Nyt pitäisi tietää kännin määrä ja kysymyksen jankuttamisen määrä, jotta saadaan evaluoitua huhun luotettavuutta.
Pojat viettämässä Konnan polttareita. En epäile etteikö pitäisi paikkaansa koska molemmilla jo miljoonia tienattu ja pieniä lapsia joten varmaan asettuminen Tampereelle suunnitelmis
Ihminen puhuu totta, kun on humalassa
No mä ainakin uskon tai olen melkein varma että molemmat tulee jossain vaiheessa vielä Tapparan paidassa pelaamaan vaikka kumpikaan ei oisi sanonut mitään siihen viittaavaa
Kyllä pidän lähes varmana, että molemmat Tapparassa vielä pelaa. Lähinnä vaan toivon, että sällit on silloin siinä kunnossa, että ovat selkeitä johtavia pelaajia.
Konna pelaa vielä Tapparassa, miksei Jorikin, kun on tänne sitoutunut
Tapparan kokoonpano voi olla aika messevä uuden hallin avausottelussa, itse herkuttelen silloin tällöin jo ajatuksella.
Mutta onhan tässä kausia vielä ennen sitä ja toivottavasti nämäkin veijarit ehtivät vielä Hakametsän jäille.
Minä uskon että se on toisaan erittäin messevä
Tällä hetkellä haaveilen tuohon rosteriin vielä maalivahtia: Karhunen ja kahta laituria: Michael Keränen ja Enlund
Kuusela-MJ-Enlund
Zaborsky-JMJ-Keränen
Rauhala-Malinen-Karjalainen
Luoto-Jasu-Ojamäki/Moilanen
Mäntylä-Lehtonen
VMV-Otso
Elorinne-Kemiläinen
Rautanen-Utunen
Karhunen
Heljanko
Keränen on Jypin miehiä ens kaudella.
Niinhän nuo väitivät jo wanhan ajan roomalaiset:“in vino veritas”… Parree olla juomati, ettei lipsahteli ohi suun.
Edit: Mutta lipsahteleeko huomenna jotain lisää kokoonpanosta vai pitääkö vielä viikko orotella?
Milloin se pelaajien lakisääteinen loma loppuu?
Joo Gate, viimeinen peli oli 26.4.
Eli seuraavan viikon alusta lähtien 4 viikkoa lomaa? Pelaajat kokoontuu 28.5.? Eli tuolloin “massiivinen” tai “minimaalinen”.
Hyvältä näyttäisi tuo rosteri.
Karhuseen liittyen, eräästä ns. hieman epävarmasta lähteestä taas kuultuna, Tappara olisi tehnyt tarjouksen Karhuselle, mutta siinä olisi sovittu että ”saa katsoa ensin KHL mahdollisuudet tiettyyn rajaan asti”. Voi olla tällainen kiertohuhu, joka on täältä lähtenyt liikkeelle, mutta näitä liikkuu nyt siellä täällä.
Olisihan tuo Heljanko-Karhunen hyvä tandemi, tarjoasi molemmille hyvän kiriparin, eikä olisi välttämättä kummaltakaan mitään pois. Edellyttää siis että mennään kahdella veskarilla alkuun tasaisesti.
Seurataan mitä tapahtuu ja mitä kassakaapissa vielä on…
Veikkaampa että nuo kaks on Mikillä arkiston kohdassa: “kuinka areena täyteen”
Pitäisikö tuohon Lehtosen tilalle haaveilla pakkia? Joko se Newton sainasi johonkin?
No ei pitäis, Utunen ja Rautanen kehiin vaan. Tyhjennysmyynneistä sitten jos pakko on.
Ehdottomasti Ylivoimalle. Kemiläinen ei ole se lääke siihen.
Jaa ei. Ehkä. Mutta kyllä Kemiläinen viime kaudesta huolimatta on ollut varsin hyvä ylivoimalla.
Varsin hyvä menettään kiekkoo viivalla.
Haaveilen hyökkääjistä, puolustajista ja maalivahdista, jotka pelaavat sillä tasolla, että Tappara voi voittaa mestaruuden.
Ei siis mitään omia junnuja pelaamaan.