tästä kärkisentteri:
Aika kova haaveilu, olisi hienoa nähdä tälläinen seppä meillä. Veikkaan että SHL:ään käy tie tai jatkaa Sveitsissä, Fribourgissa ei jatka
tästä kärkisentteri:
Aika kova haaveilu, olisi hienoa nähdä tälläinen seppä meillä. Veikkaan että SHL:ään käy tie tai jatkaa Sveitsissä, Fribourgissa ei jatka
Yllättävän vähän tuntuu olevan siirtohuhuja sisäänpäin, uusista pelaajista. Liedes taitaa olla ainut hieman kovemman tason ukko, jota on meille huhuiltu, jos olen oikein ymmärtänyt.
Varsinkin jos Virta ja Lehterä lähtevät, sentteriosasto tarttisi kovaa nimeä ulkopuolelta.
Ja sellainen/sellaisia myös todnäk saadaan.
Laitahyökkääjistössä vaihtuvuus paljon pienempää kuin mitä keskikaistalla.
En ylläty jos keskushyökkääjistössä muitakin ruotsalaisia kuin M.Davidsson.
Mennäänkö tällä? ![]()
Kuka lienee kenenkin mielestä Jorstia kovempi. Rima on vedetty tällä kaudella aika korkealle. Mutta jos yhtään mun jutuissa on perää, niin ei Tappara ens kaudelle yhtään ainakaan heikkene.
Allekirjoitatko siis tuon saman huhun mistä @Oijennus mainitsi?
Onhan siinä kova työ hankkia pelaajia, jos Heljanko, Seppälä, matu, Tuulola, Virta, Lehterä, Ojamäki ja ehkä Merelä (NHL) lähtevät. Kova joukkio saa saapua, että nämä paikataan.
Eikös ollut huhua että Seppälä jäisi?
Ja eikös joku kirjoittanut että jopa Heljanko jäisi?
Minäkin olen jäänyt pohtimasn tuota paremmuutta eri pelaajien kesken. Siihen vaikuttaa moni seikka: mm. Ikä, sopimuksen pituus, hyökkäysvoima, puolustustaito, rooli ja merkitys kopissa jne.
Mm. noista se muodostuu.
Tekisin kuitenkin sopparin vuodeksi Jorstin kaa ja lisäksi tämän mahdollisen sopparin myös. Euroopan paras joukkue ansaitsee vain parasta.
Toivotaan näin
En tiedä puhutaanko/huhutaanko samasta/samoista @Oijennus kanssa.
Koska jos mun korviin kantautuneet jutut pitää kutinsa, niin se on sitten ihan jokaisen tulkittavissa onko kyseessä Joria parempi pelaaja.
Itselle on kanssa kantautunut korviin, että Heljankolle olisi tehty jatkopahvi. Siinä on vain vielä sen verran monta pykälää, että julkaistaan mahdollisesti myöhemmin kun pykälät umpeutuu.
Mitäs ne jutut on nii spekuloidaan vähän ![]()
Nostan nimiä sitten keskusteluun jos saan vähän enemmän lihaa juttujen ympärille.
Mutta jonkun varteenotettavan nimen oon saattanut jossain kohtaa linkatakin tänne.
En usko, että Liigaan tulee, onkohan kuitenkin vähän liian kova seppä eikä kuitenkaan ole suomalainen. Kelpaisi tietenkin.
Itse asiassa luulin kaverin pelaavan yhä Änärissä, sillä ei ole mikään ikäloppu ja ainakin jokunen kausi sitten oli ihan uskottava tekijä NHL-tasollekin.
Iso haave että merelä malttais yhden kauden vielä ennen änäriä.
En pidättäisi hengitystäni tämän huhun suhteen.
Ei kannata hämmästyä jos pelipaikka löytyy ensi kaudella jostain ihan muualta kuin Tapparasta ja kotimaisesta Liigasta.
Arttu Ruotsalainen on ollut huhuissa ennenkin, on @Lusikkamies tänne linkkaama ja jättämässä Klotenin… Vertailukysymys Lehterään, mutta ei varmaan ainakaan paljoa häviäisi.
Arttu Ruotsalainen luikahtaa laitaan, että ei ole hän se mystinen ”Jori Lehterää parempi sentteri”. Itselle mystinen Lehterää parempi sentteri olisi Sakari Manninen, mutta hänkin voi luikahtaa laitaan. Toki Manninen on huomattavasti enemmän sentteri, kuin Ruotsalainen, mutta ei niin täysin umpisentteri, kuin Lehterä.
@Rantt3 Varmasti Ruotsalainen pystyy pelaamaan keskellä, mutta oma mielipide on, että ei voi olla ”Lehterää parempi sentteri”, koska Ruotsalainen on pelannut niin paljon laidassa.
Tai sitten vihje on huono ![]()