Pelaajahaaveilut 2023-24

Säteri, Metsola ovat jo tehneet jatkosopimukset ensi kaudesta muualle, Aapeli Räsäsen sopimus jatkuu Kalpaan. Antti Suomelaa taas huhutaan melko varmana Sveitsiin.

Lausanne julkaisi kaksi seuraavaa kautta koskevan sopimuksen tänään.

6 tykkäystä

Ja Ilomäkeä en kelpuuttaisi rosteriin kyllä mitenkään päin. Edes tuhannen tuiskeessa ei pysty haaveileen kyseistä velttomestaria.

48 tykkäystä

Juu ei sitten millään.
Mietin jo hetken, että olenko kaveria muka tänne haaveillut, mutta taisitkin viitata tuohon muutaman viestin ylempään kommenttiin.

4 tykkäystä

CHL:stä tuttu Carl Klingberg EV Zugin paidasta vaihtaa ainakin tämän kauden jälkeen joukkuetta.

En nyt sen kummin haaveile, vaikka varmasti pelimies kyseessä. Nostetaan kuitenkin Ruotsi-kytköksien takia esille.

3 tykkäystä

Itse olen tykännyt Teemu Kivihalmeesta aina liigassa. Näköjään sopimus loppuu Tepsiin. Riippuen ketkä Tapparasta lähtee ja ketkä jää, niin voisi olla ihan hyvä haku.

4 tykkäystä

Jatkoajassa huhuttiin Kivihalmeen siirtyvän Lukkoon, saa nähdä pitääkö kutinsa.

1 tykkäys

Siellähän ne kulkee Turun ja Rauman väliä eli voipi olla totta

Kun Brynäsin joukkue tippuu niin haaveissa saada sieltä maalivahti Jussi Olkinuora , puolustajat Niklas Friman ja Mikko Niemelä sekä hyökkääjät Oula Palve

1 tykkäys

Mikko “Mise” Niemelä. Nyt perkele ryhtiä.

27 tykkäystä

Mun iso pelaajahaaveeni ensi kaudelle on Christian Heljanko.

13 tykkäystä

Jo täksi kaudeksi huhuttu Aleksi Heponiemi kelpaisi vallan mainiosti.

2 tykkäystä

Jos Lehterä vaihtaa maisemaa, niin mulle on “luvattu” jopa Lehterää kovempi sentteri. Mitään hajua ei ole tuosta, mutta aika näyttää.

Haaveilua. Muistakaa.

45 tykkäystä

Haaveilen siitä että Matushkin jatkaa vaikken olisi ihan ensimmäisenä uskonut tätä sanovani ennen kautta. Showmies ja huikea jääkiekkoilija.

35 tykkäystä

Ensi kauden ykköskenttä on mallia Jori Lehterä ja laidoilla Niklas Lucenius sekä Jonas Enlund

1 tykkäys

Olen useamman kerran sanonut ääneen vieruskavereille. " Nyt on taas Matushkin rajattomalla itseluottamuksella liikkeellä." Saisi jatkaa. Todellista viihdettä puolustajalta. Ja mä pidän.
Pelaaja, joka pelottaa ja antaa samalla syyn näkeä nuo temput livenä.

26 tykkäystä

Kuulemani mukaan haaveesi toteutuu. Lähdettä en voi enempää availla. Mutta sen aika näyttää, että osuuko. Vuoden jatkosta olisi kyse. Itse haaveilen muutaman muun tapaan Matushkinin sekä Ruotsalaisveljesten jatkosta, erityisesti sen keskushyökkääjän.

3 tykkäystä

Vitsit sikseen, Enlundin ura varmasti paketissa ja Luceniuksen aikalailla myös

https://www.eliteprospects.com/player/45426/markus-hannikainen

Ei jatka Linköpingissä. Teki hyvät tehot kaudella 14-15 Jypissä (60 peliä 46 pistettä).

Viime kaudet pisteiden valossa vaikeampaa, mutta ehkä tämä jossain 3 ketjussa menisi. On ihan hyvät raamitkin (186/91)

2 tykkäystä
2 tykkäystä