Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Nyt täytyy puuttua tähän, mutta tilasin muksuilleni (5v ja 6v harrastavat Tapparassa taitoluistelua) Kanadasta Ebayn kautta hiukan vastaan päänsuojan, (piti linkittää ja kaikkea, mutta kun en muista merkkiä ja mallia) mutta maksoi vain 10€. En tiedä, vaikuttaako koko, mutta tuo 60€ vaikuttaa turhan suolaiselta, mutta itse tuote vaikuttaa kyllä siltä, että varmasti suurimmilta kaatumisilta suojaa, mutta ei kumminkaan kypärää vastaa.

Onko jotain tätä vastaavaa : Zoombang? Iskusta kovettuvaa suojaa asusteisisin kiekkoon ja taitoluisteluun. Taitoluistelijoille on se pääpanta.
Niin kiitokset infosta, ansa.

Mutta päätös on laittaa se kypärä päähän, nuoremman ja viisaamman (@Kalumummo) neuvon mukaan!

Miksei keskustelupalstamme “bufferoitiviikset” ole mallia Leinoset?

Koska Mikki on hakenut niihin patentin, eikä bränditietoisena ihmisenä anna käyttöoikeuksia melkeinpä koskaan.

8 tykkäystä

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Parhaat yökerhot ja pubit Tampereella kautta aikain

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tappara sosiaalisessa mediassa

Saako facessa ilmoitukset käyttäjien livetiloista jotenkin pois käytöstä?

Asetuksista vaan rasti pois.

Mä en löydä. Sovellusasetukset --> ilmoitukset, ni ei oo kohtaa noille liveilmoituksille…

Ilmoitukset > facebookissa ja pois käytöstä.

Kuinka huonosti meidän pitää pelata,että hävitään Ilvekselle? Mikään ei näy riittävän.

4 tykkäystä

Miksi paikallispelin jälkeen on hallin pihassa 7 tilausbussia?
Mouhijärvellekö ne olivat menossa…vai Hervantaan?

Ilta Sanomien otsikko kummastuttaa ainakin minua:

Isä hylkäsi Dannyn 6-vuotiaana – jätti ikuiset arvet suosikkilaulajaan: ”Hänen tekonsa oli suuri loukkaus meitä kohtaan”

Saattaa olla etten ymmärrä oikein, mutta minulle syntyy ainakin se käsitys, että isä oli 6-vuotias hylätessään Dannyn. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Linkki uutiseen: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001951812.html

1 tykkäys

Pakko kysyä täällä, kun kohta pelikin alkaa, mutta asun kaapelitaloudessa ja minulla on elisaviihteen digiboxi. Ongelma on, että elisaviihteen boxissa, on vain antenni-sisään liitin. Elisaviihteen kautta viasat hockey ei ole nähtävissä, minulla on myös satelliitin kautta MTV Total paketti, mutta ainakaan sieltä kautta ei viasat hockey avautunut. Mitä kautta siis tämä on avoinna?

Käsittääkseni soneran verkossa, joten et pysty katsomaan.

Mullakaan ei viasatin kanavat näy. Jostain olin lukevinani, että tarjous olis Soneran tarjoama omille asiakkailleen. Saatan olla väärässäkin, en ota vastuuta.

Särinällä ainakin kanavat auki.

Ei näy änäri, pipariks meni… No, ei huono sekään :wink:

2 tykkäystä

Moro eipä näy Elisa viihteellä täälläkään…

Soneran kaapelissa ainakin pelittää.

UpCloud
Yhteistyössä UpCloud.com - maailman nopeimmat pilvipalvelimet!