Pelaajahaaveilut 2018-19

No joo, lisätään nyt tuo. Ei sitä huhua oltu ihan niin painokkaasti ammuttu alas kuin muistelin.

Onko Laganiereä siis jo huhuttu Tapparaan?

On täällä palstalla. Minä ainakin luotan palstalaisten juttuihin näissä yhtä paljon kuin mediaankin.

Lisätään vielä, että jos veikata pitäisi, tulee tuohon listan jatkoksi vielä jonkun hyökkääjän nimi.

Ainakaan vielä ei Malmön kanssa jatkoa. Frölunda pistää sarjan poikki 4:ssä pelissä. Eiköhän mies nähtäne kohta taas Tampereella.

Onko tosissaan? Ite en oo nähny nimeä mainittavan, kuin vain haaveiluissa, mutta oon tosin viime aikoina seurannat palstaa vähän harvemmin.

Tuohon pitäsi vielä pari kärkihyökkääjää naarata.

1 tykkäys

Ei kai kuitenkaan Kärkihyökkääjää?

5 tykkäystä

No ei sillain miten sä aattelet😂 Siis huippupelaajaa hyökkäykseen.

1 tykkäys

Ei tuota ainakaan haaveiluna ilmaistu:

1 tykkäys

Asia kunnossa! Kelpaisi ehdottomasti.

1 tykkäys

Sopimus Saipaan on katkolla. Voisiko tässä olla meille hyvä rightin mies oikeaan laitaan viilettämään ensikaudella?

Ei…se olikin sitten oma mutuilun tulos.

Palola-Kontiola-Kuusela
Nenonen-JMJ-Peltola
Zaborsky-MJ-Enlund
X-Rauhala-Karjalainen

VMV-Lehtonen
Mäntylä-Rantakari
Kemiläinen-Salmela
Elorinne

1 tykkäys

Valitettavasti tulet pettymään jos kyseistä rosteria haaveilet. Palola ja Peltola menossa Kunluniin ja Nenonen HPK:hon. Salmelalla jos tarkoitat Anssia niin taitaa olla liian kova kala, niin kuin Enlund ja Kontiolakin. Mäntyläkin kuulemma ei ole tulossa ensikaudeksi, niin täällä palstalla joku huuteli mutta mistä näistä tietää…
Voit lisätä kokoonpanoon ainakin Jasun, Luodon ja Ojamäen, Aika varmuudella jatkavat myös ensikaudella niin tulee vähän realistisempi haaveilu. Kannattaa sijoittaa eka jatkavat pelaajat rosteriin ja sitten vasta hahmotella puuttuvia pelaajia tyhjille paikoille. Kannattaa myös käyttää jo huhuttuja pelaajia.

1 tykkäys

Tää on haaveiluketju eikä rosteriketju.

8 tykkäystä

Salmela jossain haastattelussa antoi ymmärtää, että pelaa muutaman vuoden ulkomailla ja lopettaa uransa. Liiga ei enään kiinosta.

Tätä haastattelua varmaan tarkoitit?

1 tykkäys

Anteeksi vain mutta mitä järkee on haaveilla jostain Malkineista ja Crosbeista kun ei tule toteutumaan? Ja eipä täällä hirveesti aiheuta keskustelua nuo epärealistiset fantasiarosterit. Niitä tänne jotkut suoltaa ja kukaan ei niihin tartu millään tavalla eli eivät tuo kyllä tälle palstalle sisällöltään mitään arvoa. Itse ainakin odotan tältä keskustelu osiolta realistista pohdintaa tulevaa rosteria silmällä pitäen ja haaveilut sijoittuisi ennemmin kuka olisi hyvä haku, potenttiaalinen pelaaja, rosteriin sopiva pelaaja tai voisi olla suuntaamassa Tapparaan.

Laitetaan omakin rosteri kanssa, nämä kun on niin mielen kiintoisia ja herättää keskustelua, vaikkakaan mitään järkeä tässä ei ole ja ei tuo sisällöltään yhtikäs mitään.

Lucenius - Lehterä - Enlund
Kuusela - Kontiola - Luoto
Laine - Barkov - Capitano
Peltola - Rauhala - Nurmi
+Haapala

3 tykkäystä

Jeps joo, mutta kai haaveiluketjussa saa käydä myös keskustelua näiden haaveiden toteutumisen todennäköisyydestä?

Itse muuten huomaan, että ei irtoa haaveen haavetta.

Johtuu ehkä siitä, että olen eilisestä asti istunut täällä pimeässä perunakellarissa pyyhe naamalla ja keskittynyt tämän kauden välieräsarjaan.

1 tykkäys

No jos järkevyyttä ruvetaan miettimään niin pistetään palsta kiinni kun ei näillä jutuilla ole mitään merkitystä mihinkään kuitenkaan. Planeetat jatkaa radallaan riippumatta siitä mitä me tänne kirjotetaan tai ei kirjoteta.

6 tykkäystä