Petri Kontiola

Uskon Tapparan peluuttavan fiksusti Petriä. Hyvä lisä on rosteriin. Uskon Tapparaan!

4 tykkäystä

Mistä näätte noita erikoistilannepeliaikoja?

2 tykkäystä

Ite pitää tehdä kun Liiga ei osaa.

Kontiolan tuoreita kuulumisia. Into päällä päästä jäälle paikallispeliin:

43 tykkäystä

Just se mun Petri.-

Ei mitään epäilystä siitä että asiat olisi jotenkin huonosti.

1 tykkäys

56 tykkäystä

4 viestiä siirrettiin ketjuun: Tappara - Ilves 17.11.2023 (Pe)

”Haluan uralleni hyvän lopun. Totta kai mestaruus kruunaisi kaiken, mutta se tulee jos on tullakseen. On tärkeintä, että teen asiat oikein. Niin kuin ne kuuluukin tehdä. Nyt on ihan kaikki pelissä”

”Viime kauden loppu oli aika isossa osassa, kun tein tämän päätöksen. Pyöri usein mielessä, että olen anteeksipyynnön velkaa Ilveksen suuntaan.”

22 tykkäystä

”Kun lähdin joskus Tapparasta, ajattelin palaavani joskus alkulähteille. Kaikki ei kuitenkaan mene aina kuin elokuvissa. Bisnes on bisnestä”, Kontiola muistuttaa.

Voi Petri hyvä. Bisnes on bisnestä ja et sinä Tapparan sopimuspelaajana voi olla Ilveksille mitään velkaa. :laughing: :laughing:

16 tykkäystä

En keksi mitään parempaa tapaa pyytää Ilves-perheeltä anteeksi kuin tehdä sopimus Tapparaan. Ovat varmasti otettuja.

89 tykkäystä

Pyöri mielessä, siinä on mennyt aikamuoto. Eiköhän tuo ole jo käsitelty. :smiley:

2 tykkäystä

Vielä parempi on kaataa Ilves finaaleissa tai välierissä ratkaisupelaajana.

3 tykkäystä

Ei huolta Petteri, ei ne kannattajatkaan kovin kannustavia sulle ollu.

13 tykkäystä

Kyllä minä keksin - playoff-sarjan voittomaali Ipan verkkoon, hanskat pois ja nurkkaan tuulettamaan.

7 tykkäystä

Olikohan kuinka kaukaa meneisyydestä tämä mennyt aikamuoto?

Niin tai näin mutta ei tuollaisia pitäisi mennä laukomaan.
Odotas paikallispeliä. Jos Kontiola sössii siellä jotain niin joku neropatti nostaa tuon esille ja sitten aletaan pohtimaan velan määrää ja maksuaikaa.

Paras anteeksipyyntö on nostaa keväällä kannua Ilveksen kotikaupungissa.

12 tykkäystä

Vaikea sanoa, mutta itse ainakin tuosta saan sen kuvan, että viittaa kevääseen ja muutenkin aikaan ennen päätöstä paluusta.

4 tykkäystä

Onpa hienoa suoraselkäisyyttä sanoa noin. Samalla on pirun surullista, että hommat on ollut noin pahasti. Lisää kyllä uskoa siihen, että Konna on oikeessa moodissa tullessaan Tapparaan.

3 tykkäystä

Konnahan voi viedä Kanadamaljan Ilveksen kauden päätösjuhlaan, se olisi kovin ystävällinen teko ja kuittaisi kaiken pahan viimekaudesta.

18 tykkäystä

Pää saattaa olla oikeassa moodissa. Toivotaan, että myös kroppa on. Voi kun olisi oivaltanut muutama vuosi aikaisemmin mitä uraltaan ja elämältään tahtoo.

9 tykkäystä