Niin… totta tosiaan.
Kannattaa katsoa paljonko sitä muistia on käytettävissä.
Paras mitä tiedän, niin lähes 3gigaa tuli lisää tilaa tuolla kikalla.
Vajaa giga taitaa olla tälläkin hetkellä ja jotain 5gigan kokoista yritettiin ladata. Lasku tuli mutta hävittivät sitten kun ei kerran ollut ladannut
Ilmainen kikka? Ja tuli lasku. ???
No siis eihän sieltä pitäisi laskua tulla kun kerran ei pysty lataamaan elokuvaa puutteellisen tilan vuoksi samalla kun sen pitäisi tehdä sinne kapasiteettia. Eihän sitä tosiaan sitten maksaa pitänyt.
Yksi askarruttava asia on ollut jo vuosia, että onko @Messi n lempilapsi lopulta itse
a) Messi
vai
b) Haapala
Pieneen kysymykseen suuri vastaus. En ole ihan varma ymmärränkö kysymyksen oikein?
Oletan, että tarkoitat kaimapoikaa etkä nimimerkkiä?
Messiä en henkilökohtaisesti tunne, mutta pidän toki häntä maailman parhaana urheilijana.
Noista kahdesta hän ei kuitenkaan ole lempilapsi, jos on pakko vastata jompi kumpi.
Kyllä se Henrikki on, jonka olen tuntenut jo siitä asti, kun oli pikkupoika. Isänsä on hyvä ystäväni. Siskonsa olen aikoinaan tutustuttanut työmaailmaan. Siinä vasta hieno nuori nainen, äitinsä tyttö.
Pieni kysymys, suuri vastaus, kuten lupasin.
Jatkokysymys:
Molemmat ovat vikkeliä, taitavia, änkeävät pieniin väleihin ja tulevat sieltä usein pelivälineen kanssa pois. Joukkueensa ykköstähtiä. Sattumaa vai ei?
Epäilemättä jotain samaa on kummankin olemuksessa kentällä ja sen on pakko olla ominaisuus, joka vetoaa käyttäjään @Messi.
Mutta yksittäistapaukset eivät riitä näytöksi korrelaatiosta.
Tämä on hyvä juttu. Henkan isä ja Lionel Messi ovat samannäköisiä, uskokaa tai älkää. Ei vältttämättä sattumaa, siis tuo mitä Treppu sanoo. Itsekin olen pienikokokoinen ja uskon taitoon, taisteluun, intohimoon ja joukkupelaamiseen. Oli Trepulta terävä huomio.
11 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Globalisaation hyödyt ja haitat
Suomalaisista elokuvista… Löytääkö joku internetin syövereistä Tuntemattoman pätkää kun ryssä huutelee Lapualaisista ja leivän hakemisesta. Itse koittanut ettiä mutta ei onnaa
Se russakka huuteli ensin vaan leivästä!
Vanhala sille vastas että “tuu itte hakee leipäs päälle voita”
Jatkui vasta sitten noitten upseetien tappokehotuksiin jolloin Vanhala tais vastata jotain että Helsinkiläiset on jo tapettu, lapualaiset seuraavana vuorossa!
Tais sitte jatkua että kuinka työläisten naiset ja tyttret raiskataan kotirintamalla saksalaisten toimesta johon ytimekäs vastaus oli että saavathan nuorempien äiteetkin kerrankin tarpeeseen!
Semmosta huutelua!
Liittyy kohtaukseen jossa asemasodan aikana nuoria täydennysmiehiä tuli rintamalle ja niitä opetettiin tavoille!
PS ulkomuistista vetelin noi, saattaa hiukan olla muistissa hämyä, kun en ole kirjaa pariin vuoteen lukenut, nuorempana kyllä kerta vuoteen tuli plärättyä!
Eli kysymykseen ei vastausta, herätti vaan muistoja, kiitokset @kalumummo
Ryssähän siis huutaa : Tappakaa Lapualaiset upseerinne ja tulkaa tänne jne johon suomalaiset : Lapualaiset on jo kuollut nyt on Laihialaiset menossa. Sitten huudellaan leivän hakemisesta johon suomalaiset vastaa : Tuu sä hakeen voita leipäs päälle
Vanhala, ja aina perään “khikhihihihiii”
Pitääkin vissiin kaivaa kirja ja lukea pitkästä aikaa!
Ainakin siitä 1955 versiosta on aika heikosti minkäänlaista videomuotoista materiaalia verkossa.
Jos asiaan perehtyminen suuremmin kiinnostaa, niin kannattaa ehkä kysyä KAVI:sta suoraan (Linkki KAVI:n kirjaston yhteystietosivulle). KAVI:lla on tuo suomalainen leffatietämys aika korkealla tasolla, joten eiköhän sieltä joku informaatikko/kirjastonhoitaja/arkistonhoitaja/kuka-ikinä-siellä-tietopalvelusta-onkaan-vastuussa tiedä vähintään sen, onko tuota elokuvaa ylipäänsä edes digitaalisena jaossa verkossa.
Suuremmin asiaan paneutumatta olettaisin, että digitaalisessa muodossa olevista leffoista kiertää klippejä “hiukan” enemmän joihinkin VHS:iin verrattuna. Helpompi tehdä klippejä, kun ei tarvitse minkään VHS:n kanssa kikkailla…
E. Ja niin, ei mulla vissiin oikeasti asiaa ollut, mutta halusin hieman mainostaa KAVIa kun mahdollisuus tuli. Hieno laitos!
Pitää koneelta katsoa koko leffa ja pätkiä sieltä nuota jakohon
Kannattaa, niin saat samalla klipit talteen omalle koneelle. Edes tuo vanhin versio Tuntemattomasta ei taida olla niin vanha vielä, että tekijänoikeussuoja olisi rauennut. Jostain syystä studiot vainoavat noita videoita verkossa tekijänoikeuksiin vedoten…
Eikös Honkkis puhunu, että 100 000 tuli plussaa. Häneen puheeseen luotan kuin vuoreen
Tässä kohtaa on pakko pyytää määrittelemään, kuinka paljon luotat vuoriin keskimäärin?
Yritän viritellä skypeä. Miks mä nään ja kuulen muttei kaveri kuule mut näkee. Käytössä tälläiset perussanka mikrofoni kuulokkeet. Eli en millään saa mikrofonia pelittään.