Pelaajahaaveilut 2020-21

Ei ole vapaana, jatkaa Ruotsissa.

Olin muistavinani että se oli jokin ottelukohtainen diili, mutta kiitos korjauksesta. Kestä tässä nyt sit haaveilis?

Mutta jos Morley jatkaa rämpimistä siellä toisessa seurassa niin eiköhän itse Morley halua pois kans

1 tykkäys

Tuossa Aamulehden uutisessa on Rautakorven suusta mainittu, että epävirallisesti siirtoraja olisi 1.3.2021. Ja osittain kieltää, että oltaisiin hankkimassa uusia ja osittain myös myöntää sen, että tilannetta tarkkaillaan.

–Kyse on ammattilaisjoukkueesta, joten kaikki on mahdollista niin pitkään kuin on peliaikaa. Tällä hetkellä epävirallisesti siirtojen takaraja on 1. maaliskuuta. Virallisesti siirtorajan muutosta (toim. huom. alkuperäinen, tavallinen raja on 15. helmikuuta) ei ole vahvistettu.

Eikös Tapola aika suoraan sanonu lehdistötilaisuudessa, että joukkuetta tullaan vahvistamaan, vai ymmärsinkö väärin?

10 tykkäystä

Kyllähän tuo aika suoraan oli. :joy:

1 tykkäys

Jep. Aikataulua ei vielä tiennyt eli siitä itse päättelin että sieltä joku konna tulossa. (Ei, en tarkoita Kontiolaa joten älkää laittako ketjua pystyyn :joy:)

Rautakorven “tällä hetkellä” voi tarkoittaa vaikka pelkästään tätä iltaa. Huominen on ihan eri aikakautta ensi viikosta puhumattakaan.

Kyllähän nuo Tapolan kommentit selvästi kertovat, että joku varmasti vielä tällä kaudella hankitaan keskelle.

4 tykkäystä

Eihän Rautakorpi ole ikinä myöntänyt mitään lehdistölle suoraan. Joutuu lukeen rivien välistä tiettyjä henkilöitä Tapparasta :smiley:

1 tykkäys

Anssi Salmela ollut koko kauden pelaamatta. Siitä puolustukseen kevään täsmäase ja lisää kokemusta.

1 tykkäys

Kyllä mä mieluummin ottaisin tuon Elmeri Erosen kerhosta.

Eiköhän meillä ensi viikolla uusi sentteri ole… Ihmettelisin, jos näin ei ole.

Mää taas Rantakarin Neftestä :wink:

3 tykkäystä

Veikataan/haaveillaan, että lähiaikoina (tammikuun aikana) lähtökohtaisesti laatusentteri sisään ja sitten siirtorajalla joku kokeneempi peruspakki tuomaan leveyttä puolustukseen. Muita palasia ei tarvita.

1 tykkäys

Mitenköhän tälläkaudella siirtorajan kanssa mennään, en ole yhtään tietoinen tästä…tai en ole ainakaan mistään kuullut mikä on siirtorajan viimeinen päivä? 31.1 vai15.2…?

Vähän ylöspäin selaat, niin löytyy jotain arvuuttelua minun viestistäni. Eli Rautakorven mukaan epävirallisen tiedon mukaan 1.3.2021 olisi tämän vuoden raja.

1 tykkäys

Kyllä tässä kuussa pitäisi tulla vielä pelaajia sisään, toivottavasti ainakin…nimittäin tuossa Helmi-Maaliskuussa on sellainen mälli pelejä, että siellä uusien pelaajien sisään ajaminen jo aika myöhäistä ja saattaa sekottaakkin systeemeitä. Ellei sitten tule jotain ns. “vanhoja tuttuja”…

1 tykkäys

Ketkä olisi niin sanotusti vanhoja tuttuja. Tosin kyllä tämä kausi on osoittanut vaikeuksia, ja osin uusia kuvioita, että tuli sieltä millainen pelaaja tahanaa, niin kuvioiden meneminen selkäytimeen voipi mennä melko kauan, joskin mahdollisissa pleijareissa sitten pelitapa muuttuu “dumbbaus ja liaania”

Jormakka,Rantakari ja vaikka Lajunen. Kaksi ensimmäistä on hyvinkin mahdollisia heidän omien tilanteiden kannalta. Lajunen tuskin. Sentteriä tässä varmaan haetaan.

1 tykkäys

Millanes Rantakarin tilanne on?