Muistaako joku kauhu(ehkä Stephen King tms) elokuvaa 90-luvun nurkilla missä koitetaan opettaa apinaa/gorillaa, joka lopulta päätyy listimään porukkaa. Elokuva pyörii lähinnä yhdessä sijainnissa (jos en väärin muista, niin joku kartano tms) Opettavat symbooleja ja värejä yms, eli koittavat kehittää sen älykkyyttä. Vähän samaan tyyliin kuin apinoiden planeetan synty 2011…
Elokuva Link sopii ainakin kuvaukseen aika hyvin.
Tää on kyllä paras foorumi ikinä! Sehän se, kiitos!
Kenelläkään ehdottaa järkevänhintaista lafkaa tekemään ja suosittelemaan toimenpiteitä pienen, juuri aloittaneen firman hakunäkyvyyden parantamiseksi?
Tampereella radio-ohjattavien kauppaa?
Tein eilen jauhelihakastiketta ja unohdin sen yöksi huoneenlämpöön. ![]()
Näyttää ja haisee ok, maussa ei valtavaa eroa.
Mitä mieltä porukka on?
Ääntä kohti, jos illasta teit.
Taisi olla joskus kuuden aikoihin, kun kokkailin. ![]()
Jos ei koiralle kelpaa, ni anna mennä:grin:![]()
Pidät wc:n lähellä, niin nöy hätä… ![]()
Itse en söisi, mutta jos nyt jostain syystä tulisi syötyä, niin kuumentaisin hellalla kunnolla uudestaan ennen syömistä.
Kyllä mä söisin jos on alle vuorokauden ollut kypsä ruoka huoneenlämmössä. En toki kehota näin vastuuvapautuslausekkeena ketään muuta tekemään kuten minä.
No eiköhän se nyt muutenkin tulisi lämmitettyä ennen syömistä…
Pointti taisi olla siinä että nimenomaan hellan kautta, ei mikrolla tms muulla härpäkkeellä.
Liedellä ruoka kypsyy tasaisemmin kuin mikrossa.
Kypsyykö?
Liedellä olen polttanut maidon pohjaan mutta mikrossa en. ![]()
Edellyttää tietenkin sekoittamista. Eikä siinä, kyllä mikrossakin saman saa jos vain tarpeeksi sekoittelee lämmittämisen yhteydessä, mutta harva nyt varmaan yhtä kertaa enempää jaksaa sekoitella.
Kyllä esim keiton kuumentaminen meidän halvalla mikrolla vaatii pari sekoittamista kolmen minsan kuumennuksella.
Jep. Jos laitat mikroon esim. jauhelihakeiton posliinisessa kipossa kolmeksi minuutiksi, niin saa ottaa uunihanskat käteen, että saa tuon astian mikrosta pois. Ja itse keitto on edelleen viileää.
Söin noin pari tuntia sitten kunnon annoksen tätä ja pastaa, lämmitin sekamelskaa noin 10 minuutin ajan mikrossa. Eipä tuosta tullut mitään mainittavan arvoista oireilua! ![]()
Tosin oon syönyt homeista leipää ja helteillä työpäivän ajaksi pöydälle unohtunutta Oivariinia, eikä niistäkin mitään ole tullut. ![]()