesä nelosessa,tossa "kakkosessa m-järvinen maalin eteen jmj ja krisu tekee paikkoja…olisko noin
Oikeesti, musta tuntuu pahalta, koska joudun taas olee erimieltä juuri sinun kanssa, koska tämä ei tod ole henkilökohtaista.
Miksa kun tuuras Henkkaa ykkösen laidalla n. 10-11 peliä, ni teki reilusti piste per peli. Minusta se on ihan hyvin, oli tuona aikana joukkueen paras pelaaja pisteiden valossa. Siis mielestäni sopii myös laitaan ja on vakuuttanut.
En siltikään laittaisi laitaan, jo pelkästään, ku itse tykkää enemmän pelata keskellä. On mun mielestä parantanut sentteripeliä nimenomaan myös puolustussuuntaan. Olkoot siis keskellä.
Edit. Ja lisätään, ettei yks sentteri lisää haittais, mut pelaajahankintaralli sais loppua.
Itse olen @peterra kanssa samoilla linjoilla siitä, että JMJ on nimenomaan parempi sentterinä. Aikaisemmassa pelitavassa varsinkin oli paremmin pelin sisällä pelatessaan keskellä.
Toisaalta nykyään pelataan paljon laitojen kautta joten laiturin rooli voisi olla kokeilemisen arvoinen.
Mistä löytyisi sentteri?