Sopimus päättyy Tsekkiin keväällä. Kelpaisi puolustukseen.
Ite henkilökohtaisesti unohtaisin kaikki haaveilut noista tsekkipelaajista. Mun mielestä viimeisin tsekkikattaus oli täysi pettymys, niin asenteellisesti kuin pelipanoksellisesti. Huono asenne ja pelkkä rahastuksen maku paistoi mun pielestä kilometrin päähän.
Ensi kaudelle varmasti tulossa jonkin verran sinikeltaista verta omaavia pelaajia
Eihän pelaajia voi ajatella kansallisuuden kautta, paitsi venäläispelaajien kanssa tällä hetkellä ehkä. Pelaajat on yksilöitä ja Špacekin voi unohtaa, mutta esim. Lukas Klok Ruotsista, miksei? Erinomainen puolustaja pitäisi jättää ottamatta vain muiden tšekkiläisten takia? Ei järkeä.
Raumalt vai Mikkelist?
No sieltäkin saa jotain tulla jos on tullakseen ;D
Ei nyt taas varsinainen haaveilu, mutta olisko Tappara haalinut taas junnun Jokereista? Kari Haakanan poika, Jokereiden u-20 joukkueen kapteeni. Syntynyt -03.
Samaa mietin että olisiko sopparia tehty kun on alkanut instagramissa sruraamaan mihin varmaan viittaat? Aika paljon näitä nuoria puolustajia vaan alkaa meillä olemaan jo🤔
Mutta Mestisseurojen kanssa jos yhteistyöt unohdettu, junnuihinkin mahtuu nuoria pelaajia. Lisäksi nuorissa olisi hyvä olla leveyttä, kun edustukseen kuitenkin yleensä jokunen nousee tai lähtee esim. Mikkeliin.
Vilkaisin tällä viikolla SHL:n pistepörssiä ja siellähän oli Smejkal viidentenä. Oikea pelaaja löydettiin, mutta ei osattu käyttää.
Senttereistä tullaan käymään kova taistelu, varsinkin jos Liigan KHL-paluumuuttajat jatkavat matkaansa.
Haaveilen että Pelsujen Jasek tarttuu meidän haaviin. Osoittanut olevansa tuloksentekijä liigassa jo kahden sesongin otannalla.
Kyllä niitä vähän voi sitäkin kautta ajatella. Kyllähän tsekit on kautta aikojen olleet enemmän tai vähemmän eräänlaisia taiteilijoita ja jopa ongelmatapauksia pahimmillaan. Tapparan historiasta ei äkkiseltään muistellen kovin montaa onnistujaa tai huippuhankintaa tsekeista löydy. Kucera oli huippu, ketä muita isoja onnistujia? En muista äkkiseltään. Ehkä tsekit ei vaan istu meidän kurinalaiseen työkeskeiseen seurakulttuuriin.
Ja tää on toki vain mun näkemykseni.
Roman Meluzin oli kans huikee💪🏻 sori menee vähän ohi aiheen…
Viime kausilta Moravcik, Polasek ja Domi mennee jotenkin onnistujiin ainakin.
Ei tsekit ole mikään kultti, jossa kaikki on homogeenisiä kopioita toisistaan. Se on 10 miljoonan ihmisen kansa ja olisi täysin älytöntä tuomita koko kansallisuus parin hassun pelaajan myötä. Varsinkin, kun Tapparalla oli tuolla kyseisellä tsekkien värittämällä floppikaudella muutenkin ongelmia kopin ilmapiirin suhteen, eikä siellä loppupeleissä kukaan onnistunut toivotulla tavalla.
Domi on vähän poikkeustapaus mielestäni. Kasvoi jo nuoresta suomalaiseen ja tapparalaiseen kiekkokulttuuriin. Se Domi, jonka Tappara kasvatti pelimieheksi oli ihan eri mies kaikella tapaa kuin se, joka saatiin lyhyeltä kierrokselta takaisin. Polacek ja Moravcik, hmm… en mä heitä oikein minään tähtinä nähnyt, lähinnä täyttivät ruutunsa asiallisesti. Näin siis mun silmin.
Grönborgin mukana
Ei ole paljoa sveitsiläisiä nähty muissa Euroopan sarjoissa, koska saavat kotimaassaan sen verran kovaa liksaa ulkomaalaiskiintiön vuoksi.
Lisäksi Suomen verotus vaikuttanee jonkin verran myös.
Oma kasvatti, tulosta tulee NCAA:ssa. Olisi kiva nähdä meillä kun leveyttä tarvitaan.
Hyvä nosto!
Ehdottomasti pitää kotiuttaa jos Suomeen on palaamassa.
Käyrä vahvassa nousussa, menisi aika hyvin Moilasesta jos nyt ei jatka meillä.