Mä haaveilen ja ikävöin päivittäin että isäntä Austin palaisi taksin tontilleen👊
Minä haaveilen nyt väärässä kopissa olevaa ja Ilveksen voittojen takuumiestä…joka lapsena piti Ilveksen pipoa, mutta sydämeltään on Tappara.
Eikös jotain huhua ollut, että Ilveksen puolelta olisi liikettä Tapparan kopin suuntaan?
Tämä sopisi, mutta muita en sieltä haaveile. Tai otetaan vielä M.Ojanen…oli CHLkin katsomassa viimeksi ja Villekin siellä oli katsomassa kiekkoa.
E.Suomi kelpaisi kyllä itselle. Tosin aika paljon pitää tapahtua, että Tapparaan siirtyy.
Sopimus kuitenkin katkolla.
Kuluvan kauden jälkeen parilta hyvältä sentteriltä loppuu sopimus IFKiin.
Paajanen on ollut surkea tällä kaudella.
Ja näkisin hänelle luontevana ratkaisuna mennä joko Kerhoon takaisin tuttuihin ympyröihin tai vaihtoehtoisesti Ilvekseen tuttuun valmennukseen.
Itse haaveilen: Lammikko, Robert Leino, Nick Bailen, Azevedo, Säteri/Metsola.
Azevedo ja Lammikko huhutun valmentajan alaisuudessa Zürichissa tällä kaudella.
Nyt kun on semmoinen tilanne Tapparalla, ettei ensi kaudelle montaa sopimusta ole ja uskoisin,että jatkojakin on aikas liuta tulossa niin Tapparahan olisi voinut tehdä joulukalenterin ja tiputella jatkoja joulukuussa. Oikeutettuna luukusta 24 löytyy kapteeni Rauhalan jatko ja hyvän joulun toivotuksen. Saa käyttää
Viesti siirrettiin ketjuun: Millaisen Tapparan fanituotteen sinä haluaisit?
Tässä voisi olla potentiaalinen maalitykki rapakon takaa.
- YV:n viivamieheksi.
Vaikka hyvä pelaaja onkin, niin näkisin että Tapparaa vahvistaisi paremmin joku muu…
Otto Leskinen ois kova saada ens kaudelle, kun tuolla nhl:n puolella ei oikeen lähe
Simon Hjalmarsson.
Kokenut, paljon voittanut ruotsalainen tuomaan kokemusta ja osaamista (oletettavasti) ruotsalaiseen valmennukseen.
Lauri Pajuniemi, kelpaisi toki jo täksi kaudeksikin.
Näiden sekä Pajuniemen haaveilujen lisäksi voisi pari nimeä myös kiinnostaa. Joona Luoto ja Otto Leskinen. Vissiin on ihan päteviä jamppoja mitä oon pari peliä joskus nähnyt.
Näille kahdelle herralle jatkopahvit hyökkäykseen, Puhakalle mieluiten pidempää.