Tapparan sentteristö on ihan hyvä. Tällä Voi Kyllä pärjätä, mutta Tappara ei ole Kyllä yleensä tyytynyt ihan hyvään, vaan kaikki on priimaa. Ihmettelen Jos tänä vuonna tilanteeseen tulee poikkeus.
Ainoa tekijä, joka tuota puoltaa, on kummiyrityksensä. Teurastamo.
Eiköhän jätetä sovinnolla Sputnikit rauhaan ja haaveillaan mieluummin vaikka kesästä.
Minä en kyllä näe että Tapparan kärkirooliin tarvitsee sentteriä tuoda. Sellainen laadukas pelaaja kelpaisi aivan hyvin.
Jos nyt esim. Helewka miettii niin olisiko se sitten parempi jos “epäonnistunut” pelaaja tulee muualta joka vapautettu aikaisemmasta seurasta? Tämäkin on kumminkin SaiPassa tehotilastostossa plussalla, samoin kuin Morand ja se on saavutus sinänsä.
Pisteiden puolesta on varmasti ollut pettymys SaiPassa, mutta jos aikaisempia kausia ja pelaajakortteja miettii niin paljonko parempaa on saatavilla? Sehän se olennaisin kysymys, enkä tarttuisi siihen että pelaaja vain SaiPasta.
Juu, mutta minä näen ihan kärkiketjun sentterille tarpeen. Jos en näkisi, niin en kirjoittaisi tänne tästä asiasta. Ihan hyvän pelaajan voi saada sitten siirtorajallakin. Ja onhan Somppikin ihan laadukas pelaaja sinänsä.
Kun täällä nyt on ollut puhetta mahdollisista tyhjennysmyyntien saaliista, niin itselle kelpaisi Sportista Holmström oikein hyvin, jos Sport lähtee tyhjentään. Tosin viime kaudellahan Holmström oli Sportin tähdistä se, joka ei halunnut lähteä mihinkään lainalle vaan halusi itse nimenomaan pelata kauden loppuun Vaasassa. Liekö sama ajatus tälläkin kaudella, kun sopimus on Sportiin myös ensi kaudeksi, se jää nähtäväksi. Mutta jotenkin uskon, että Tappara tuo vielä yhden sentterin tälle kaudelle ja se tulee olemaan Liigan ulkopuolelta. Selvennykseksi, tämä on pelkkää omaa spekulaatioo.
Itse näkisin sen tällä hetkellä niin että, vahvistusta kaipaa ennemmin puolustus kuin hyökkäys…
Leskinen,Vittasmäki,Witkowski,Juolevi,Tuulola on runko puolustussuuntaan kun kevät koittaa mutta jos tuohon tulee loukkaantumisia niin tulee vaikeata. Varsinkin Leskinen-Vittasmäki akselilla tämä olisi katastrofi.
Kemiläinen saa peliaikansa ylivoimalla omassa päässä on uhka lähes joka vaihdossa. Manninen-Kulonummi vuorotellen seiska pakkina.
Yksi puolustaja olisi siis ihan tervetullut.
Kyllä minua vaan ihmetyttäisi, jos poistuisi. Itse asiassa vähän ihmettelen, että on jäänyt niinkin vähälle peliajalle, vaikka on pelannut omasta mielestäni ihan hyvin. Täysin riittävä palanen mestarijoukkueen kolmospariin tai seiskapakiksi.
Eri asia on tietenkin se, jos Manninen ei ole itse tyytyväinen rooliinsa ja haluaa muualle. Vähän kuitenkin ihmettelisin sitäkin, koska käsittääkseni Oskari ei ole urallaan varsinaisesti mitään suurta vielä voittanut ja nyt olisi erittäin hyvä sauma Suomen mestaruuteen. Mikään nuori pelaaja ei kuitenkaan ole kyseessä.
Mielestäni playoff tyyliselle voima hyökkääjälle, olisi tarvetta. Tarttua ei tosin kannata, mikäli ei varmaa laatua ole tarjolla. Luodon ja Merelän poistumisesta koituvaa aukkoa ei ole oikein paikattu.
Mikäli Joona Luodon tasoinen kaveri tulisi saataville, niin itse pyrkisin pääsemään Bapristen sopimuksesta eroon. OK tasolla tehnyt pisteitä, mutta tuo loppujen lopuksi varsin vähän kokonaisuuteen hyödyllistä.
Ei tässä nyt kenenkään sopparia lähdetä purkamaan. Baptiste, Rauhala, Levtchi Ja Vellu Kyllä pystyvät pelaamaan fyysisesti. Ja on siellä muitakin. Kärkiketjun sentteri, joka liikkuu hyvin olisi nyt hyvä saada niin voisi siitä Baptistestakin saada sen maximaalisen hyödyn irti.