Mielestäni ei, vaan kontaktit ja jäähyt sekä loukkaantumiset lisääntyisi. Viihdyttävyys tulee tai ainakin sen on mahdollista tulla myös muusta kuin taklauksista, riippunee katsojasta. Tosin täytyy myöntää että siisti perstaklaus puolustavalta läpiajoon tulevaan hyökkääjään on komea, niitä vaan harvemmin näkee. Laitataklaukset ei nykykiekon nopeudesta johtuen vaikuta pitkän päälle fiksuilta, loukkaantumisriski on melkoinen ja silloin mielestäni ei ole enää viihdyttävää millään mittarilla.
Kuunnelkaa Areenasta kaksiosainen Jääkiekon Tarina.
Ylellä on tästä hyvä dokumentti Elävässä arkistossa:
Hyvä dokkari -kannatta katsoa. Mm. Aamulehtikin saa tässä dokkarissa osansa kiekkojournalismistaan, joten onko sittenkään mikään muuttunut (n. ajasta 10:00 eteenpäin) . Tosin oli lehdestä hyötyäkin… kuinka moni lähtisi nykyään pelaamaan kiekkoa vain Aamulehdet teipattuna säärisuojiksi
Onkos kenelläkään suosituksia hyväksti ulkojää höntsy mailaksi?
Puumailat voisi jättää pois laskuista. Ja saako esim 60€ hintaluokalla nykyään edes mailaa
Jotkut Bauerin Vaporit ainakin pyörii noissa hintaluokissa, Prismassa ainakin, hyvistä en sitten tiedä…
Jos kiekkobussiin pääset, käy katsomassa löytyykö sopivia käytettyjä pro-mailoja. Right-mailoja ainakin yleensä jokseenkin hyvin ollut. 60 eurolla pitäisi irrota, itse sain priimakuntoisen Jormakan Warriorin 50 eurolla (pyyntö oli 80 euroa tjms).
Mikä nyt sitten lasketaan hyväksi mailaksi? kyllä tuolla hinnalla saa jo läjän vaihtoehtoja bauerilta warrioriin. Tuossa hintaluokassa monesti lapa on jotain muovisekoitetta mikä ei välttämättä kovalla pakkasella ole toimivin ratkaisu ulkojäillä…
Minulla on tähän vastaus, mutta se seuraa tuolla ihan lopussa, sillä tämä tositarina alkaa kymmenen vuoden takaa:
Naisten lentopallon liigajoukkue Hämeenlinnan Tarmo yhdistyi HPK:n naisten jääkiekkojoukkueen kanssa kymmenisen vuotta sitten, ja seurasta tuli HPK Naiset ry.
Sama mies oli sekä jääkiekko- että lentopallojoukkueen manageri ja oli vuosikaudet tätä ennen ollut Tarmo Volleyn manageri, lentopallomies viimeisen päälle. Jääkiekosta hän ei kauheasti perustanut.
Hänen kanssaan olen joskus jokusen sanasen vaihtanut, ja hän kuvaili naisten jääkiekkoilua seuraavasti, ja tämä on myös vastaus pieneen kysymykseen:
Se on “kiekon perässä luistelua”.
Tottakai on. Se on naisten jääkiekkoa.
Ennen kuin rupean soittelemaan kiivastuksissani tästä nettiyhteyden katkaisemisesta, niin varmistan täältä.
Eikös tämä nyt viittaa siihen, että ei ole mitään yhteyttä tällä hetkellä?
Kannattaa ehkä vielä sammuttaa tietokone ja modeemi 10 sekunniksi koska käskevät varmaan sen tehdä?
Tehty pariin kertaan eikä auta.
Häiriöistä kannattaa ilmoittaa jos ei yhteyttä saada?
Ehän sulla ole edes puhelin päällä
Sitten pitäisi vielä keksiä keneen ottaisin yhteyden. Eltellin sivuilla ei ole kuin vaihteen numero, kai se sinne pitää soittaa ja lähteä sieltä selvittämään kuka nuo piuhat katkaisi ja miksi. Ja milloin saavat kuntoon.
Jarmo Nihtinen
040 311 4559
jarmo.nihtinen@eltelnetworks.com
Janne Kallionpää
040 311 3191
janne.kallionpaa@eltelnetworks.com
2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tekniikan kanssa ongelmia?
Onko Finaalin taru finaalissa?(kauppa,Tullintorilla) Kun olin kuulevinani,että näin olisi. Loppuunmyynti?En löydä itse mitään faktaa.