Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

0-60v. Vanhimmissa ei varsinaisesti ole näkyvissä edes kirjoittajaa, eli kaiketi oikeus julkaisijalla. Pitänee tiedustella julkaisijalta ja muilta asianosaisilta tahoilta suhtautumista.

Tuleeko teille aivastamisen jälkeen hetkellinen hyvänolon tunne?

1 tykkäys

Eikös sitä sanota, että aivastus on miniorgasmi…? :grin:

5 tykkäystä

Mitäpä jos tulee monta aivastusta peräkkäin? :smirk:

Eikös se sit vaan oo sitä mukavampaa? The more the merrier :smile:

4 tykkäystä

Yks hyvää, kaks pahaa, kolme rahaa, neljä nuhaa. Joku mulle tälläset joskus luetteli. Ilmeisesti viittä kertaa ei kukaan ole putkeen aivastanut.

3 tykkäystä

:laughing: Tästä voisi siis päätellä että olisi hyvä kun olisi jatkuvasti alkava flunssa päällä :grin:

1 tykkäys

Eli Mieskin voi saada moninkertaisia orgasmeja, taas yksi myytti murrettu :stuck_out_tongue:

2 tykkäystä

Itseäni rupes askarruttamaan että ensi kerralla kun joutuu\pääsee naisen kanssa tekemisiin niin pitäsikö kutitella ylä vai alapäätä? :grinning:

3 tykkäystä

Kutittele vaan joka paikasta niin väkisinkin osuu :grinning:

3 tykkäystä

Kerropa veli @Messi, mistä tämä tapasi johtaa, että kirjoitat hymiöiden määrän loppuun? :smile:

Kerroppa sinä, miksi et ole tehnyt minulle Messi-hymynaamahymiötä, kun en itse osaa. Käyttäisin sitä, jos olisi.

Tuolla tavalla haluan korostaa ja painottaa yleensä viestin hauskuutta, yleensä ne ovat jonkun palstakaverin juttuja tai vastaavia, jotka minua erityisesti naurattavat.

Samoin kun käytän merkintää UGH, eli sillä haluan osaltani lopettaaa aiheen jankkaamisen, jota inhoan yli kaiken. Kyllä mielipiteensä pitää pystyä sanomaan parilla kommentilla asiasta kuin asiasta.

2 tykkäystä

Asia selvä! :smile: Kyllä mä paperille Messi-hymiön osaisin tehdä, mutta sen siirtäminen digitaaliseksi olisi eriasia. :laughing:

3 tykkäystä

Miten muuten tuommosen oman hymiön voisi tehdä ja saattaa se semmoseen muotoon, että vois aina napata sen tekstiin, kun tuntuu siltä?

Esim. tuommosia löysin:

Löytyykö täältä jo kirppu-hymiö? Siihen potkupallo tai Argentiinan lippu kylkeen, niin kaikki tietää että puhutaan Messistä.

1 tykkäys

@ljpp miten tuon linkin saa lähtemään juuri oikealta kohdalta viestiketjua?

Mitäs näistä ‘talteen otetuista’ seuraa vai seuraako yleensä mitään, jos ne ei osukkaan?
Niitä nostetaan kyllä esiin, jos sattuukin osumaan ja ollaan, että ‘mitäs mää sanoin’, mutta mun mielestä pitäs jotain konkreettista ‘rangaistusta’ henkisen häpeän lisäksi keksiä, jotta ‘talteen otetut’ ei kärsi inflaatiota. Ehkä sitä avataria vaihtoon tai jotain, koska nyt porukat viljelee sitä taas joka helvetin väliin.

1 tykkäys

Ei mitään jos ei ole luvattu/sovittu jotain tiettyä. Lupauduin tatuoimaan :mikki: rintaan jos sekä Kuusela että Ramstedt olisivat tulleet meille.

Eli suurin osa on katteetonta puhetta, jota kuka tahansa voi heitellä…

Kysy @Treppu :lta miltä tuntui pitää avatarina Ilves-logoa, kun Lajunen ei maalannut…

1 tykkäys