Pelaajahaaveilut 2019-20

Lauri Pajuniemi olisi mielenkiintoinen nimi. Pelitaitava tyyppi. Tämä kausi alkanut tosi vaisusti, mutta jo ennen edellistä kautta väläytteli potentiaalia. Syntymäpaikasta plussaa.

Ja pakistoon Sund Sportista.

3 tykkäystä

Sund on kyllä kulkenu mielenkiintosen reitin kohti Liigaa.

Lukko on kuuleman mukaan ollut Pajuniemen perässä. TPS-fanien mukaan Pajuniemi ollut kauden suurimpia pettymyksiä niin saa nähdä tuleeko Mestis keikka ennemmin kuin Liiga keikka.

Varmaan Sahlstedtille tuttu pelaaja. Tämä kausi ollut pettymys, vasta 1999 syntynyt, joten vielä ehtii. Kyllä joku seura nappaa edes kokeelle.

Onkos kuulunut huhuja jatkosopimuksista? Mikäli mennään kuin viime vuosina niin ensi viikolla pitäis tulla uutisia. Omat toiveet olis.

Kemiläinen
Elorinne ( Mäntylä tais viedä paikan) :frowning:
Ojamäki

Oli jossain vaiheessa jatkoajassa että menis Turkuun, mutta tiiä sitten. Ei oo sen koomin mitään kuulunu.

Turkuun huhuiltiin varmana myös Oskari Laaksosta 3v sopimuksella. Noh teki jatkot Ipaan sen sijaan.

1 tykkäys

En ois kyllä Kemmusta valmis luopumaan vaikka on palstalla saanutkin todella paljon kuraa niskaan (varsinkin viime kaudella). Tuntuu todella aliarvostetulta pelaajalta omien joukossa.

1 tykkäys

Ja entäs tämä veri-Pena, jumankekka hänhän on itse varmuus, yks harha, tosin tais ottaa vaan vastustajalta seinän!

Taitaa olla sopimus Tapparaan jo ensi kaudesta olemassa.

4 tykkäystä

Kai tää haaveilua vielä on. Mutta jos ne kaikki paluu muuttajat tulee mitä oon kuullut ni on aivan jäätävä nippu Tapparalla ens kaudella. Joudutaan jopa luopuun sellaisista pelaajista joista nyky Tapparassa tykkään.

Pistäs nimiä pöytään niin pääsee rakenteleen joukkuetta

Palstalla on jo nähty ainakin nimet Jormakka, Kontiola ja Peltola. Odotan mielenkiinnolla, tuleeko vielä lisänimiä.

1 tykkäys

Olen ne täältä lukenut, mutta tuntui että ois viela lisääkin tulossa

Luulen että lähtijät

Erkinjuntti, Zaborsky,Massi, Ojamäki… Jasu? Jasulle kyllä jatkot.

1 tykkäys

Tapparallahan olisi ensikaudella once in a lifetime -mahdollisuus iskeä kovalla rahalla isoa kalaa sisään. Nimittäin Utunen, Moilanen, Luoto, Levtchi, Tanus, Simontaival, Puistola muodostavat halvan, mutta kovatasoisen pelaajiston ensikaudella. Tästä vapautuu rahaa, kun peruspuurtajille ei tarvitse maksaa.

Esim.

Levtchi - Kontiola - Kuusela
Peltola - JMJ - Simontaival
Puistola - Tanus - Luoto
Moilanen - Rauhala - Karjalainen

Vittasmäki - “Bailen”
“Tömmernes” - Rantakari
Blood - Fälth
Utunen

Aivan varmasti olisi nyt varaa kolmeenkin kovempaan palikkaan.

4 tykkäystä

Minä toivon Ojikselle jatkosopparia.

1 tykkäys

Minäpä veikkaan, että seuraavat eivät jatka:

Bäckström, Elorinne, Kemiläinen tai Rantakari, M.Järvinen ja Zaborsky (ja Lehtonen)

Lisäksi EJ ja Ojamäki ovat vähän siinä kintaalla, ja veikkaan, että toinen tekee vuoden jatkon.

Eli tyhjiä ruutuja kakkosmokelle, kahdelle pakille (Utunen ja Rautanen, Kukkonen/Räsänen sit tuuraa), sekä kolmelle hyökkääjälle. Voipa jopa olla, että Jasu ei jatka, mutta JR tuntuu hänestä tykkäävän. Mihin tässä keitoksessa mahtuvat Simontaival, Puistola, Moilanen ja Tanus. Kaikkien pitäisi lähtökohtaisesti vetää Liigaa ensi syksynä. Pelaajapolkua aletaan punnitsemaan.

Kyllähän Ojamäen kanssa pitäisi ehdottomasti tehdä jatkot. Mielestäni olisi sulaa hulluuttaa olla tarjoamatta sopparia.

6 tykkäystä

Hyvä pointti, ja hyvältä näyttää, mutta minä lähtisin Utusena vaikka AHL:aan, jos luvassa on jotain 10-14min jääaikaa.

@coly Minustakin Ojamäelle pitäisi jatkoa tarjota, mutta veikkaan, että sitä tarjotaan EJ:lle.