Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Ei pelittänyt. Harmaana nuo kohdat mistä pitäisi osote lisätä. :disappointed_relieved: Toi on kyl hölmö systeemi, muissa sposteissa mitä käyttäny niin riittää että postin kohalla täppää ja lisää estolistalle tai jotenkin noin mutta muutamalla painalluksella.

en muista äkkiseltään yhtäkään tapausta uutisoitaneen, niin onkohan kuinka yleistä tuo, että kassarilta lähtee hampaita? Yleensä ns. hokihymyt kenttäpelaajien heiniä.

Olen käynyt tällä kaudella katsomassa kaksi Tapparan peliä paikan päällä: joulun jälkeen Lukko-pelin Raumalla ja eilen IFK-pelin Tampereella.

Olisiko syytä pysytellä suosiolla loppukausi Ruudun äärellä? #taikausko

• Kyllä
  • Ei

0 äänestäjää

Oli miten oli, näiden matsien loppuminuuttien kohdalla voin kuolinvuoteellaani ihan vilpittömästi sanoa, että nämä minuutit voisin elämästäni vaihtaa pois.

Kuinka nopeen nettiyhteyden tarvii ps4 verkkopelit (cod ww2)?

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Äänestyksiä asiasta jos toisestakin!

Tämä onkin todella hyvä kysymys, johon en osaa vastata, vaikka olen pelannut moninpelejä konsolilla jo aika pitkään. Aika pitkään olen saanut pelata nopealla verkkoyhteydellä, joten olen etääntynyt hitaalla yhteydellä pelaamisesta.

Moni asia on myös tässä välilä muuttunut. Peli mm. pyörivät serverien kautta, eikä niinkään pelaajien välillä Peer2peer.

Jos hirveen tarkaksi menee, niin pelkkä nopeus ei riitä vaan ping pitäisi saada mahdollisimman pieneksi. Siihen vaikuttaa moni asia, mm. langallinen verkko tuppaa olemaan vähän skarpimpi suorittaan ja tähän olisi hyvä olla paremman pään purkki jatkoksi.

“Leveä kaista” on paikallaan, jos lataa paljon sisältöä, kuten lisäkarttoja, isoja päivityksiä peliin, pelidemoja tai kokonaisia pelejä ja haluaa nämä itselleen nopeasti.

Mutta oli verkkosetuppi mitä tahansa, aina lagaa.

Täältä on, tein joskus iltapuhteina. Siinä taitaa tosin olla ±1 päivä heittoa tietyissä tilanteissa jos oikein muistan. Olin jo unohtanut koko sivun :slight_smile:

2 tykkäystä

Todella hieno sivu, asianosaiset vastaavat kehityksestä teoillaan joten siinä on turha vinkua mistään muista epäolennaisuuksista.
Kiitos, ei mitään länkyttämistä kellään!!! :tappara:

Pelin aikana normaalisti kaikki kuulutukset hoidetaan pelikatkoilla, lukuunottamatta tietysti viimeisten minuuttien kuulutusta. Mutta kun tulee jäähy, niin se kuulutetaan vasta, kun kiekko on laitettu peliin. Miksi se kuulutus hoidetaan vasta pelin jatkuttua, vaikka sen voisi hyvin kuuluttaa myös katkon aikana, siinä missä muutkin kuulutukset?

1 tykkäys

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Kuopion KalPa kaudella 2017-18

Morjens! Jos tulee väärään ketjuun niin siirrelkää toki. Pääsen pitkästä aikaa paikan päälle lauantain matsiin ja näillänäkymin joutuu reissaamaan yksin. Kysymys kuuluukin, mihin juottolaan/juottoloihin arvon Tapparahenkiset toverit yleensä suuntaa pelin jälkeen?

Mallashovissa taitaa viikonloppuisin olla viralliset jälkipelit. Kuljetus D1 kulmasta pelin jälkeen.

https://tapparafanclub.fi/jasenille/jalkipelit/

Loistavaa, kiitoksia nopeesta vastauksesta! Mallashoviin suunta siis

Onko Telialla ja Hotmaililla taas jotain kitkaa keskenään?
Mun sähköpostista ei lähde sähköpostit Hotmail-osoitteisiin, muihin menee perille.
Jossain vaiheessa oli tätä samaa ongelmaa, mutta se korjaantui jollain konstilla.

Mitään varsinaista ratkaisua ei löytynyt, mutta @BlueOval saattaisin kokeilla tuota ilmaista ohjelmaa, joka laittaa asetukset oikein. Ilmeisesti Telian sähköposteissa ollut ongelmia hotmailin kanssa ennenkin ainakin heidän palstansa mukaan, joten kyseessä voi myös olla tilapäinen häiriö.

Kyllä jossain vaiheessa ongelmia oli.
Joku hämärä muistikuva että Hotmail olisi blokannut kaikki silloisen Soneran palvelimelta tulleet mailit?

Näin ainakin heidän palstallaan lukee ja kaikki viestit, jotka aiheesta löysin ovat lähinnä pahoittelua, että sori no can do.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tietokilpailuja ja muita pähkinöitä

UpCloud
Yhteistyössä UpCloud.com - maailman nopeimmat pilvipalvelimet!