Mistä Tampereella kannattaa etsiä puhelimeen panssarilasia? Tuli kiire bussiin niin tipahti puhelin matkasta ja ettei mene näsäviisasteluksi niin nyt ei olla hakemassa.
Fonum Koskikeskus
Nähdäkseni kuoleman jälkeisen elämän elintaso ei muutu. Jos maallinen elintaso nousee kirkollisveron maksamattomuuden takia, tällöin elämän jälkeinen elintaso suhteellisesti laskee.
Itse tilasin wishiltä 2kpl ja tuli pelkillä toimituskuluilla. Hyvin toimii jos jaksaa sen muutaman viikon pakettia odotella
Joo Wish kalvoja on kotona 250km päässä 10kpl
Ei kannata kantaa huolta asiasta, jos Jumala olis halunnut kirkolle rajattomat varat olisi se luonut ne.
Nii-in. Kyllä löytää uusia perspektiivejä puhua itsensä pois kirkosta sillähetkellä, kun näkee sen kolmen-neljänsadan euron säästön vuositasolla siinä laskurissa. Sillä rahalla saisi monta kielletyn puun hetelmää ja palavaa pensasta.
Kyllähän se uskominen kai on erijuttu, kuin kirkollisveron maksaminen. Tosin Jeesus oli juutalainen, ja se raha on kyllä tärkeetä heille. En osaa sanoa mitä kannattaa tehdä.
No mulle se olisi 591,74€ vuodessa ja mihin? Uskoo mihin tahansa, niin en muista Raamatusta kohtaa missä pitäisi osa rahoistansa kantaa seurakunnalle.
Arvostan.
Olisko kenelläkään linkkiä Jukka Peltolan haastatteluun, missä toteaa että median mielipiteet ei kiinnosta vit***kaan? Yritin etsiä mutta en löytänyt.
Kirkollisverot eivät vaikuta. Kristillinen kirkko teki aikoinaan päätöksen, ettei ole seuraavaa elämää. Viimeisellä tuomiolla vasta hyvikset saavat palkkansa, mutta sillä välin lojuvat raatoina.
Decens cupissa on osunu silmään usealla Tapparalaisella vanhan mallin Bauer kypärät, joita Kuusela, Luoto, Rauhala ja Rantakari näyttää käyttävän.
Miksi näihin vanhoihin kypäriin on palattu🤔 Ne ei kuitenkaan suojaa paremmin ja en usko että istuisi päähän paremmin, niin voiko se olla vain ulkonäkökysymys?
Sitä se ei ainakaan ole Ehkä Bauerilta tullut uusi malli joka vaan muistuttaa vanhaa.
En itsekkään jaksa uskoa et olis haussa mitään retrotyyliä, sillä tuo kypärämalli on suoraan vuosituhannen alusta.
Olisko ketään, joka osaisi kertoa päivitettyä tietoa Toijalan satamasta?
Heei. Nyt on ollut Tapparan uusimmissa youtube videoissa taustalla aika menevä biisi. Tietääkö kukaan sen nimeä? Kyseessä siis mm. tämän kultakimpaleen taustalla oleva biisi
Kuumailmakeitin? Onko tämän päivän leipäkone? Ostat ja huomaat ettei sillä tee mitään. Mua kiinnostaisi kyseinen kapistus vai käynkö Tappara shopissa ostaan jotain kivaa?
Onko kuumailmakeitin jokin uusi hieno nimi mikrolle?
Nimi ei ole tiedossa mutta mulla on äärimmäisen vahva epäilys, että biisi on tehty vain Tapparan käyttöön.