Pitäisiköhän mitata pulssi ihan varmuuden vuoksi?
Olen nimittäin näköjään syönyt ihan väärin kaiken ikäni.
Oivariini,herkkumaksamakkara,sulatejuusto,meetwursti,juusto.
Leivän alle pitää laittaa kissa. Jos leipä putoaa lattialle, niin se on siellä sitten voipuoli ylöspäin.
Pääsenkö inssistä kolmannella kerralla läpi?
Jos Savinainen sai tehtyä viimeisessä pelissä 30. maalinsa, niin kyllä sinäkin saat apinan pois selästä ja inssi läpi. ![]()
Leikkele-juusto vääntöön olen aikoinaan perustellut kantani tieteellisesti todistetulla faktalla, että se mikä on päälimmäisenä maistuu siinä leivässä eniten (ainakin mun suussa
). Jos laitan kinkkua leivälle, niin kyllä siinä perhana pitää se kinkku maistuakin. Juustoleivät on sit erikseen.
Leipä kuuluu tehdä näin. Betteriä, kinkkupasteijaa, juustoa, kinkkuleikkelettä, kurkkusiivuja, aromatsuolaa!
Sisältö osittain kyseenalainen mutta kaava 110% oikea!
Bitterin tiedän, mutta mikä on better?
Olisiko butteria.
Sanooko mitään rahkariini Valiolta: [Better].
Mistä sä nyt niitä olet hankkinut? ![]()
Ja sitten vastapalloon tai miinaan: voisihan siihen hiukan leipääkin ajatella! ![]()
Joitakin vuosia sitten entinen työkaveri luopui niistä,otin ilolla vastaan. Nyt kaveri fanittaa Tapparaa Thaimaassa.
Voiko tekstiviestimainontaa estää? On ollut alkuvuodesta jotenkin todella aggressiivista, että alkaa oikein kiristelemään.
Ainakin Saunalahden joihinkin liittymiin “kuuluu” mainokset ja niistä pääsee eroon vain maksamalla euron/kk tai vaihtamalla mainoksettomaan liittymään…
Liittymään sisältyy markkinointilupa. Tällöin Elisa ja sen yhteistyökumppanit voivat kertoa sinulle mm. tekstiviesteillä tai sähköpostilla eduistaan ja tarjouksistaan. Voit kassalla tilata liittymän myös ilman markkinointilupaa, tällöin kuukausimaksu nousee 1,00 € / kk.
Itse olen ihan puhelimesta laittanut estoja tietyille numeroille.
Pitääkin seurata, että kuinka paljon tulee samoista numeroista mainoksia ja koittaa estää niitä.
Tai saattaa kyllä olla, että marssin puhelinliikkeeseen ja maksan sen euron lisää…
Olikohan Fonecta Callerissakin joku estomahdollisuus…??
Näin muistelisin.
Miksi huppareissa ei ole vetoketjutaskuja?
Onko tähän joku järjellinen selitys?