Jännittävää; 6,7 Uniikkihuhua™. Ei aikaan näin paljon ollut juttuja liikkeellä?
Joo, sovitaan vaan. Kärki menee sinne samaan vässykkä-osastoon mm. Spacekin, McRaen ja Skinnerin kanssa joista ei enää ikinä halua kuulla juteltavan samassa yhteydessä Tapparan kanssa.
Jos täällä on liigan paskimmat hankinnat ikinä-ketju , niin sinne voi ehkä laittaa Kärjestä maininnan.
Haaveilen jostain syystä Perttu Lindgreniä.
Perttu Lindgren saattaisi hyvinkin olla pelaajatyyppinä sellainen sentteri mitä tuohon meillekkin kaivattaisiin. Toisaalta hiukan haaveilisin tuon Jiri Smejkalin jatkopahvista. Harvoin tuollaista isoa voimalaituria Liigassa ollaan nähty jolla on noinkin hyvät kädet ja kiekon käsittelytaito. Nuorikin on vielä…
Näkemyksiä on monia, enkä puhtaasti lähde kritisoimaan toisten toiveita.
Oma näkemykseni on, että Smejkal saa jatkaa matkaa ja Bertrandin pahvi voidaan purkaa.
Tilalle saa varmasti tasaisempia suorittajia.
Tuskin tässä maailman tilanteessa Bertrandin sopimusta pureta
Sinänsä jos miettii maailmantilannetta niin neuvottelemalla yhteisymmärryksessä purkuun niin tuossa säästyis nimenomaan pitkä penni.
Turha roikottaa kallista ukkoa mukana kun homma ei isossa kuvassa vaan toimi Tapparassa…
Ei siinä kyllä säästy. Jos sopimus puretaan, niin Tappara joutunee maksamaan ainakin puolet palkasta koko purkuajalta saamatta mitään vastineeksi. Lisäksi pitää löytää korvaaja.
Isossa kuvassa kuluneen kahden kauden aikana 32 kaappia. Ei missään nimessä sopimusta purkuun.
Ei nyt ketään heivattais tällaisen poikkeusvuoden esitysten takia mihinkä. Eri asia on esim. Utunen, joka on rämpinyt jo monta vuotta samaa polkua. Enemmänkin haaveilisin niitä senttereitä Tapparaan. Hyvässä iässä ja urallansa eteenpäin pyrkivä puhdas sentteri, olisi juuri se mitä lääkäri määrää.
Ihan neuvoteltavissa, mikäli molemmat osapuolet hyötyy sopimuksen purusta ja pelaajalla on uusi pelipaikka tiedossa.
Eihän sopimuksia purettaisi juuri koskaan jos siitä aina joutuu seura pulittamaan.
Ja tuolla Bertrandin palkkapussilla aivan varmasti löytyy korvaaja kartuttamaan miinusta ja pistämään 25-30p kauteen erinäisinä ryppäinä.
Ei vaan istu Tapparaan noin suoraviivainen pelaaja. Enkä tuomitse, eihän tuohon kulmaralliin istu suoraan kun Erkinjuntit ja muut vastaavat väsyneet.
Eli siis sen sijaan, että pyrittäisiin hankkimaan pätevä sentteri ruokkimaan joukkueen potentiaalisinta maalintekijää, olisi ratkaisusi irtisanoa tuo maalintekijä ja hankkia tilalle joku toinen maalintekijä samaan tilanteeseen kuin missä Calle on nyt? Ei ihan aukene tämä…
Toki se sentterikin tarvitaan.
Kai mä sitten olen yksin ajatusteni kanssa, mutta mä en todellakaan nää aihiota Callen kykenevän Tapparan pelitavassa sellaiseen tykkikauteen, mitä Kärpissä.
Aivan liian kontrolloitu, kurinalainen ja kulmapelipainotteinen pelitapa hänelle.
Sanotaanko näin, että onneksi sinä et ole kasaamassa rosteria meille ensi kaudelle.
Mä en kritisoi tässä Bertrandia niinkään vaan tätä Tapparan ja Callen välistä kemiaa.
Hmmm… tässä tuntuis nyt olevan monia näitä oman elämän pikku Harkimoita miettimässä näitä potkujen jakoja sekä soppreiden ulosostoja…minkähän singnaalin sekin tuonne ulospäin antaisi…vaikka Callestakin vois olla enemmän pisteitä irroitettavissa niin kuitenkin pelannu ihan hyvin…
Tottakai päättyvät sopparit harkitaan varmasti seurassa kunnolla ennen uutta lappua…
Toi sisään ulos meininki on pitkässä juoksussa tuhoisaa…voi tulla epätoivottu lopputulos
En haaveile Bertrandin sopimuksen purusta, vaikka kausi onkin ollut hänelle vähän haastava. Uskoa löytyy, että saa parempaa aikaan viimeistään ensi kaudella.
Sen sijaan esim. Smejkalilta odotan vielä näyttöjä, jotta haaveilisin jatkosta.
Mä en nyt ymmärrä ihan myöskään tämmöstä suhteellisen hyökkäävää vastareaktiota kun kuitenkin heti alkuun mainitsin kyseessä olevan oma näkemys, eikä mikään absoluuttinen totuus.
Mikki lienee hankki Callen maalintekijäksi jolta odotetaan tulosta maalien muodossa. Muuhun siihen ihan hyvään pelaamiseen riittänee halvempiki pelaaja.
Anteeksi … sanamuotoni voi tuntua hyökkääviltä… ei suinkaan tarkoitus… minä kun en oo kirjottamisen ammattilainen😂