Mutta mites kun vaimo antaa ajo-ohjeita ja ilmoittaa että seuraavasta käänny sitten oikealle, ja kun käännyin,karjaisi että “Ei vielä tästä vaan seuraavasta!”.
Ns. Hyacinth Bukee(Bucket)-navigaattori…
Mutta mites kun vaimo antaa ajo-ohjeita ja ilmoittaa että seuraavasta käänny sitten oikealle, ja kun käännyin,karjaisi että “Ei vielä tästä vaan seuraavasta!”.
Ns. Hyacinth Bukee(Bucket)-navigaattori…
Tietääkö kukaan, mikä juttu tämä on?
Mitä teet tomtomille jos se antaa koko ajan väärää neuvoo…Aivan…
Tuntuu olevan epäluotettavan nettikaupan hyvin kohdennettua mainontaa.
Tiedä sitten.
Mihin Tamperelaiseen hammaslääkäriin saa aikoja klo 16.30 jälkeen?
Olisko Acutan päivystys…
Itse olen käyttänyt tätä Tampereen hammaslääkäriasemaa ja muistaakseni käynyt siellä myös illalla. Nettiajanvaraus löytyy joten sieltä voi vapaita aikoja tsekata.
Tämä siis siinä tapauksessa ettei ole akuuttia hätää.
http://m.hammaslaakariasema.net/
Toi kauppa tekis kyl mieli testaa…kummipojalla kohta synttärit ja miks ei itellekki
Mun mielestä toi vähä haiskahtaa
Klikkaamatta linkkiä auki, liekö noi niitä kauppoja missä jotakuinkin automaattisesti generoidaan fanituotteita ties mille joukkueille? Jos satut tykkään Facebookissa Ilveksestä tai Jypistä niin tarjotaan samanmoisia paitoja niiden väreillä ja logoilla jne. Tappara tuskin saa noista penniäkään.
Kiitokset @Miku ja @taakka
Sain varattuajan huomisillaksi, tosin ihan muualta.
Miten muistelisin että täällä olisi ollut ennenkin keskustelua noista?
Hämärä muistikuva olisi, ettei ole millään lailla Tapparan tuotteita ja mahtoiko olla kysytty lupaa valmistukseen.
Hauskan näköinen tuote, mutta itse ehkä jättäisin ostamatta.
Tuolla SunFrogin sivulla “artistien” on mahdollista saada suunnittelemiaan paitadesigneja myytäväksi. Tosiaan mitään lupia ei varmaan keneltäkään ole saatu, ja pikaisesti arvosteluja luettuani en menisi tilaamaan muutenkaan mitään tuolta.
Nämä eivät ole virallisia fanituotteita vaan lupaa kysymättä tehtyjä piraattituotteita. Älkää ostako.
Päivän selväähän tuo on.
Juuri näin. Eilen tuli tuo minions-kuva facessa vastaan, viimeeksi taisi olla se Simpsonit-tyylinen paita.
Seuraavaks tulee varmaan risujenjemmaajalla varustettu tappara aiheinen nahkatakki tai tekohampaat.
Ehdotan paitaa, jossa olisi sellainen kuva, jossa risumiehellä olisi Tapparan logo nahkatakissaan ja hän osoittaisi Hakametsän katonrajaa ja kuvan alla teksti: “Ei oo ku muutama viiri! Usko nyt jo!”
Olikos palstalla PhotoShop taitoisia, @kilo:n lisäksi? Haistan meemi-potentiaalia.
Tipaton Tammikuu meni kun hävittiin Ilvekselle. Häviö kismittää vieläkin. Pitääkö jo olla huolissaan? Siis kun edelleen ilvettää?