Jäljellä olevaa saldoa ei esim. näe mistään operaattorin palvelusta?
Sieltä varmaan pystytään auttaan, itselläkin muutama jäänyt muiden sekoilujen takia ja välttämättä muista enää tunnuslukuja, turhia juttuja tuommoiset eikä pääse isoveli valvoon!
Eikös Liigajoukkueen loma/omatoiminen lopu ihan lähiaikoina? Vai oliko koko heinäkuu vielä?
Koko heinäkuu. Tuossa lainaus Leinosen katsauksesta kesäkuulta:
”Liigajoukkue jää pian omatoimiselle harjoitusjaksolle ja palaa joukkueharjoituksiin taas elokuussa. Pelikausi pyörähtää siitä käyntiin nopeasti elokuun 10. ja 11. päivä pelattavalla Decens Tampere Cupilla. Muutaman harjoituspelin jälkeen elokuun viimeisenä päivänä käynnistyy Champions Hockey League ja pari viikkoa sen jälkeen myös Liigan runkosarja”.
Ok. No ei kuitenkaan enää kauaa, kun harjoitukset ja pelit taas alkaa.
On muuten Hakametsän kentänhoitajilla työmää saada jää kuntoon elokuun peleihin, varsinkin jos kelit on tälläisiä.
Tätä jäin pohtimaan.
Mitä vaatii kentänhoitajilta?
Kylmäkoneet käyntiin max teholla ja vettä kentälle?
Kyllä se Hakametsän jää on vaikeaa pitää kunnossa elokuussa. Menee sohjoksi. Ellei sitten ole uudet laitteet.
Joo, tämän olen kuullut ennenkin.
Jos luetun ymmärtämisessä ei ole pahasti vikaa, niin olen ymmärtänyt niin jään kunnossapito on haastavaa silloinkin kun halli on täynnä?
Joo. 10.8 tuskin nähdään suurtakaan kiekkoviihdettä paikallispelissä. Kauden eka peli ja jää on mitä on.
Pelaajat on kesäterässä, fanit kesäterässä ja jää kesäterässä.
Tiedäkkö kuka juhlii kohta pyöreitä?
Vinkki: en minä
Nyt raksuttaa tyhjää.
Onko kolmen pisteen vihjettä?
On,mut saat miettiä hetken.
Hah. Peltomaan Tinke.
Olisin pettynyt pahasti jos et ois tajunnut.
Onko palstalla henkilöitä, henkilöiden tuttuja tai muuten hyviä vinkkejä, mistä voisi vuokrata asuntoautoa 2-4 pv reissulle? Rahastus sopimuksen mukaan.
6 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Aurinko paistaa ja vettä sataa - sään taivasteluketju
5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Palstalla lääkäreitä?
Saakohan mennä polskimaan uimaSHORTSEISSA vai vaaditaanko perisuomalaiseen uimahallityyliin speedot?
Mode-edit: Kysymys koskee Kalevaan tulevaa uutta maa-uimalaa //iceman